SuomiLovee kaikille!

Anonyymi

Kuulin huhuja, että tuo on se sama tyyppi kun polki toista naista vanhan Luontaistuotekaupan takahuoneessa. Taitaa olla aika kettu! Polkee ainakin paljon, jos on sama! 😅

Onko paljon Tzempissä kävijöitä? Harjoitellaanko siellä oikeesti speedoissa poseerausta peilin edessä? Noloa.

15

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi aivan sydäntäsärkevää kuulla että kaikki olisi perustunut valheelle. En itse voisi antaa anteeksi ikinä. Näistä yleensä kaikki muut tietää paitsi se oma kumppani 💔

      • Anonyymi

        Eri kettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri kettu.

        Toisten panemiset ei kuulu teille surkeille jotka ette ole ikinä saaneet ettekä tule saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten panemiset ei kuulu teille surkeille jotka ette ole ikinä saaneet ettekä tule saamaan.

        Nyt sattui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sattui.

        Ei se satu, jos ei hääviltäkään tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten panemiset ei kuulu teille surkeille jotka ette ole ikinä saaneet ettekä tule saamaan.

        Seitsemänkymmentä luvulta eteen päin oli vaikka kuinka paljon
        nättejä antavia tyttöjä joka puolella, panomies muistelee kaiholla ja
        kiitollisuudella näitä mukavia tyttöjä.

        Usein tuntu siltä että varpaan kynnet
        irtoaa kun niiten kanssa peuhas millon missäkin


    • Anonyymi

      Kyllähän noi huhut ja juorut eurassa yleensä pitää paikkansa, heh heh. Kannattaisiko euralaisten hommata ihan oma elämä, ettei tartte kyylätä mitä muut tekee ja uskoa kaikkia huhuja mitä kylillä juorutaan......Säälittävää porukkaa kertakaikkiaan!

    • Anonyymi

      Ainakin hoidellut yhtä johtajan naista,johtajalla on "puinen"nimi.

      • Anonyymi

        Olen oikein iloinen jos rouva on saanut kunnon kyydit, ja mieskin on iloinen kun ei tiedä. Täällä nämä rumat ja katkerat näkee kateellisena vaivaa kun eivät itse milloinkaan saa kunnon miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikein iloinen jos rouva on saanut kunnon kyydit, ja mieskin on iloinen kun ei tiedä. Täällä nämä rumat ja katkerat näkee kateellisena vaivaa kun eivät itse milloinkaan saa kunnon miestä.

        Kunnon miestä? Olen täysin eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon miestä? Olen täysin eri mieltä.

        Eikö juoppoukollasi enää seiso vai oletko kenties Vanhapiika? Kateellisuus paistaa vahvasti läpi näistä viesteistä, koska muutenhan kukaan ei arvostelisi muita anonyyminä netissä, jos oma elämä olisi edes jotenkuten elämisen arvoista. Ymmärtäähän sen, kun on ikänsä asunut tuppukylässä köyhänä ja rumana, käymättä missään muualla kun kerran vuodessa Turussa ja ruotsinlaivalla, voi maailmankatsomus olla melkoisen köyhä ja katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö juoppoukollasi enää seiso vai oletko kenties Vanhapiika? Kateellisuus paistaa vahvasti läpi näistä viesteistä, koska muutenhan kukaan ei arvostelisi muita anonyyminä netissä, jos oma elämä olisi edes jotenkuten elämisen arvoista. Ymmärtäähän sen, kun on ikänsä asunut tuppukylässä köyhänä ja rumana, käymättä missään muualla kun kerran vuodessa Turussa ja ruotsinlaivalla, voi maailmankatsomus olla melkoisen köyhä ja katkera.

        Arvostelitko sinä itse juuri äsken anonyyminä vai mitä teit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö juoppoukollasi enää seiso vai oletko kenties Vanhapiika? Kateellisuus paistaa vahvasti läpi näistä viesteistä, koska muutenhan kukaan ei arvostelisi muita anonyyminä netissä, jos oma elämä olisi edes jotenkuten elämisen arvoista. Ymmärtäähän sen, kun on ikänsä asunut tuppukylässä köyhänä ja rumana, käymättä missään muualla kun kerran vuodessa Turussa ja ruotsinlaivalla, voi maailmankatsomus olla melkoisen köyhä ja katkera.

        Ota lääkkeesi. Jos on erimieltä niin ei itse saa seksiä? Outo argumentti.


    • Anonyymi

      Antaahan se tyttö jos se äitiinsä tulee, ja jos se isäänsä tulee niin se
      suorastaan pyytää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe