Miten minun tulisi uskovaisena

Anonyymi

Vapaakirkon mukaan suhtautua Jumalaa pilkkaaviin muutamaan pakanaan, jotka ovat ydinperheemme jäseniä?

Veljeni on pilkannut Jumalaa avoimesti Facebook-sivullaan. Myöskin hänen poikansa ja tyttärensä suuntautuminen on samalla linjalla.

Kuitenkin on sellainen olo, että pitäisi olla vähän ainakin tekemisissä heidän kanssaan, mutta se on hyvin harvoin, kun olen missään tekemisissä heidän kanssaan.

7

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisaampiaan kannattaa kuunnella, ajatteluvajauksesta voi parantua.

      • Anonyymi

        Mitä tämä sinun kommenttisi tarkoittaa. Voisitko ystävällisesti kertoa enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä sinun kommenttisi tarkoittaa. Voisitko ystävällisesti kertoa enemmän.

        Vaikutat olevan avun tavoittamattomissa.

        Kirjoitan hitaasti.

        Ymmärrät paremmin.

        Taikauskosta voi parantua.

        Ajattelemalla.


    • En nyt tiedä, onko kirkolla jotain virallista kantaa tähän, mutta omasta mielestäni paras tapa olisi käyttäytyä heitä kohtaan mahdollisimman ystävällisesti osoittaen olemuksellaan ja teoillaan, millaiseksi Jeesuksen rakkaus on sydämesi muovannut. Liikaa uskonasioiden "tuputtamista" kannattaa mielestäni välttää, se todennäköisesti vain lisäisi heidän negatiivista asennettaan. Sitten aikanaan, jos (ja toivottavasti kun) maaperä heidän sydämissään on pehmennyt, voi sopivassa paikassa kertoa evankeliumin sanomaa.

      • Anonyymi

        Kiitän asiallisesta vastauksesta.

        t aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän asiallisesta vastauksesta.

        t aloittaja

        Kannattaa olla kriittinen kaikkia sellaisia ajatuksia.ideologiaa kohtaa,joiden todenmukaisuutta ei ole todistettu ja kuunneltava mitä toiset yrittävät todistaa.


    • Kohtelemalla heitä hyvin. Hyvä on rakentaa suhdetta läheisiin ollen ihmisenä ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      105
      1740
    2. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1218
    3. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      213
      1195
    4. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      136
      1184
    5. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      15
      1176
    6. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      106
      1118
    7. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      76
      1057
    8. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      16
      1055
    9. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      1036
    10. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      170
      1008
    Aihe