Sivulla on kaksi listaa. Pitäisi tehdä niin, että kun toisessa valitaan joku option, toisesta listasta yksi valinta poistetaan, ja toinen lisätään.
Esim:
Lista 1
Tampere
Helsinki
Turku
Lista 2
Helsinki
Turku
Kun käyttäjä valitsee Lista 1:ssa Helsinki, niin:
Lista 1 on sitten:
Tampere
Helsinki
Turku
Lista 2
Tampere
Turku
Eli kyseessä on yksinkertain reitin valinta, ja pitäisi poistaa mahdottomat yhdistelmät, kuten "Helsinki-Helsinki", "Tampere-Tampere", jne...
Aapuja tarvitaan
pulassako
1
305
Vastaukset 1
- MachuPichu
Haluat luonnollisesti(?) oppia itsekin samalla, joten tässä on sellainen lyhyt pikaopas esimerkki josta SELECT pudotusvalikon muutokset JavScriptillä aukenee sinulle..
http://www.angelfire.com/me/krappystuff/JSB3/ch24.pdf
Lue erityisesti kappale jonka otsikko on "Modifying select options" ja sen alla oleva esimerkki (Listing 24-1 Modifying Select Options)
Machu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550