Isoontaloon isäntä

Anonyymi

Kuvaa kytt'ää naapuria kateissaan. Paineli matalana tuvantaakas kadehtii kun kakarat ajaa motolla. Kades töikseen tuhoaa metsästyseura suojanaan toisten viljelmiä tahalliseti EI pystyny tihutyötään maksamaan. Kohta kadespaska lentää kun pistää tytön kans raakkinetta käyntiin. Oli isänsä ja äitinsäkki kovia kareksijoota veivät kaioken siskoiltaan eipä toinen sisko koskaan jalallaan astunut isoon talon pihamaalle. No kohtalo on pistänyt tämänkin isännän myymään mettiiään kuten edeltjänsäkkin myivät puoli araonkylää ja Kauhajoen suurimman rapanevan.

12

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauhajokinen ei oo terve jos se ei karehdi ketään eikä puhu paskaa.

      • Anonyymi

        perusominaisuuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perusominaisuuksia

        Taas hyviäuutisia Kauhajoesta ,Ilkka-Pohjalaisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas hyviäuutisia Kauhajoesta ,Ilkka-Pohjalaisessa.

        met vahtaamma aiva sairaasti
        Kaikki tekemine pysähtyy kuin seinään


    • anna kuvata saatana

    • Anonyymi

      Eilen haaleen sinininen vanha avolava kuvasi kännykällä laittomasti yksityisaluetta. Aurinko paistoi auton takaa piti ratista kiinni toisella ja känykka rattik'den kyynärässä tuella ohiajossa. Sammutimme kännykät ja sivutiellä alkoi melkoinen kyttääjaä liikenne hulluillahan tapahtuu ja tapahtuminen johtaa kyttäämiseen. Vapaamuurari Kari S-joelta rahoittaa Stalkkaamista rikollinen toiminta on jatkunut jo yli 4 vuotta. Rakennuksiini on tunkeudeuttu kun olen ollut yötä kylässä vapaamuurarit omistavat lukko liikkeet ja maksavat avainsuutareille, tein uuden avaimen Vaasassa oli peili muovia avainteline taakseni tuli muurari joka antoi merkin ja suutari nyökkäsi näin ihmisten koteihin saadaan kulku ilman näkyviä jälkiä.

      • mee hoitohon


      • Anonyymi
        kotos kirjoitti:

        mee hoitohon

        sähän nämä hoitohommat tiedät


      • Anonyymi

        Ei aukene, tarkenna mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aukene, tarkenna mistä kyse.

        Joissakin paikoissa on myös yleisavaimet yleisessä jakelussa


    • Anonyymi

      Kärryntakaa juoksenteli kyylijänpenikka...
      Rakkiensa kilkka paljasti olevan jossain kyylimässä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      581
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe