Ja viikon päästä suvikumit alle. Niillä olisi tosin pärjännyt etelä-suomessa koko talven.
Kesärenkaat
17
62
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähän sun syrjäytyneen on kesäkumit vaihtaa kun sinun ei tarvitse lähteä liikenteeseen jäisille ja lumisille teille joita taatusti vielä tulee, kuten tänäkin aamuna.
- Anonyymi
Onko sinulla mt-ongelmia näin keväisin vai mistä kengä puristaa?
- Anonyymi
Sinun mielestäsi töihin voi kulkea ainoastaan omalla autolla? Ei junalla, bussilla, metrolla, ratikalla, taksilla, kävellen, polkupyörällä? Itse olet syrjäytynyt sosiaalipummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestäsi töihin voi kulkea ainoastaan omalla autolla? Ei junalla, bussilla, metrolla, ratikalla, taksilla, kävellen, polkupyörällä? Itse olet syrjäytynyt sosiaalipummi.
No mikä ilonaihe on vaihtaa renkaat jos autoa ei tarvitse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole väittänytkään ettei autoa tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli, Seli taas.
- Anonyymi
??lunta??jäätä??, mitä ne on?, onks ne jotain syötävää? meil kyl on mylliksess semmonen "putki", siel voi kuulemma skimbata, mut ei tääl muuten oo snögee nähty ku parina päivänä.
- Anonyymi
Ei vielä, varmaan 3-4 viikon päästä.
- Anonyymi
Toinen joutilas ilmoittautui, onnea uralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen joutilas ilmoittautui, onnea uralle.
Joutilas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutilas?
Niin, me työssä käyvät lähdemme joka arkipäivä liikenteeseen ja jäisille ja lumisille teille ei ole kesärenkailla asiaa, joten sinä et käy töissä kun voit vaihtaa kesäkumit noin aikasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, me työssä käyvät lähdemme joka arkipäivä liikenteeseen ja jäisille ja lumisille teille ei ole kesärenkailla asiaa, joten sinä et käy töissä kun voit vaihtaa kesäkumit noin aikasin.
Niin, katso kun minä työssä käyvä(2-vuorotyö) asun täällä Etelä-Suomessa, jossa ei tällä hetkelläkään ole lunta. Arviolta 3-4 viikon päästä lämpötilat on suotuisat täällä kesärenkaille jo. Lumisenkin talven jälkeen täällä on voinut kesärenkaat vaihtaa maaliskuun lopulla. Mielestäsi ilman autoa ei voi käydä töissä? Minun työmatkani on n. 1,3km suuntaansa, jonka kuljen jalan tai polkupyörällä. Miksi ihmeessä ajaisin tuollaisen matkan autolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, katso kun minä työssä käyvä(2-vuorotyö) asun täällä Etelä-Suomessa, jossa ei tällä hetkelläkään ole lunta. Arviolta 3-4 viikon päästä lämpötilat on suotuisat täällä kesärenkaille jo. Lumisenkin talven jälkeen täällä on voinut kesärenkaat vaihtaa maaliskuun lopulla. Mielestäsi ilman autoa ei voi käydä töissä? Minun työmatkani on n. 1,3km suuntaansa, jonka kuljen jalan tai polkupyörällä. Miksi ihmeessä ajaisin tuollaisen matkan autolla?
Selityksiä, selityksiä. Ei kukaan tiedä millaisia kelejä on tulossa ja voit tarvita autoasi muuhunkin käyttöön, vai eikö sinulla ole muuta elämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selityksiä, selityksiä. Ei kukaan tiedä millaisia kelejä on tulossa ja voit tarvita autoasi muuhunkin käyttöön, vai eikö sinulla ole muuta elämää?
Niin, sinulta selityksiä. Ei tiedäkkään kukaan minkälaisia kelejä on tulossa ja kelien mukaan vaihdetaan renkaat. En ole kertonut vaihtavani renkaat nyt, arvioin mahdollisesti vaihtavani renkaat 3-4 viikon kuluttua. Tarvitsen autoa muuhunkin käyttöön, kaupassa käyntiin ja asioiden hoitoon. On minulla muuta elämää, johon en tarvitse autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinulta selityksiä. Ei tiedäkkään kukaan minkälaisia kelejä on tulossa ja kelien mukaan vaihdetaan renkaat. En ole kertonut vaihtavani renkaat nyt, arvioin mahdollisesti vaihtavani renkaat 3-4 viikon kuluttua. Tarvitsen autoa muuhunkin käyttöön, kaupassa käyntiin ja asioiden hoitoon. On minulla muuta elämää, johon en tarvitse autoa.
Tänään vaihtui kesärenkaat alle.
- Anonyymi
Niinpä. Ihmetellyt koko talven tätä nastajurraamista. Miksi, kysyn. Ei mitään järkisyytä. Ehkä vain siksi kun on sellaiset nyt tullut ostettua. Muuta syytä en löydä.
Itse vain kitkoilla. Usein läpi vuoden. - Anonyymi
Mä oon vetäny koko ajan slikseil, kliffaa on piisannu, mut tölikan skuffe bonjas icespiidit manskulla yhen vossikan fillareis, aika dorka suhari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055