Kajaanin kaupungille näyttää olevan mahdoton tehtävä korjata katujen asfaltointi kesällä niin ettei seuraavana talvena siihen tule kraaterimaisia reikiä.
Mahdoton tehtävä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungilla korvausvastuu autojen rikkoontumisista?
- Anonyymi
Ei ole, jos tyrit sen kotterosi kanssa jotain, maksat ihan ite vaan vahinkosi.
- Anonyymi
Siihenhän on nyt kehitelty joku uusi paikkausaine. Jospa tilanne paranisi.
Ja turha on kaupunkia syyllistää asiasta joka on yleinen ongelma.- Anonyymi
Tien pohja tehty huonosti jos asvaltti kuplii.
- Anonyymi
Medialiiton kyselyn mukaan valtaosa suomalaisista kannattaa kaiken postin jakamista aamuyöllä. (HS.19.2.).
https://beta.www.hs.fi/politiikka/art-2000006235677.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677220Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425013- 903060
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432179- 192040
- 341943
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171737Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121613- 271537
- 181371