Onko kellään kokemuksia sähköpannasta? Ja millaiselta tuntuu saada sähköä? Millainen sähköpanta olisi hyvä? Olen ajatellut hankkia sellaisen orjalleni jolla voisin käskyttää ilman suullista käskyttämistä. Hän tekee vähän huonosti annetut käskyt. Niin sähköllä voisi antaa vähän potkua tottelevaisuuteen.
Sähköpanta?
7
636
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin koirilla sähköpannan käyttö on kielletty Suomessa
- Anonyymi
tuo on hyvä pointti. Hyvä domina kokeilee sitä itseensä ennen kuin laittaa orjalle. Olen kokeillu kaikkia mitä teen orjalle. Varmasti tiedän mitä teen. Olen ollut viitisen vuotta sub-girl niin tiedän mitä teen. Ei tarvi tulla kommentoimaan tyhmiä. Vaan asiallisia vastauksia!!!!!!
Just noin se pitää mennä. Omakohtaisen kokemisen kautta. Oman pään ajattelu on melkoisen kehnoa. Kokemusta pitää olla.
- Anonyymi
Noin oikea domina toimii. Mutta ei ole kukaan vissiin kokeilu sähköpantaa?
- Anonyymi
Valtiattareni panee minut pitämään koiran kaulapantaa, mutta sähköpannasta ei ole kokemusta. Lisäksi Valtiatar on pannut pippelini siveysvyöhön.
Tiedän kokemuksesta, että tottelen käskyjä paremmin kun orjan pippelini on siveysvyössä.
Valtiatar piiskaa minua jatkuvasti, niin tottelevaisuuteni orjana pysyy. Joskus taannoin kun niitä sai vielä koirilla köyttä, tuli kokeiltua. Matalalla teholla hyvinkin epämieluisa, mutta siedettävä. Kovemmilla tehoilla alkoi jo tuntua kädessäkin pitäessä muuallakin kuin vaan antureiden kohdalla. Eli jos jostain sellasta saa vielä tilattua, ehdottomasti säädettävä voimakkuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104