Kannattaako B8 A4?

Anonyymi

Tarjolla olis tutulla jobbarilla reilu 100tkm ajettu 2009 2.0 tfsi koneella, farkku. Sanottiin että syö hieman öljyä, että joutuu lisäämään viikottain. Onko näissä ollut jotain tyyppivikaa? Onkohan 17kE liikaa tästä vai ostaisinko ennemmin Polo GTI:n?

9

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Härski hinta öljysyöpölle nahjukselle ja GTI taitaa kans olla ongelma tykki?

      • Anonyymi

        juu osta kaksoisahdettu gti polo 1,4 tsi ja saat kantaa saavilla öljyä koneeseen


    • Anonyymi

      max 4000e vuoden 2009 autot.

      • Anonyymi

        Tarjosin nyt 15kE. Saa nähdä riittääkö. On kyllä muuten hyvässä kunnossa, ei paljoa ruostetta, eikä ole mitään turhia varusteita, manuaalilaatikko ja kangaspenkit. Harmaa väri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjosin nyt 15kE. Saa nähdä riittääkö. On kyllä muuten hyvässä kunnossa, ei paljoa ruostetta, eikä ole mitään turhia varusteita, manuaalilaatikko ja kangaspenkit. Harmaa väri.

        Tuossa mallissa on tyyppivika ja öljyn polttaminen lisääntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjosin nyt 15kE. Saa nähdä riittääkö. On kyllä muuten hyvässä kunnossa, ei paljoa ruostetta, eikä ole mitään turhia varusteita, manuaalilaatikko ja kangaspenkit. Harmaa väri.

        ai helkuta, tollasta mä oon aiiina halunnu, voi simpura ku ei lantit riitä, helvatanhelvata sentään.
        No elän unelmissain et joskus jossain tollasen helmen löyän ja sit laitan omat ja vieraat luntit likoon, mut onnee sulle vaan unelmas täyttymyksestäs.
        ny katos lähijärvest kalat, sun syy.

        t. tyttö kuun sillalt


    • Saattaa olla, että tuolla tarjouksella olet jo auton omistaja.
      Olen kuitenkin sitä mieltä, ettei sellaisella autolla kannata edes ajaa, johon viikoittain on lisättävä öljyä. Moottori on ensin peruskorjattava, koska sen "öljynsyönti" aiheuttaa uusia korjattavia vikoja.
      Tavanomainen öljynkulutus on sellaista, että huoltovälillä - usein vuosi - joutuu kerran lisäämään desin - pari.

      • Anonyymi

        Sinun logiikallasi Audia ei kannata hankkia lainkaan?! Pikku öljy lisäykset ei haittaa, kun kilometrit on niin nautinnollisia. Eikä korjaa ollakaan tarvitse käydä edes ihan joka viikko, joten nou problem ja talla pohjaan!


    • Anonyymi

      Kannattaa ostaa. Audi on aina hyvä ostos. Saat pelonsekaisen kunnioituksen ajaessasi etenkin jos auto on musta tai valkoinen. Voit pieksää kaikkia liikennevaloissa ja motarila. Öljyä saa Motonetista tai Biltemasta halvalla, ei se menoa haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe