Lopetin sukututkimuksen lyhyeen

Anonyymi

Minäkin innostuin tutkimaan sukuani. Vanhempien puolelta oli paljon heidän sisaruksiaan, joiden perheistä en tiennyt juurikaan mitään. Ajattelin ensin päivittää elossa olevien tiedot, kun heitä voi vielä haastatella. Mutta mitä enemmän löysin näitä nuoremman sukupolven ihmisiä, sitä enemmän alkoi vaikuttaa ettei minulla ole mitään yhteistä heidän kanssaan. Kaiken maailman huumeita pössyttävää aikamiestuukkaa elämässä äitinsä passattavana ja sitä rataa. Vedän henkselit sukupuun latvalle ja jos vielä innostun, niin alan sitten tonkia suoraan sinne historiaan päin. Harmi vaan että se on hankalaa, kun kirkonkirjoja on jäänyt sodan jalkoihin.

4

496

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en suinkaan luopunut sukututkimuksesta, päinvastoin. Elävät ihmiset olen jättänyt sen ulkopuolelle. Elävät saavat kirjoittaa oman historiansa. En ole lisännyt sukupuuhuni edes itseäni, tehkööt jälkipolvet sen.

• Anonyymi

Taaksepäin sitä sukuaan kannattaa tutkia ja tehdä sukupuita. Sieltäkin voi yllättäen löytyä esiaviollisia suhteita ja lehtolapsia sekä rikostuomioita. Puhumattakaan irtolaisista.

• Anonyymi

Pontikankeittäjiä löytyi molemmilta puolilta sukua. Saaneet siitä isot sakot ja tieto oli rippikirjassa kuolemaan asti. Yksi oli ollut humalassa kirkossa ja joutunut siitä pariksi viikoksi vedelle ja leivälle.

• Anonyymi

Meillä lopetettiin sukututkimus kun alkoi löytyä mustilaisia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1090
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      104
      1075
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      67
      512
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      473
    5. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      436
    7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      13
      430
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      42
      422
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      15
      396
    10. Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?

Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön
      Sinkut
      83
      391
    Aihe