Kesärenkaat

Anonyymi

Ja viikon päästä suvikumit alle. Niillä olisi tosin pärjännyt etelä-suomessa koko talven.

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvähän sun syrjäytyneen on kesäkumit vaihtaa kun sinun ei tarvitse lähteä liikenteeseen jäisille ja lumisille teille joita taatusti vielä tulee, kuten tänäkin aamuna.

      • Anonyymi

        Onko sinulla mt-ongelmia näin keväisin vai mistä kengä puristaa?


      • Anonyymi

        Sinun mielestäsi töihin voi kulkea ainoastaan omalla autolla? Ei junalla, bussilla, metrolla, ratikalla, taksilla, kävellen, polkupyörällä? Itse olet syrjäytynyt sosiaalipummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi töihin voi kulkea ainoastaan omalla autolla? Ei junalla, bussilla, metrolla, ratikalla, taksilla, kävellen, polkupyörällä? Itse olet syrjäytynyt sosiaalipummi.

        No mikä ilonaihe on vaihtaa renkaat jos autoa ei tarvitse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä ilonaihe on vaihtaa renkaat jos autoa ei tarvitse?

        Ei kukaan ole väittänytkään ettei autoa tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä ilonaihe on vaihtaa renkaat jos autoa ei tarvitse?

        Seli, Seli taas.


      • Anonyymi

        ??lunta??jäätä??, mitä ne on?, onks ne jotain syötävää? meil kyl on mylliksess semmonen "putki", siel voi kuulemma skimbata, mut ei tääl muuten oo snögee nähty ku parina päivänä.


    • Anonyymi

      Ei vielä, varmaan 3-4 viikon päästä.

      • Anonyymi

        Toinen joutilas ilmoittautui, onnea uralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen joutilas ilmoittautui, onnea uralle.

        Joutilas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutilas?

        Niin, me työssä käyvät lähdemme joka arkipäivä liikenteeseen ja jäisille ja lumisille teille ei ole kesärenkailla asiaa, joten sinä et käy töissä kun voit vaihtaa kesäkumit noin aikasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, me työssä käyvät lähdemme joka arkipäivä liikenteeseen ja jäisille ja lumisille teille ei ole kesärenkailla asiaa, joten sinä et käy töissä kun voit vaihtaa kesäkumit noin aikasin.

        Niin, katso kun minä työssä käyvä(2-vuorotyö) asun täällä Etelä-Suomessa, jossa ei tällä hetkelläkään ole lunta. Arviolta 3-4 viikon päästä lämpötilat on suotuisat täällä kesärenkaille jo. Lumisenkin talven jälkeen täällä on voinut kesärenkaat vaihtaa maaliskuun lopulla. Mielestäsi ilman autoa ei voi käydä töissä? Minun työmatkani on n. 1,3km suuntaansa, jonka kuljen jalan tai polkupyörällä. Miksi ihmeessä ajaisin tuollaisen matkan autolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, katso kun minä työssä käyvä(2-vuorotyö) asun täällä Etelä-Suomessa, jossa ei tällä hetkelläkään ole lunta. Arviolta 3-4 viikon päästä lämpötilat on suotuisat täällä kesärenkaille jo. Lumisenkin talven jälkeen täällä on voinut kesärenkaat vaihtaa maaliskuun lopulla. Mielestäsi ilman autoa ei voi käydä töissä? Minun työmatkani on n. 1,3km suuntaansa, jonka kuljen jalan tai polkupyörällä. Miksi ihmeessä ajaisin tuollaisen matkan autolla?

        Selityksiä, selityksiä. Ei kukaan tiedä millaisia kelejä on tulossa ja voit tarvita autoasi muuhunkin käyttöön, vai eikö sinulla ole muuta elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selityksiä, selityksiä. Ei kukaan tiedä millaisia kelejä on tulossa ja voit tarvita autoasi muuhunkin käyttöön, vai eikö sinulla ole muuta elämää?

        Niin, sinulta selityksiä. Ei tiedäkkään kukaan minkälaisia kelejä on tulossa ja kelien mukaan vaihdetaan renkaat. En ole kertonut vaihtavani renkaat nyt, arvioin mahdollisesti vaihtavani renkaat 3-4 viikon kuluttua. Tarvitsen autoa muuhunkin käyttöön, kaupassa käyntiin ja asioiden hoitoon. On minulla muuta elämää, johon en tarvitse autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinulta selityksiä. Ei tiedäkkään kukaan minkälaisia kelejä on tulossa ja kelien mukaan vaihdetaan renkaat. En ole kertonut vaihtavani renkaat nyt, arvioin mahdollisesti vaihtavani renkaat 3-4 viikon kuluttua. Tarvitsen autoa muuhunkin käyttöön, kaupassa käyntiin ja asioiden hoitoon. On minulla muuta elämää, johon en tarvitse autoa.

        Tänään vaihtui kesärenkaat alle.


    • Anonyymi

      Niinpä. Ihmetellyt koko talven tätä nastajurraamista. Miksi, kysyn. Ei mitään järkisyytä. Ehkä vain siksi kun on sellaiset nyt tullut ostettua. Muuta syytä en löydä.

      Itse vain kitkoilla. Usein läpi vuoden.

    • Anonyymi

      Mä oon vetäny koko ajan slikseil, kliffaa on piisannu, mut tölikan skuffe bonjas icespiidit manskulla yhen vossikan fillareis, aika dorka suhari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe