Netbet casino

Anonyymi

Rek.kyseiselle casinolla ja sain 50 ilmaiskierrosta peliin josta voitin alle 2 euroa.Miten voi olla olla mahdollista etten monen tunnin pelaamisen jälkeen voinut kotiuttaa voittoja.Mielestäni olin kierrättänyt kyllä tuon pari euroa. Pelitililläni oli yli tuhat euroa,mutta silti bonussaldo herjasi aina vaan jotain 1,39.
Kyseisen casinon chatpalvelu ei vastannut vaikka sanotaan että se on paikalla 24/7. suljin kokonaan tilini koska kyseinen casino ei vastannut kysymykseeni tuosta kierrätyksestä. Sentään ilmoittivat että pelitilini on suljettu.

14

13597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sitten blacklist casino, että ei voi kellekkään suositella

    • Anonyymi

      Tämä NetBet on täyttä huijausta. Voittoja ei millään keinolla pääse kotiuttamaan.

    • Anonyymi

      Olen itse kokenut NetBetin täysin luotettavana ja minulle he ovat sieltä maksaneet voitot joka kerta.

    • Anonyymi

      Bonus on rahapinon alimpana, ei ole kierrätettävissä vasta saldon tavoittaessa 1,39

    • Anonyymi

      Tee valitus MGA:lle!

      "Toimi näin:
      Siirry MGA:n valitus sivulle ja täytä siellä olevaan kaavakkeeseen kaikki vaaditut kentät. Mikäli englanti ei ole parhaimpia puoliasi, käytä Google Translatea apunasi. Kun viestisi on lähetetty, MGA käsittelee valitustasi ja vastaa sinulle asian etenemistä suoraan sähköpostitse."

      Lisätietoja robotilla:

      https://www.kasinorobotti.com/malta-gaming-authority-mga/

    • Anonyymi

      Netbet,,,mainos... nopeasti nosto ja p....nosto sinun pitää toimittaa runsaasti todistuksia ja odottaa yli viikon , ehkä sinun nostoa on sinun pankki tilillä. En suosittele kenellekään.

    • Anonyymi

      Ei jumalauta näitä kommentteja. Onko oikeasti niin, että jotkut ihmiset ovat niin saatanan idiootteja, että eivät vaan tajua noita kasinoiden sääntöjä ja käytäntöjä liittyen bonuksiin ja kotiutuksiin. Ja sitten kun eivät ymmärrä, niin haukkuvat aina kasinon. Hoivakotiin tollaset idiootit, ja rahan hallinta omaisille.

    • Anonyymi

      Eihän sieltä saa edes nostettavia voittoja! Joo, joskus antaa pelata,mutta ei todellakaan saldo nouse koskaan siihen, mitä on talletettu. Ja aspasta kukaan ei vastaa, vaikka in english i please to be served. Parempiakin kasinoita on olemassa

    • Anonyymi

      Yksi luotettavimpia kasinoita mitä löytyy, Heillä on myös mga lisenssi. Kyllä jos heidän kanssaan joutuu kuseen yms niin itseään saa peilistä katsoa.
      Nopea ja auttava asiakaspalvelu yms. Itse pelasin 5 talletusta kunnes sain pienen noston aikaiseksi. Tili vahvistettu jo aiemmin.

      Hyvä paikka tottakait nää bonus hunterit haukkuu joka mestan kun parhaimmat tekee tekaistuilla tiedoilla jopa kasinotilejä ja yrittävät epätoivoisesti saada rahaa sieltä että pääsisivät giganttiin yms elektroniikka kauppaan ostoksille.

      Ihan tosi. Moni on niin sokea että niin ajattelee.

      Kaverinikin väitti minulle että melkein joka kerta voittaa kun tallettaa. Minä sanoin hänelle että kun olet 20v pelannut tule sit uudelleen sanomaan. Tonnin laitat saat 600e takaisin ainakin jos ei tuurit sit käy. Niin toimii palautus. TAi laitat huntin saat 40e takaisn.

    • Anonyymi

      Netbet on todella yksi pahimmista tämän alan toimijoista. Älkää sekaantuko missään
      nimessä siihen

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta, älkää sekaantuko

    • Anonyymi

      Älä pelaa täällä. Black list.

    • Anonyymi

      Älä sorru pelaamaan eivät kotiutua voittoja!!!!!

      • Anonyymi

        Netbett kusetus


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe