Ja viikon päästä suvikumit alle. Niillä olisi tosin pärjännyt etelä-suomessa koko talven.
Kesärenkaat
17
82
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähän sun syrjäytyneen on kesäkumit vaihtaa kun sinun ei tarvitse lähteä liikenteeseen jäisille ja lumisille teille joita taatusti vielä tulee, kuten tänäkin aamuna.
- Anonyymi
Onko sinulla mt-ongelmia näin keväisin vai mistä kengä puristaa?
- Anonyymi
Sinun mielestäsi töihin voi kulkea ainoastaan omalla autolla? Ei junalla, bussilla, metrolla, ratikalla, taksilla, kävellen, polkupyörällä? Itse olet syrjäytynyt sosiaalipummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestäsi töihin voi kulkea ainoastaan omalla autolla? Ei junalla, bussilla, metrolla, ratikalla, taksilla, kävellen, polkupyörällä? Itse olet syrjäytynyt sosiaalipummi.
No mikä ilonaihe on vaihtaa renkaat jos autoa ei tarvitse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole väittänytkään ettei autoa tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli, Seli taas.
- Anonyymi
??lunta??jäätä??, mitä ne on?, onks ne jotain syötävää? meil kyl on mylliksess semmonen "putki", siel voi kuulemma skimbata, mut ei tääl muuten oo snögee nähty ku parina päivänä.
- Anonyymi
Ei vielä, varmaan 3-4 viikon päästä.
- Anonyymi
Toinen joutilas ilmoittautui, onnea uralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen joutilas ilmoittautui, onnea uralle.
Joutilas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutilas?
Niin, me työssä käyvät lähdemme joka arkipäivä liikenteeseen ja jäisille ja lumisille teille ei ole kesärenkailla asiaa, joten sinä et käy töissä kun voit vaihtaa kesäkumit noin aikasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, me työssä käyvät lähdemme joka arkipäivä liikenteeseen ja jäisille ja lumisille teille ei ole kesärenkailla asiaa, joten sinä et käy töissä kun voit vaihtaa kesäkumit noin aikasin.
Niin, katso kun minä työssä käyvä(2-vuorotyö) asun täällä Etelä-Suomessa, jossa ei tällä hetkelläkään ole lunta. Arviolta 3-4 viikon päästä lämpötilat on suotuisat täällä kesärenkaille jo. Lumisenkin talven jälkeen täällä on voinut kesärenkaat vaihtaa maaliskuun lopulla. Mielestäsi ilman autoa ei voi käydä töissä? Minun työmatkani on n. 1,3km suuntaansa, jonka kuljen jalan tai polkupyörällä. Miksi ihmeessä ajaisin tuollaisen matkan autolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, katso kun minä työssä käyvä(2-vuorotyö) asun täällä Etelä-Suomessa, jossa ei tällä hetkelläkään ole lunta. Arviolta 3-4 viikon päästä lämpötilat on suotuisat täällä kesärenkaille jo. Lumisenkin talven jälkeen täällä on voinut kesärenkaat vaihtaa maaliskuun lopulla. Mielestäsi ilman autoa ei voi käydä töissä? Minun työmatkani on n. 1,3km suuntaansa, jonka kuljen jalan tai polkupyörällä. Miksi ihmeessä ajaisin tuollaisen matkan autolla?
Selityksiä, selityksiä. Ei kukaan tiedä millaisia kelejä on tulossa ja voit tarvita autoasi muuhunkin käyttöön, vai eikö sinulla ole muuta elämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selityksiä, selityksiä. Ei kukaan tiedä millaisia kelejä on tulossa ja voit tarvita autoasi muuhunkin käyttöön, vai eikö sinulla ole muuta elämää?
Niin, sinulta selityksiä. Ei tiedäkkään kukaan minkälaisia kelejä on tulossa ja kelien mukaan vaihdetaan renkaat. En ole kertonut vaihtavani renkaat nyt, arvioin mahdollisesti vaihtavani renkaat 3-4 viikon kuluttua. Tarvitsen autoa muuhunkin käyttöön, kaupassa käyntiin ja asioiden hoitoon. On minulla muuta elämää, johon en tarvitse autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulta selityksiä. Ei tiedäkkään kukaan minkälaisia kelejä on tulossa ja kelien mukaan vaihdetaan renkaat. En ole kertonut vaihtavani renkaat nyt, arvioin mahdollisesti vaihtavani renkaat 3-4 viikon kuluttua. Tarvitsen autoa muuhunkin käyttöön, kaupassa käyntiin ja asioiden hoitoon. On minulla muuta elämää, johon en tarvitse autoa.
Tänään vaihtui kesärenkaat alle.
- Anonyymi
Niinpä. Ihmetellyt koko talven tätä nastajurraamista. Miksi, kysyn. Ei mitään järkisyytä. Ehkä vain siksi kun on sellaiset nyt tullut ostettua. Muuta syytä en löydä.
Itse vain kitkoilla. Usein läpi vuoden. - Anonyymi
Mä oon vetäny koko ajan slikseil, kliffaa on piisannu, mut tölikan skuffe bonjas icespiidit manskulla yhen vossikan fillareis, aika dorka suhari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083188Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182081Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4031468Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361364Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171164
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20990