Ne kaksi kloppilääkäriä jotka tekevät pahaa ihmisille Parkanon terveyskeskuksessa. Heidät saisi pudottaa keskelle Saharaa miettimään tekosiaan. Kukahan heidät on opettanut moisiksi valehtelijoiksi?
Vieläkö siellä hilluvat?
5
940
Vastaukset
- Anonyymi
Voimmeko saada terveysdiagnooseja sun muita todistuksia tänne kaikkien nähtäväksi ja luettavaksi
- Anonyymi
Potilasasikirjoissa lukee "Salassapidettävä". Eli lääkärit haluavat salata sepittämänsä valheet.
- Anonyymi
Näillä Maijalalla ja Talanteella ei ole minkäänlaista respektiä ihmisiä kohtaan. Miksi he ovat virassaan?
- Anonyymi
en tiä oliko se erkko parempi lääkäri tänne on aina tullu ne jotka ei pääse muualle eli rupusakille jämätohtorit
- Anonyymi
ei o kosken kalevin jälkeen ollu ku jotain muka lääkäreitä on pitäny alkaa käymään tampereella lääkäris ei tarvi pelätä taitamattomia ja sielä on näkyny muitaki parkanolaisia ovat tajunneet minne mennä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066