Kannattaako B8 A4?

Anonyymi

Tarjolla olis tutulla jobbarilla reilu 100tkm ajettu 2009 2.0 tfsi koneella, farkku. Sanottiin että syö hieman öljyä, että joutuu lisäämään viikottain. Onko näissä ollut jotain tyyppivikaa? Onkohan 17kE liikaa tästä vai ostaisinko ennemmin Polo GTI:n?

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Härski hinta öljysyöpölle nahjukselle ja GTI taitaa kans olla ongelma tykki?

• Anonyymi

juu osta kaksoisahdettu gti polo 1,4 tsi ja saat kantaa saavilla öljyä koneeseen

• Anonyymi

max 4000e vuoden 2009 autot.

• Anonyymi

Tarjosin nyt 15kE. Saa nähdä riittääkö. On kyllä muuten hyvässä kunnossa, ei paljoa ruostetta, eikä ole mitään turhia varusteita, manuaalilaatikko ja kangaspenkit. Harmaa väri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarjosin nyt 15kE. Saa nähdä riittääkö. On kyllä muuten hyvässä kunnossa, ei paljoa ruostetta, eikä ole mitään turhia varusteita, manuaalilaatikko ja kangaspenkit. Harmaa väri.

Tuossa mallissa on tyyppivika ja öljyn polttaminen lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai helkuta, tollasta mä oon aiiina halunnu, voi simpura ku ei lantit riitä, helvatanhelvata sentään.
        No elän unelmissain et joskus jossain tollasen helmen löyän ja sit laitan omat ja vieraat luntit likoon, mut onnee sulle vaan unelmas täyttymyksestäs.
        ny katos lähijärvest kalat, sun syy.

t. tyttö kuun sillalt

• Saattaa olla, että tuolla tarjouksella olet jo auton omistaja.
      Olen kuitenkin sitä mieltä, ettei sellaisella autolla kannata edes ajaa, johon viikoittain on lisättävä öljyä. Moottori on ensin peruskorjattava, koska sen "öljynsyönti" aiheuttaa uusia korjattavia vikoja.
      Tavanomainen öljynkulutus on sellaista, että huoltovälillä - usein vuosi - joutuu kerran lisäämään desin - pari.

• Anonyymi

Sinun logiikallasi Audia ei kannata hankkia lainkaan?! Pikku öljy lisäykset ei haittaa, kun kilometrit on niin nautinnollisia. Eikä korjaa ollakaan tarvitse käydä edes ihan joka viikko, joten nou problem ja talla pohjaan!

• Anonyymi

Kannattaa ostaa. Audi on aina hyvä ostos. Saat pelonsekaisen kunnioituksen ajaessasi etenkin jos auto on musta tai valkoinen. Voit pieksää kaikkia liikennevaloissa ja motarila. Öljyä saa Motonetista tai Biltemasta halvalla, ei se menoa haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe