Kannattaako B8 A4?

Anonyymi

Tarjolla olis tutulla jobbarilla reilu 100tkm ajettu 2009 2.0 tfsi koneella, farkku. Sanottiin että syö hieman öljyä, että joutuu lisäämään viikottain. Onko näissä ollut jotain tyyppivikaa? Onkohan 17kE liikaa tästä vai ostaisinko ennemmin Polo GTI:n?

9

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Härski hinta öljysyöpölle nahjukselle ja GTI taitaa kans olla ongelma tykki?

• Anonyymi

juu osta kaksoisahdettu gti polo 1,4 tsi ja saat kantaa saavilla öljyä koneeseen

• Anonyymi

max 4000e vuoden 2009 autot.

• Anonyymi

Tarjosin nyt 15kE. Saa nähdä riittääkö. On kyllä muuten hyvässä kunnossa, ei paljoa ruostetta, eikä ole mitään turhia varusteita, manuaalilaatikko ja kangaspenkit. Harmaa väri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarjosin nyt 15kE. Saa nähdä riittääkö. On kyllä muuten hyvässä kunnossa, ei paljoa ruostetta, eikä ole mitään turhia varusteita, manuaalilaatikko ja kangaspenkit. Harmaa väri.

Tuossa mallissa on tyyppivika ja öljyn polttaminen lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai helkuta, tollasta mä oon aiiina halunnu, voi simpura ku ei lantit riitä, helvatanhelvata sentään.
        No elän unelmissain et joskus jossain tollasen helmen löyän ja sit laitan omat ja vieraat luntit likoon, mut onnee sulle vaan unelmas täyttymyksestäs.
        ny katos lähijärvest kalat, sun syy.

t. tyttö kuun sillalt

• Saattaa olla, että tuolla tarjouksella olet jo auton omistaja.
      Olen kuitenkin sitä mieltä, ettei sellaisella autolla kannata edes ajaa, johon viikoittain on lisättävä öljyä. Moottori on ensin peruskorjattava, koska sen "öljynsyönti" aiheuttaa uusia korjattavia vikoja.
      Tavanomainen öljynkulutus on sellaista, että huoltovälillä - usein vuosi - joutuu kerran lisäämään desin - pari.

• Anonyymi

Sinun logiikallasi Audia ei kannata hankkia lainkaan?! Pikku öljy lisäykset ei haittaa, kun kilometrit on niin nautinnollisia. Eikä korjaa ollakaan tarvitse käydä edes ihan joka viikko, joten nou problem ja talla pohjaan!

• Anonyymi

Kannattaa ostaa. Audi on aina hyvä ostos. Saat pelonsekaisen kunnioituksen ajaessasi etenkin jos auto on musta tai valkoinen. Voit pieksää kaikkia liikennevaloissa ja motarila. Öljyä saa Motonetista tai Biltemasta halvalla, ei se menoa haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      230
      7686
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5180
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4802
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3468
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1951
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1697
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1639
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      156
      1444
    Aihe