Ei sulla ole sydäntä ollenkaan
Olet ilkeä
Paha ihminen
Olin jo sanomassa sinulla olevan musta sydän
52
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti olen, ainakin osalle ihmisille. 34 vuotta sitä on yrittänyt mennä kaikkien lakien, moraalin, hyvän käytös tavan ja toiset huomioiden eteen päin. Ja täytyy sanoa että ei oo tullut kun paskaa niskaan. Joten olet oikeassa jotakin minussa on pielessä, täytyy varmaan muuttua ja kehittyä ihmisenä.
- Anonyymi
En usko hänen olevan hyvä yhdellekään. Tiedätkö ettei se kauheasti auta, vaikka kuinka maksaisit laskusi etkä ajaisi punaisia päin, jos haluat muille vain pahaa! Se ei ole sinun ongelmasi, mitä muut ihmiset tekevät. Niin monella olisi asiat huomattavasti paremmin ellet sinä olisi vaikuttamassa heidän elämäänsä negatiivisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko hänen olevan hyvä yhdellekään. Tiedätkö ettei se kauheasti auta, vaikka kuinka maksaisit laskusi etkä ajaisi punaisia päin, jos haluat muille vain pahaa! Se ei ole sinun ongelmasi, mitä muut ihmiset tekevät. Niin monella olisi asiat huomattavasti paremmin ellet sinä olisi vaikuttamassa heidän elämäänsä negatiivisesti!
Mitäs minä olen tehnyt? Olenko ajatellut että sinä tuotat negaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs minä olen tehnyt? Olenko ajatellut että sinä tuotat negaa?
Enkö ole ajatellut hyvää sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pää kii peruna
https://www.youtube.com/watch?v=VJIPF87kgpQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pää kii peruna
https://www.youtube.com/watch?v=VJIPF87kgpQJoutuu pitämään niin kauan kuin joku puhhuu jotakin..
Ite oot yhtä kiero kuin minä.
- Anonyymi
Kyllä minulla sydän on, muuten kupsahtaisin. Nuo loput on totta. Mutta tuo on vaan toinen puoli totuudesta. Jokaisessa on hyvä ja paha.
- Anonyymi
Hänessä ei kyllä ole mitään hyvää.
- Anonyymi
Hänen mielestään ihmisen elämä saa olla kokonaan piloille ja yhtä tuskaa kunhan hän saa tehdä muille pahaa.
- Anonyymi
Miksi vihaat tätä ihmistä jolle kuvittelet kirjoittavasi? Ymmärrätkö kirjoittaessa, että sen lukee satoja ihmisiä, eikä kukaan heistä tiedä onko se heille? Oletko terve?
- Anonyymi
Miksikö vihaan koska hän toimii väärin muita ihmisiä kohtaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksikö vihaan koska hän toimii väärin muita ihmisiä kohtaan!
Irl vai palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl vai palstalla?
Jokapuolella, enimmäkseen irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokapuolella, enimmäkseen irl.
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Koska kaikki jotka ovat olleet hän kanssa jossain tekemisissä sanovat samaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän monia jotka haluaisivat hänen päänsä pantille niistä kaikista teoista mitä hän on tehnyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän monia jotka haluaisivat hänen päänsä pantille niistä kaikista teoista mitä hän on tehnyt!
Se olisi unelmien täyttymys! Sitä päivää odotellessa kun lehdessä lukee mitä sieltä kaikkein eniten haluaa lukea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja teillä ei ole ollut asian kanssa mitään tekemistä? Provosoitte jotain yksinäistä ressukkaa ja haluatte tuhota hänen elämänsä. Kaikki johtaa kaikkeen, olisiko sinussa/teissä myös jotain vikaa? Kuten Charles Bukowski sanoi, ihmiset eivät ymmärrä erilaisuuta ja siten haluavat tuhota kaiken erilaisen, uskoen että heidän rakkaus on aitoa, vaikka ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja teillä ei ole ollut asian kanssa mitään tekemistä? Provosoitte jotain yksinäistä ressukkaa ja haluatte tuhota hänen elämänsä. Kaikki johtaa kaikkeen, olisiko sinussa/teissä myös jotain vikaa? Kuten Charles Bukowski sanoi, ihmiset eivät ymmärrä erilaisuuta ja siten haluavat tuhota kaiken erilaisen, uskoen että heidän rakkaus on aitoa, vaikka ei ole.
Ainii ja Positiivinen disintegraatio on yksilöiden persoonallisuuden kehittymistä koskeva teoria, jonka puolalainen psykiatri ja psykologi Kazimierz Dąbrowski (1902–1980) kehitti elämäntyönsä pohjalta.
Tämän työn pohjalta normaali ihminen on lähempänä psykopaattia, kuin masentuneet/allapäin olleet ihmiset, joilla taas on varaa kehittyä ihmisenä enemmän. Ero on siinä, että tavallinen ihminen ottaa vaikutteita jatkuvasti ympäristöstään ja erakoituneet alkavat elämään ottamatta vaikutteita ympäristöstään. Kumpi silloin on puhtaampaa? Ajatella kuten muut, vai ajatella itse? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ihmisiä joiden asiat eivät kuulu hänelle millään tavalla. Ei millään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo sunkaan kommentti kovin kiva ollut. Ei kukaan halua kuulla olevansa jonkun mielestä ”yksinäinen ressukka” ja sitäpaitsi mistä sinä tiedät kenelle aloitus oli? taisit vain koittaa naamioida oman kiusaamisen joksikin muuksi mutta et onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi uhriudut? Onko mielestäsi marttyyrinä oleminen oikeutettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainii ja Positiivinen disintegraatio on yksilöiden persoonallisuuden kehittymistä koskeva teoria, jonka puolalainen psykiatri ja psykologi Kazimierz Dąbrowski (1902–1980) kehitti elämäntyönsä pohjalta.
Tämän työn pohjalta normaali ihminen on lähempänä psykopaattia, kuin masentuneet/allapäin olleet ihmiset, joilla taas on varaa kehittyä ihmisenä enemmän. Ero on siinä, että tavallinen ihminen ottaa vaikutteita jatkuvasti ympäristöstään ja erakoituneet alkavat elämään ottamatta vaikutteita ympäristöstään. Kumpi silloin on puhtaampaa? Ajatella kuten muut, vai ajatella itse?Psykiatria ja psykologia ovat kummatkin pseudotiedettä. Jonkun tyhjänpäiväisen poppamiehen kuvitelmat ovat aikaansa jäljessä nykypäivän ihmisistä eivätkä ole ollut ennenkään vertailukelpoisia yhteenkään muuhun kuin siihen, joka tuollaista roskaa on höyhenestään raapustanut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Yksinäinen ressukka” Mikäs itse olet? Suosittu menestyjä vai? Enpä jotenkin usko, kun keskustelupalstoilla pyörit anonyyminä kiusaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän työn pohjalta normaali ihminen on lähempänä psykopaattia, kuin masentuneet/allapäin olleet ihmiset, joilla taas on varaa kehittyä ihmisenä enemmän. Ero on siinä, että tavallinen ihminen ottaa vaikutteita jatkuvasti ympäristöstään ja erakoituneet alkavat elämään ottamatta vaikutteita ympäristöstään. Kumpi silloin on puhtaampaa? Ajatella kuten muut, vai ajatella itse?Tämä oli aika tyhjentävästi sanottu. Erakoituneet eivät hae hyväksyntää muilta eivätkä kerää 'joukkoja taakseen' tullakseen hyväksytyiksi. Vielä jos erakoitunut on onnellinen elämässään, se aiheuttaa kateutta ja vihaa, koska se on sellaista onnea mihin massa ihmisillä ei ole mitään jakoa. Se voi saada silmitöntä raivoa aikaan ettei pääse tunkeutumaan toisen elämään ja näyttämään hänelle paikkaansa hänen silmissään. Ehkä erakko tekee sen suojellakseen itseään tuolta lyttäämiseltä. Vielä jos ei jaa elämäänsä nettiin kuten suurin osa tekee, niin outona pidetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi unelmien täyttymys! Sitä päivää odotellessa kun lehdessä lukee mitä sieltä kaikkein eniten haluaa lukea!
Lopettaisitko tuon sairaan vainoamisen, jos hän muuttaisi kauas pois etkä kuulisi hänestä mitään? Jos hän muuttaisi nimensä eikä olisi enää missään yhteyksissä vainoajiinsa? Saisitko sielullesi rauhan vai alkaisitko etsiä häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaisitko tuon sairaan vainoamisen, jos hän muuttaisi kauas pois etkä kuulisi hänestä mitään? Jos hän muuttaisi nimensä eikä olisi enää missään yhteyksissä vainoajiinsa? Saisitko sielullesi rauhan vai alkaisitko etsiä häntä?
En vainoa häntä vaan hän vainoaa itseäni. Mutta kun hän on niin saatanan tyhmä ettei hän tätä helppoa asiaa ymmärrä niin minkä sille voin. Tyhmä mikä tyhmä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vainoa häntä vaan hän vainoaa itseäni. Mutta kun hän on niin saatanan tyhmä ettei hän tätä helppoa asiaa ymmärrä niin minkä sille voin. Tyhmä mikä tyhmä!!!
Miten hän vainoaa? Soitteleeko, tekstaako, laittaako sähköpostia, seuraako työpaikalla, seuraako vapaalla, liikkuuko kotisi lähellä, tunkeutuuko asuntoosi, puhkooko autonrenkaasi...? Kerro nyt kun olet jo noin pitkään jauhanu tästä ihmishirviöstä. Kyllä nyt jotain pitää kertoa, jos olette jo joukolla tappamassa häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän vainoaa? Soitteleeko, tekstaako, laittaako sähköpostia, seuraako työpaikalla, seuraako vapaalla, liikkuuko kotisi lähellä, tunkeutuuko asuntoosi, puhkooko autonrenkaasi...? Kerro nyt kun olet jo noin pitkään jauhanu tästä ihmishirviöstä. Kyllä nyt jotain pitää kertoa, jos olette jo joukolla tappamassa häntä.
Kai sinä nyt itse tiedät mitä kaikkea paskaa tuotat itsestäsi ulospäin. Täällä ollaan useasti jo kerrottu kuinka sairas yksilö olet! Olet varmasti tietoinen mikä mulkku olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut tota ämmää kukaa vainoo kuha jauhaa paskaa ja mustamaalaa jotain kun ei kehtaa ottaa vastuuta harhoistaan palstalla niin joku syntipukki täytyy saada omille sairaille palsta teksteille haukkumisille yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut tota ämmää kukaa vainoo kuha jauhaa paskaa ja mustamaalaa jotain kun ei kehtaa ottaa vastuuta harhoistaan palstalla niin joku syntipukki täytyy saada omille sairaille palsta teksteille haukkumisille yms
Olet niin herttainen kun suutut 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä muka kuvittelet tuntevasi kaikki hänen kanssa tekemisissä olevat, tiedätkö kaikki ystävänsä ja sukulaisensa, naapurinsa ja työkaverinsa? Miten edes kenelläkään on aikaa ja halua etsiä mielipiteitä jonkun lähipiiristä? Tuo vaikuttaa vainoamisesta, että otat yhden ihmisen hampaisiisi ja jauhat siitä vuodesta toiseen pahaa. Kertoo itsestäsi jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin herttainen kun suutut 💕
Eli taidat olla ihmemaassa ja hertta taitaa olla korttipakkasi maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nazi :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä muka kuvittelet tuntevasi kaikki hänen kanssa tekemisissä olevat, tiedätkö kaikki ystävänsä ja sukulaisensa, naapurinsa ja työkaverinsa? Miten edes kenelläkään on aikaa ja halua etsiä mielipiteitä jonkun lähipiiristä? Tuo vaikuttaa vainoamisesta, että otat yhden ihmisen hampaisiisi ja jauhat siitä vuodesta toiseen pahaa. Kertoo itsestäsi jotain.
Sen verran tunnen että tälläkin hetkellä hän istuu toimistossaan tekemässä pahojaan. Olisikohan mustalla pohjalla punaruusuinen mekko päällä. En tiedä omenasta tai suklaapatukasta mutta kasviskeittopussista tiedän kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran tunnen että tälläkin hetkellä hän istuu toimistossaan tekemässä pahojaan. Olisikohan mustalla pohjalla punaruusuinen mekko päällä. En tiedä omenasta tai suklaapatukasta mutta kasviskeittopussista tiedän kaiken.
Miksi muuten ajattelit jättää illan lenkin väliin? Ei dokumentti ole syy urheilun laiminlyömiseen? Nykypäivänä kun voi ottaa ohjelmat talteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska mies kertoo tarinoitaan. Ei varmaan edes tunne.
Mua ei ainakaan tarkota. Oon vallan päinvastanen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinä nyt itse tiedät mitä kaikkea paskaa tuotat itsestäsi ulospäin. Täällä ollaan useasti jo kerrottu kuinka sairas yksilö olet! Olet varmasti tietoinen mikä mulkku olet!
En ole tuottanut mitään paskaa muuta kuin peräreiästäni. En ole huomannut, että minusta olisi täällä mitään kerrottu. No olenkin ollut täältä pitkään pois. Miksi edes kuvittelet että minä olen se hän jota vihaat? En ole mikään mulkku, vaan tunteva ihminen ja tarvittaessa kyllä kovakin.
Voitko nyt vastata miten hän sinua vainoaa? Jos et voi, niin kaikki on valetta ja vihapuhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jos ei kykene kertomaan miten häntä vainotaan, niin sitten häntä ei vainota. Yksinkertaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sullakin unelmat! Nähdä jonkun kuolinilmoitus lehdessä. Miksi olet noin sairas?
- Anonyymi
Helpottaako olosi kun saat haukkua?
Älä vastaa, ei minua kiinnosta.- Anonyymi
Olisin vastannut mutta kun ei kerran kiinnosta!
- Anonyymi
Kuuluu vissiin sulle pidä huoli omista asioistasi
- Anonyymi
olen täysi uloste, kehittymätön, raskainta on vähällä älylläni huomata tämän olevan oikein, mikä tekee rangaistuksen, niin.....
https://www.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c
rauhallista illanjatkoa, turvallista - Anonyymi
Kannattais jättää muut ihmiset omaan rauhaansa, se syy mikä tekee ihmisistä pahoja, on kun niitä tökkii kepillä koko ajan. Oletko tietoinen omasta käytöksestäsi ja syytöksistäsi/syynäämisestäsi. Jätä ihmiset rauhaan ja elä omaa elämääsi.
- Anonyymi
Ainiin eihän sulla taida olla enää omaa elämää. Olet varmasti, tai joku on varmasti pilannut hänen asioitaan, että kyllä hänelläkin on oikeus olla vihainen. Tunteet on meillä kaikilla, opettele ymmärtämään, ettei vika ole aina toisessa, joskus myös itsessä.
- Anonyymi
Kukaan ei ole paha. Nämä kommentit ne vasta ovelia ovat, naamioidaan selvä kiusaaminen muka puolustavaksi kommentiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole paha. Nämä kommentit ne vasta ovelia ovat, naamioidaan selvä kiusaaminen muka puolustavaksi kommentiksi.
Kyllä L- nainen on todella ilkeä ja paha ihminen! Hänessä ei ole mitään hyvää eikä hän koskaan ajattele muille hyvää! Ilkeä nainen! Paha liero käärme joka levittää negatiivista myrkkyään joka puolelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä L- nainen on todella ilkeä ja paha ihminen! Hänessä ei ole mitään hyvää eikä hän koskaan ajattele muille hyvää! Ilkeä nainen! Paha liero käärme joka levittää negatiivista myrkkyään joka puolelle!
Älä mies viitti naisen syyksi laittaa .Mene puhumaan jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mies viitti naisen syyksi laittaa .Mene puhumaan jotakin.
Kenelle ja mitä? En halua puhua kenenkään kanssa yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle ja mitä? En halua puhua kenenkään kanssa yhtään mitään.
Ketä haukut, tiedätkö edes. Vai tiedät vaa. Ulkonäöllisesti.
- Anonyymi
Piis vaa, säilytä toi demokratia.
https://m.youtube.com/watch?v=UJVbYltckeA&list=RDUJVbYltckeA&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693120Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2851619Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1061583Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2631218Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki271134Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911120Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981033