naapurissa asuu homo

sietämätöntä

mun naapurissa asuu homo.eihän siinä mitään,kukin tekee makkarissaan mitä haluaa,mut kun niitä koppalakkisia jätkiä käy siin naapurissa bilettämässä,niin monta kertaa illan aikana soi ovikello,ja ne joko on lainaamas multa jotain esim juomalaseja tai teetä tai sit joku käy pyytämäs mua sinne bileisiin.eräs heistä yritti aivan väkisin tulla mun luokse yöksi yks viikon loppu.en viittis sanoa kellekään pahasti,mutta miten nuo iskemis yritykset sais loppumaan???vaikka olenkin poikamies olen silti hetero.jotenkin ahdistaa.muuten naapuristani ei ole mitään pahaa sanottavaa...

48

5217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maron

      Että ihan HOMO, voisiko pahemmin enää olla.
      Kaipa se bilettäminen onnistuu ihan heteroiltakin ihan yhtä hyvin. Minun tuntemani homomiehet ovat ihan fiksua porukkaa, sanoisimpa että mukavampia kun heterot. Mutta tietysti poikkeuksiakin on, mutta tuskin bilettäminen nyt pelkästään siitä johtuu että han on homo.

      • kapu

        Ihmisiä ne homotkin ovat ja osaavat bilettää siinä kuin heterotkin. Mut voihan sä ystävällisesti sanoa jos biletys ym. liiaksi häiritsee.


      • kysyjä-utelija

        sitten jokin homojen erikospiirre sen biletyksen aikana, kun en ole heteroilla tuollaista käytöstä missään huomannut vaikka osaavatkin bilettää. Siitäkin voitaisiin olla eri mieltä että biletetäänkö edes samalla tavalla.

        Onhan se kurjaa jos on hienoluonteinen ihminen eikä haluaisi riidellä jokaisen ovikellon pimputtajan kanssa. Pitäisi homonkin tajuta että vaikka itse on homo ei kaikki muut miehet ole. Ja jos tämä ihminen ei ole ennenkään tullut bileisiin, miksi mennä joka kerta tyrkyttämään seuraansa tälle?


        Kyselee tässä myöskin eräs hetero, vaikkakin nainen, enkä koe mitään homofobioita, vaan sanon kuten asian näen. Ja ihmettelen vaan!


    • nainen

      Jos homot sua yrittävät iskeä, se tarkoittaa vain sitä että olet syötävän ihanan näköinen mies : ) Älä siis hätäile ! Monesti homoilla ja naisilla on samanlainen miesmaku, miehen ulkonäköä ajatellen. Itketään vasta sitten jos olet kaljamahainen ja kaljuuntuva renttu, ei nyt jos olet itsestäsi huolta pitävä komea mies jolla on hyvä vartalo : ) Alkaa tehdä mieli jo, arvaa mitä ?

    • helmie

      sit ku siellä naapurissa on taas biletys päällä, ni käypä laittamassa oveesi lappu, jossa lukee, et täs kämpäs asuu umpihetero.

      Ja kato sit mitä tapahtuu.

    • Entlösung

      Homo-ongelman lopullinen ratkaisu: vastaanottokomiteana ketjuissa kolme raivoa dobermannia jotka on herkistetty nahkalakille. Loppuu lainailu.

      • ollies

        vuan ou fomohoobikko (oik. homofobia) elikkäs ootkos sie sallaa homppeli, ja sinnuu häirihtöö se, tekis mieli mennä mukkaan, muttet vielä uskala. Kokkeile kerran niin tiiät, ties mitä uusia ulottuvvuuksia ihessäs löyät.
        Tai sit pysy lukkojen takana äläkä avvoo ovvee, kattoo homot oven takkoo.


      • roope

        ja maksaa joillekkin skineille,et ne kävis vähän ojentelemassa niitä homoja


      • Anonyymi
        ollies kirjoitti:

        vuan ou fomohoobikko (oik. homofobia) elikkäs ootkos sie sallaa homppeli, ja sinnuu häirihtöö se, tekis mieli mennä mukkaan, muttet vielä uskala. Kokkeile kerran niin tiiät, ties mitä uusia ulottuvvuuksia ihessäs löyät.
        Tai sit pysy lukkojen takana äläkä avvoo ovvee, kattoo homot oven takkoo.

        savon homppelit ne vasta kauheita onkii, kalakukkoo panevat porukalla.. harjan varret persiissään..


    • Elähtänyt

      Itse en ole enää vuosiin avannut ovea kenellekään, elleivät etukäteen soita tai muuten ilmoita olevansa tulossa. Tuikituntemattomille ei ole mikään velvollisuus oveansa aukoa.

      Ymmärrän hyvin miten ärsyttävää se on kun koko ajan mangutaan sinne ja tänne. Tosin minä olen nainen ja minua ovat vonganneet sellaiset keski-ikäiset äijän "komistukset", mutta samahan se on kuka jahtaa ja ketä. Kyllähän jokainen osaa itse seuraa hakea sitten kun on tarvis!

    • homot on ihmisiä

      ajateleppa sinä voit olla heterona yhtä vastemielinen kuin tuo homo on sulle asun vaimoni kanssa kahden lempäälässä meillä on usein riitoja jos tuo homo olis meidän naapuri ehkä meillä ei keskenään olisi riitoja voitas aina syyttää että kun seinän takana asuu homo niin siksi meilläkin riirellää.mietippä sitä ihan ite.t.seppo

    • kassa

      sanotaan nuista olioista; ne olivat tulossa meihin ja pidettiin ovet kiinni, jumala tuhosi silloisen homoleirin, sodoman ja comorron maantasalle.

      • Nimimerkki

        Homoja on oikeasti olemassa! Raamatun henkilöistä en usko, että on edes ollut.


      • ihan sitä itteensä

        kyllä Jumala tuhosi Sodoman ja Gomorran ihan sen vuoksi kun siellä kaikki oli kaikkien kanssa ja elukoittenkin kanssa. Kaikenlaista haureutta, ei yksin homoutta. Heterotkin teki vaikka mitä riettauksia ja samanlaisia pileitä ja pippaloita pitivät kun monessa paikassa nykyisinkin. Kuten tuo että kaikki ovat alasti, eikä väliä kuka makaa kenenkin kanssa. Haureutta ja riettautta siis on nykyisinkin, saa nähdä koska sekin loppuu. Ihminen on "ruma" sisältä jos sen tien valitsee, on sitten hetero tai ei hetero.


      • mokomakihikimaja
        ihan sitä itteensä kirjoitti:

        kyllä Jumala tuhosi Sodoman ja Gomorran ihan sen vuoksi kun siellä kaikki oli kaikkien kanssa ja elukoittenkin kanssa. Kaikenlaista haureutta, ei yksin homoutta. Heterotkin teki vaikka mitä riettauksia ja samanlaisia pileitä ja pippaloita pitivät kun monessa paikassa nykyisinkin. Kuten tuo että kaikki ovat alasti, eikä väliä kuka makaa kenenkin kanssa. Haureutta ja riettautta siis on nykyisinkin, saa nähdä koska sekin loppuu. Ihminen on "ruma" sisältä jos sen tien valitsee, on sitten hetero tai ei hetero.

        Homo se jeesus oli mikä raamatussa mainitaan, ei ikinä naista, mutta 12 miestä kyllä!


      • Amen

        Amen, laestadiolaisveli todistaa väkevästi! Miehimykset ovat iljetys Herralle. Ja naapureilleen.


      • Magdalena
        mokomakihikimaja kirjoitti:

        Homo se jeesus oli mikä raamatussa mainitaan, ei ikinä naista, mutta 12 miestä kyllä!

        Jeesus ei ollut homo(paitsi Homo Sapiens) ja hänellä oli nainen Maria Magdalena, jota myös Magdalan Mariaksi on kutsuttu. Hyvin on mahdollista, että heillä on ollut lapsikin jo ennen kuin Jeesus alkoi parantaa sairaita ja puhua taivasten valtakunnasta.


      • Jeesuksella
        Magdalena kirjoitti:

        Jeesus ei ollut homo(paitsi Homo Sapiens) ja hänellä oli nainen Maria Magdalena, jota myös Magdalan Mariaksi on kutsuttu. Hyvin on mahdollista, että heillä on ollut lapsikin jo ennen kuin Jeesus alkoi parantaa sairaita ja puhua taivasten valtakunnasta.

        he edustavat nykyisin näitä kuninkaallisia ympäri maailman.

        Kertoo eräs joka tietää asian.


      • kurko
        Amen kirjoitti:

        Amen, laestadiolaisveli todistaa väkevästi! Miehimykset ovat iljetys Herralle. Ja naapureilleen.

        pitäis sitten tehdä?ajaa skinien kanssa pois hopearistin kanssa???


    • mä vaa

      mun naapuris ei onneks asu homoi... eikä tuu asuu, jos se must riippuu... käy sääliks niit keitte naapuris asuu homo

      • Homo-Harri

        Siis et voi kieltää seksuaalista suuntautumistasi enään kovin pitkään, selvä tapaus. Haluatko tulla luokseni niin pääset kaapista ulos?


      • utelias hetero

        noin typerä, vai onko tänään huono päivä?


      • Homo-Harri
        utelias hetero kirjoitti:

        noin typerä, vai onko tänään huono päivä?

        Miten niin typerä? Perustele?


    • Peppureiska

      Kerro missä sä asut? Mä haluun et kiinteälihaksinen koppalakki... Kerro hei? Mä oon tosissaan?

    • ...

      ole varovainen ettei homoseksuaalitauti tartu sinuunkin. Homoseksuaalitauti on hyvin tarttuvaa laatua. Sen mukana tarttuu myös aids ja muitakin kuoleman tauteja. Ole varovainen!

      • Peppureiska

      • Vapauteen!
        Peppureiska kirjoitti:

        Homoilla on hauskaa ja hyvin menee!

        Tulkaa DTMmään:
        http://www.dtm.fi/

        Homoudesta pääsee eroon. Homo voi muuttua takaisin heteroksi. Apua täältä: http://www.aslan.fi


      • Anonyymi
        Peppureiska kirjoitti:

        Homoilla on hauskaa ja hyvin menee!

        Tulkaa DTMmään:
        http://www.dtm.fi/

        Perse ei kestä ja p*skat voi alkaa valumaan kävellessä pitkin katuja, jos on liian usein antanut pyrstöään.


    • sakke

      vaan sinne bileisiin,edes kerran.voit löytää ihan uusia ulottuvuuksia.ja vaikka hetero oletkin,niin ei yksi kerta vielä homoksi tee;)

      • VELIKARHU

        VAI ETTEI YKS KERTA HOMOKSI TEE?KYLLÄ SE VAAN TAITAA OLLA NIIN,ETTÄ KERTA HOMO, AINA HOMO.


    • metroseksuaalinen

      voi että... homo! Kyllä myrkyn lykkäs. Kunhan ei vaan tuo metroseksuaaliystäviään....

      • tietämätöön

        ?????


    • hähhää

      hoitelemaan ne hinttarit.eiköhän pari kertaa turpasaunaa riitä.muuttaa homo vittuunXD

    • dutta

      joo täällä munkin naapurissa asuu homoja. juntti on niistä ylivoimaisesti pahin. ne tulee aina meiltä lainaan nostoliinoja ja traverssiä. en kyllä tiedä mitä ne niillä mutta niiden mutsi on aika pirun iso vonkale. kai ne työntää niitten mutsia poikittain perseeseen. aika sairasta, eikö? HÄH?

    • Jumala_on_jo_täällä

      Käänny sinä Jeesuksen puoleen ja myös naapurisi on hyvä saada Jeesuksen eheytysterapiaan, tulkaa siis yhdessä ja jaetaan leipämme.

    • Anonyymi

      Voisit lopettaa Manninen paskapuheet, koko kitkansiula nauraa jo sulle :D

    • Anonyymi

      Minäkin olen muuttamassa kahden homon takia pois pienkerrostalosta. Tai olenkin jo muuttanut, mutta tavaraa on vanhalla asunnolla vielä.

    • Anonyymi

      lainasit mukeja ? apinarokko !

    • Anonyymi

      Kokoajan tom of finlandit mielessä. Niin.

    • Anonyymi

      kuivana kakkoseen!

    • Anonyymi

      soita H OMO-infoon, siellä neuvotaan ekakertalaisia ja sanotaan mitä liukkaria kannattaa käyttää, nykyään saa olla reilusti H OMO

    • Anonyymi

      Onnea: kaikilla ei sitä onnea olekaan naapurissa.

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset eivät vain halua uskoa, että jos on poikamies niin olisi hetero.

      • Anonyymi

        Ei ne näköjään usko !. Nuoriso huutaa homoa vaan minulle !. Ovat uhanneet myös turpaan vedoilla !. Olen joutunut monesta asunnosta jo pois muuttamaankin. Rivitaloasunnossa se oli mainospäällikkö, joka huusi minulle homoa. Tätä miestä olisi pitänytkin lyödä turpaan, mutta sen voi toteuttaa kyllä myöhemminkin.


    • Anonyymi

      Kukin häiriintyy mistä häiriintyy.

      Itse mieluummin jos pitää valita, valitsisin srn, että kohteliaasti kutsutaan, kysytään tanssimaan perjantaina, kuin että esim kysymättä koira haukkuisi , tai naapuri kysymättä laittaisi lapsensa esimerkiksi jalkapallon peluuseen tai muuten huutamaan ikkunani läheisyyteen.

      Paljon vähemmän haittaa ja kohteliaampaa tuo homon naapuruus, eikö vain?

      Tosin hän ei kysy voiko bilettää mutta oletan että ääni ei kuulu kosks ap ei mainitse mitään.

    • Anonyymi

      Ennemmin homo kuin matu

      • Anonyymi

        Minua on rankaistu tuplasti. Naapuriin muutti matuhomopari ja vielä nee*ereitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on rankaistu tuplasti. Naapuriin muutti matuhomopari ja vielä nee*ereitä!

        Tuskin sulla on hätää,ei ne sinusta ole kiinostuneita ellet ole itsekkin homppeli ja anna aihetta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe