taivaaseen ja oli siellä muutamia vuosia opissa. Palasi sitten takaisin ja aloitti evankelioinnin.
Miks Meller opettaa että Paavali temmattiin kolmanteen
7
<50
Vastaukset
Paavali pahoinpideltiin kivittämällä kerran että häntä luultiin kuolleeksi. Jotkut selittävät, että hän siinä vaiheessa kävi pois ruumiistaan ja sai käydä kolmanjessa taivaassa. Iankaikkisuudessa ei enää mitata aikaa ja en ainakaan usko että Paavali olisi ollut kolmea vuotta Jeesuksen luona. Tuo oli taas sitä Mellerin omaa tulkintaa. Ei sinänsä uskon kannalta meille merkittävä asia.
- Anonyymi
2Kor.12:4 Biblia. Hänet temmattiin ylös paradisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ei yhdenkään ihmisen sovi puhua. Room.8:26 "Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla." 2Kor.9:15 Kiitos Jumalalle hänen sanomattomasta lahjastaan. 1Piet.1:8.
- Anonyymi
2Kor.12:2 Biblia (1776) Minä tunnen ihmisen Kristuksessa ennen neljäätoistakymmentä ajastaikaa, (oliko hän ruumiissa, en minä tiedä, eli oliko hän ulkona ruumiista, en minä sitäkään tiedä:) se temmattiin ylös hamaan kolmanteen taivaasen. 2Kor.12:3 Biblia. Ja minä tunnen sen ihmisen, (jos hän ruumiissa taikka ulkona ruumiista oli, en minä tiedä; Jumala sen tietää:)
Päävammat, synnynnäiset tai hankitut selittävät taikauskon.
Useimmiten taikauskoon taipuvaisella tulisi olla oikeus haastaa vanhempansa oikeuteen päävammastaan.- Anonyymi
Siksi että Mellerillä vippaa päässä niin kuin niillä jotka uskovat Joulupukkiin.
- Anonyymi
Joh.17:12 Biblia. Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin.
- Anonyymi
Jospa hän viittasi kolmanteen persoonaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825117Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73375SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun343093SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612977SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042266Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292127Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752105Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059