neitsyyden menetys

Anonyymi

Oon neitsyt tyttö ja oon hyvin tiukka, saan vaan yhden sormen työnnettyä sisääni. Mulla on eka kerta tulos pian ja jännittää vähän jos jätkän kalu ei mahdu mun sisälle jos oon liian tiukka

12

2072

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sormettaminen perustelisesti ajan kanssa vois auttaa ja suuseksi, sitten voisi hieman venyä :)

    • Anonyymi

      Sun pitää kiihoittua ensin kunnolla ennen kuin voitte alkaa yhdynnän ...muuten voi olla ettet ole vielä valmis siihen....silloin ota aikaa itsellesi ja jatkatte sormettamalla aluksi kunnes oot siihen valmis:)

    • Anonyymi

      Turha stressata liikoja. Todennäköisesti jätkä on ainoastaan innoissaan tiukkuudesta. Ex-tyttöystävälläni oli myös hyvin tiukka, sormettaessa sai juuri yhden sormen sisään, mutta toinen ei enää mennyt. Eka kerta tuli vastaan vahingossa, kun hän makoili vatsallaan ja "kiusoittelin" koskettelemalla kalun päällä hänen haaroistaan, aloin painella häpyhuulten väliin ja lopulta työnnyin kokonaan hänen sisälle. Tiukkuus tuntui kyllä huikealla, joskin piti vetää kalu ulos ennen laukeamista, kun ei ollut kondomia päällä.

    • Anonyymi

      Hhmm, mistäpäin olet? Haluaisitko ennen ekaa kerta hieman totutella luotettavan miehen kanssa?

    • Anonyymi

      Immenkalvo eli emätinkranssi

      Immenkalvoksi kutsutaan joustavaa, rengasmaista ihopoimua, joka sijaitsee noin sentin syvyydessä emättimen suuaukon sisäpuolella ja ympärillä, sisempien häpyhuulien välissä. Sen tarkoitus on suojata emätintä. Kaikissa emättimissä on immenkalvo koko elämän ajan, niin nuorena kuin aikuisenakin. Tämä ihokudosrengas on jokaisella myös erimuotoinen ja -paksuinen. Immenkalvo on kuin sormenpäähän pyöritetty kuminauha: se venyy ja muotoutuu esimerkiksi sormen tai tamponin ympärillä. Venymisestä huolimatta immenkalvo ei katoa minnekään esimerkiksi ensimmäisen yhdyntäkerran aikana tai ratsastustunnilla, vaan säilyy aina osana emätintä.

      Rengasmaisessa immenkalvossa on aukko, josta kuukautisveri pääsee ulos ja jonka kautta esimerkiksi penis tai tamponi menee sisään emättimeen. Immenkalvon aukko voi olla ahdas, jos ei ole koskaan harrastanut yhdyntöjä, käyttänyt tamponia tai työntänyt sormia emättimen sisään, mutta se venyy ajan kanssa. Joskus kuulee puhuttavan immenkalvon puhkeamisesta tai repeämisestä. Tällainen puhe harhaanjohtavaa, sillä nimestään huolimatta immenkalvo ei ole minkäänlainen kalvo, jonka olisi tarkoitus puhjeta. Vaihtoehtoinen nimitys immenkalvolle voisi olla vaikkapa emätinkranssi. Kun puhutaan immenkalvon repeämisestä, tarkoitetaan siis todellisuudessa kyseisessä ihopoimussa olevan aukon venymistä ja myötäilyä vaikkapa sormien ympärillä.
      Onko immenkalvo merkki kokemattomuudesta?

      Toisinaan immenkalvon venymisen yhteydessä saattaa tulla pari tippaa verta, jos kyseessä on ensimmäinen kerta, kun emättimeen työnnetään jotakin. Venyminen voi myös aiheuttaa pientä kipua ensimmäisellä kerralla. Tämä ei ole vaarallista vaan täysin normaali ilmiö. Verta tai kipuja ei kuitenkaan pitäisi esiintyä enää jatkossa. Mikäli yhdyntä tuntuu muutaman kerran jälkeen vielä kivuliaalta, on syytä käydä lääkärissä.

      Koska immenkalvo ei ole läpäisemätön kalvo tai verho emättimessä, ei kenenkään seksikokemuksista voi tietää sen ulkonäön tai eheyden perusteella. Immenkalvossa olevan aukon koko on hyvin yksilöllinen, eikä immenkalvon tiukkuudesta voida päätellä, onko joku ollut aiemmin yhdynnässä vai ei. Yhdynnän aikana kukaan ei siis huomaa, onko immenkalvo ennestään venynyt.

      Immenkalvoa voi halutessaan varovasti venytellä puhtain, liukasteeseen tai hajusteettomaan öljyyn kastetuin sormin. Kannattaa kuitenkin kuunnella kehoaan ja pitää taukoa, jos kosketus tuntuu epämiellyttävältä.

      Lähde https://sexpo.fi/kootusti-tietoa/immenkalvo-eli-ematinkranssi/

      • Anonyymi

        Kiva!


    • Anonyymi

      Kyllä se pillu venyy ja on joustava. Sormitesti ei kerro kaikkea.
      Tapasin muuraman kerran pari vuotta sitten hieman vanhempaa, n 50 v naista. Puristus sormen ympärillä oli voimakas. Hyvin treenatut lihakset sai tämän aikaan Mutta hyvin sinne kyrpä tilansa teki.

    • Anonyymi

      So on hyvä että mulla on sormen vahvunen nakki. Haluatko varmasti mahtuvan?

    • Älä jännitä ole vaan rento ja koita kiihottua kunnolla pitäkää pitkä esileikki ennen sitä varatkaa aikaa vaikka koko yö kyllä se onnistuu

      • Juurikin noin. Tapahtuma on varmasti jännittävä ja aikaa on hyvä varata. Edetä rauhallisesti. Ehkä liukuvoidettakin voisi varata lähistölle ja käyttää sitä jos tuntuu, että tarvitsee vähän ekstra liukastusta.


    • Anonyymi

      Mulla sama juttu vaan sillä erolla että olen se jonka ei mahtunut. Ei välitetty siitä vaan suuseksiä annoimme joka ilta toisillemme ja en unohda sitä koskaan. Aikaa on jo kulunut 22vuotta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe