Mikään ei ole tärkeämpää kuin se, että auto kiiltää. Herra ei katso hyvällä sellaista, joka antaa viikko tolkulla autonsa olla ravan peitossa. On suorastaan häpeä ajaa esimerkiksi helluntaiseurakunnan salin pihaan, jos auto on saastainen. Muistakaa tekin ateistit pestä autonne joka päivä. Puhdas auto on tärkeämpää kuin lähimmäisrakkaus!!!
Auton puhtaus on Herralle mieleen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Auton tarvitsee olla myös kalliimpi, kun tavallisella ihmisellä.
- Anonyymi
Aivan. Juuri auto on vanhurskaisen kristityn pyhä lehmä. Van = pakettiauto, hurskas = hiukan leuhka. Vanhurskas siis leveilee pakettiautollaan. Mitä komeampi van, sitä komeampi hihu.
- Anonyymi
Ottakaa esimerkkiä hallituksesta, ja ostaa ökybemarit kaikilla mausteilla. Voitte vaikka asua niissä, ette tarvitse muuta asumusta.
- Anonyymi
Hallituksen bemarien lisävarustelista on kuin Raamattu- Pitkä ja täysin käsittämätöntä tekstiä!
- Anonyymi
Mitä yhteistä on kondomilla ja bemarilla?
No kaikkihan sen tietävät, mikä niissä on sisällä.
- Anonyymi
Ehkä automotosielu -uskonnossa on noin.
Oi sinä suurin, oi sinä mahtavin, AUUUUU-TO-MO-TO-SIEEE-LU!!! - Anonyymi
Luterilaiset muistakaa ettei painepesuri tai imuri osu kikkeliin. Olen kuullut teidän saastaisista tavoistanne Mielen suhteen. Auto pitää pestä eikä ajauhuta suhteisiin Lestojen tai imureiden kanssa siinä sivussa! !!!!!!!!
- Anonyymi
Ei kikkeliä saa pestä. Silloinhan kaikki PH eli PalliHiki eli PyhäHenki huuhtoutuu pois. Herra ei katso hyvällä, jos PH pestään pois.
- Anonyymi
Ja kun sanoin MIELEEN ,niin EN tarkoittanut IMURIA
Luterilaisuus-palstalla on jo ap. paljon vastauksia tähän liittyen samaan avaukseeni!- Anonyymi
Unitaristi imuroi aina.
" Puhdas auto on tärkeämpää kuin lähimmäisrakkaus!!!"
Oikein.- Anonyymi
:D :D :D
- Anonyymi
Monesti autot kyllä kiiltävät päältä mutta alapesu unohdetaan kokonaan. Sitten vasta havahdutaan kun alakerta on jo pöpöjen ja ruosteen raiskaama.
- Anonyymi
Kylla. Ruosteiset kalsarit lemuavat tosi pahasti pyhältä hengeltä. Siis samalta kuin uskovaisten suuvärkki saarnan jälkeen. Pesu silloin tällöin olisi heillekin hyväksi.
- Anonyymi
Car SOS ohjelman Tim ja Fuzzy on varmaan aitoja automotosielu-uskonnon kannattajia.
- Anonyymi
kylla kylla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104