Turkistarhaus on vain evoluutiota vai onko?

Anonyymi

Vahvempi lajji siinä vain käyttää hyväksi heikompaa joten evojen ei pidä arvostella turkistarhausta koska se on aivan evoluutioteorian mukaista.

Kristityt taas tieteenkin hyväksyvät turkistarhauksen koskapa Jumalakin oli turkistarhaaja.

Kas tässä tietoa siitä: " Karkotus paratiisista

20 Mies antoi vaimolleen nimeksi Eeva, sillä hänestä tuli kaikkien ihmisten kantaäiti.* [Nimi Eeva, hepreaksi , muistuttaa verbiä 'elää'. Sananmukainen käännös »kaikkien elävien äiti».]
21 Ja Herra Jumala teki Aadamille* ja hänen vaimolleen nahasta vaatteet ja puki heidät niihin."

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luonnontieteet eivät käsittele eettisiä arvoja, joten luonnontieteiden moittiminen tässä yhteydessä on täysin asiatonta.

Jo aloituksen sanamuoto "Vahvempi laji..." osoittaa ettei aloittaja ymmärrä evoluutioteoriasta eikä evoluutiobiologiasta yhtään mitään.

• no sehän nyt on aina tiedetty että luonnon peto- ja saalissysteemi on ilkeiden evojen vika...

• Ennen Darwinia susi ja lammas varmaan aterioivat samalla laitumella.

• Anonyymi
        agnoskepo kirjoitti:

Ennen Darwinia susi ja lammas varmaan aterioivat samalla laitumella.

Ne aterioivat samalla laitumella paratiisissa. Vasta ihmisen tekemä rikkomus jumalaa vastaan aiheutti sen, että nämä eläimet tulivat pedoksi ja saaliiksi. Kukaan ei tosin osaa selittää millä mekanismilla ne tulivat sellaisiksi ja miten esimerkiksi susi pärjäsi pelkällä kasvisravinnolla petoeläimen hampailla ja aineenvaihdunnalla. Paras vastaus voisi olla että jumala taikoi sudelle petoeläimeksi tarvittavan biologisen kehon, pelotellakseen ihmistä noin 6000 vuotta sitten.

Tosin Nooan arkkiin nämä olivat taas kasvissyöjiä koska jumala taikoi niin noin 4500 vuotta sitten, jonka jälkeen ne odottivat vielä rantautumisen jälkeen tuntemattoman ajan kasvissyöjien kasvamista populaationa, ennenkuin alkoivat taas syömään niitä. Kai se jumala taas taikoi ne sellaisiksi tai sitten ne söivät ruumiita tulvan jäljiltä jotka jumala oli takonut kestämään vuoden syömäkelpoisena.

Professori Mark5 mukaan, jumala taikoi fossiileitakin muutamassa sekunnissa tulvan aikana vain hämmentääkseen tulevaisuuden ihmistä. Näin esimerkkinä miten vekkuli tuo jumala on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne aterioivat samalla laitumella paratiisissa. Vasta ihmisen tekemä rikkomus jumalaa vastaan aiheutti sen, että nämä eläimet tulivat pedoksi ja saaliiksi. Kukaan ei tosin osaa selittää millä mekanismilla ne tulivat sellaisiksi ja miten esimerkiksi susi pärjäsi pelkällä kasvisravinnolla petoeläimen hampailla ja aineenvaihdunnalla. Paras vastaus voisi olla että jumala taikoi sudelle petoeläimeksi tarvittavan biologisen kehon, pelotellakseen ihmistä noin 6000 vuotta sitten.

Tosin Nooan arkkiin nämä olivat taas kasvissyöjiä koska jumala taikoi niin noin 4500 vuotta sitten, jonka jälkeen ne odottivat vielä rantautumisen jälkeen tuntemattoman ajan kasvissyöjien kasvamista populaationa, ennenkuin alkoivat taas syömään niitä. Kai se jumala taas taikoi ne sellaisiksi tai sitten ne söivät ruumiita tulvan jäljiltä jotka jumala oli takonut kestämään vuoden syömäkelpoisena.

Professori Mark5 mukaan, jumala taikoi fossiileitakin muutamassa sekunnissa tulvan aikana vain hämmentääkseen tulevaisuuden ihmistä. Näin esimerkkinä miten vekkuli tuo jumala on.

Kyllä susi ja lammas voivat syödä samalla kedolla. Ensin lammas syö kedon ruohoa ja sitten susi syö sen lampaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä susi ja lammas voivat syödä samalla kedolla. Ensin lammas syö kedon ruohoa ja sitten susi syö sen lampaan.

Lammas kuvaa hyvin tässä uskonharhaisia ja susi taas tiedettä.

LippuHelvettiinKiitos

• Anonyymi
        agnoskepo kirjoitti:

Ennen Darwinia susi ja lammas varmaan aterioivat samalla laitumella.

Voivathan susi ja lammas aterioida nykyisinkin samalla laitumella, oikein hyvällä tuurilla jopa samaan aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petoeläimet ovat tietenkin luotu syömään ennenkaikkea raadot pois luontoa pilaamasta, niin se meni alkuperäisessä paratiisissa sillä eihän eläimille ollt ikuista elämää tarjolla joten ne vanhenivat ja lopulta kuolivat ja silloin susi söi ne.
        Tosin se että petoeläimet syövät ensijaisesti nykyäänkin laumasta pois vammaiset eläimet kärsimästä joten se viittaa siihen että pedot ovat luonnon siivouskomppanioita.

Uusi taivas ja uusi maa

17 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen. [Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13; Ilm. 21:1]
        18 Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja ikuisesti siitä, mitä minä luon. Katso, ilon kaupungiksi minä luon Jerusalemin, teen riemuitsevaksi sen kansan. [Jer. 62:5]
        19 Ja minä riemuitsen Jerusalemista, iloitsen kansastani. Ei siellä enää kuulu itkun ääntä, ei valitusta, [Jes. 60:20]
        20 eivät vastasyntyneet siellä enää kuole, ei yksikään, ei kuole vanhus, ennen kuin on elänyt päivänsä täyteen. Joka kuolee satavuotiaana, kuolee nuorena, jonka vuodet jäävät alle sadan, häntä surkutellaan.
        21 He rakentavat taloja ja saavat asua niissä, he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän, [Jes. 62:8,9; Aam. 9:14]
        22 ei niin, että he rakentaisivat ja toinen taloa asuisi, eikä niin, että he istuttaisivat ja toinen söisi hedelmän. Niin kuin puiden päivät, niin ovat minun omieni päivät. Minun valittuni saavat itse nauttia työnsä tuloksista.
        23 Enää he eivät näe vaivaa tyhjän vuoksi, eivät synny kuollakseen kohta, vaan he ovat Herran siunaama suku ja heidän vesansa pysyy heidän luonaan. [1. Kor. 15:58 | Jes. 61:9]
        24 Jo ennen kuin he kutsuvat, minä vastaan, kun he vielä esittävät pyyntöään, minä jo toteutan sen. [Matt. 6:8]
        25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu. Kukaan ei tee pahaa, kukaan ei vahingoita ketään minun pyhällä vuorellani, sanoo Herra. [Jes. 11:6-9]

Kivasti tuo Jesaja ennusti tällaista tulevaisuudesta!

• Anonyymi

Tuohan ei liity millään tavalla evoluutioon. Mitä teille on oikein valehdeltu evoluutiosta uskonnollisissa piireissä ja miksi ette ole ottaneet selvää mitä se on?

• Anonyymi

Eräissä uskonnollisissa piireissä kaikki luonnontieteet, jotka väittävät Maata vanhaksi, ovat evoluutiota. Tietämättömyys ja suoranainen typeryys rehottavat noissa piireissä niin, ettei heidän jutuistaan tunnu löytyvän järkeä tai logiikkaa hakemallakaan.

• Anonyymi

Ei raamatussa noin sanota, Eevankin lapset hakivat puolisonsa vieraalta maalta.

• Anonyymi

Milloin An ja En jälkeläiset olivat ehtineet levitä vieraille maille? Ilmeisesti ne vieraan maan asukkaatkin olivat An ja En jälkeläisiä

• Anonyymi

" 21 Ja Herra Jumala teki Aadamille* ja hänen vaimolleen nahasta vaatteet ja puki heidät niihin." "

Paradiisissa ei ollut kuolemaa, mutta Jahve tappoi jonkun elikon saadakseen nahkaa Aadamin ja Eevan kuteisiin?

Vaiko loiko hän laadukasta aitoa nahkaa noin erikseen kun sellaiseen varmaan kykeni? Helppo homma universumin luojalle!

Vai valmistiko Jahve keinonahkaa?

• Anonyymi

Jumala kykenisi vähentämään kärsimystä, mutta ei halua, koska on hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

...tai sitten meillä on ihan oikeasti vapaa tahto, eikä Jumala (jos hän on siis olemassa) puutu valintoihimme - ts meidän pitäisi puuttua kärsimykseen omin päin.
        Tämä edellyttää tietenkin, ettei mitään perisyntiä ole olemassa.

Persut, joissa puolueena lienee eniten kreationisteja, pitävät maahanmuuttajia (mm Lähi-Idästä tulevia, kärsiviä ihmisiä) lähes vihollisina - näkemys joka ei perustu Raamattuun. Voisin mainita muutamankin kohdan Uudesta testamentista joka puhuu tällaista vastaan...

• Anonyymi

Ateisti saa sekoittaa asioita tahallaan. Kyllä kaikissa niissä aidoissa kuvissa, joissa kuvataan elämää Paratiisissa, elimet on peitelty kasvikunnan tuotteilla. Ja niitä siellä syötiinkin. Lisäksi Herra sanoo Pyhässä Raamatussa, että Adam ja Eva olivat alasti kunnes lankesivat syntiin ja sen seurauksena alkoivat peittää itseään, josta Herra huomasi heidän tehneen väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra haluaa opettaa ihmisestä hyvän. Onhan ihminen muutenkin, omaa tahtoa myöten, Hänen kuvansa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki Luoja vähentää aikanaan kärsimystä: Uusi taivas ja uusi maa

17 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen. [Jes. 66:22; 2. Piet. 3:13; Ilm. 21:1]
        18 Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja ikuisesti siitä, mitä minä luon. Katso, ilon kaupungiksi minä luon Jerusalemin, teen riemuitsevaksi sen kansan. [Jer. 62:5]
        19 Ja minä riemuitsen Jerusalemista, iloitsen kansastani. Ei siellä enää kuulu itkun ääntä, ei valitusta, [Jes. 60:20]
        20 eivät vastasyntyneet siellä enää kuole, ei yksikään, ei kuole vanhus, ennen kuin on elänyt päivänsä täyteen. Joka kuolee satavuotiaana, kuolee nuorena, jonka vuodet jäävät alle sadan, häntä surkutellaan.
        21 He rakentavat taloja ja saavat asua niissä, he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän, [Jes. 62:8,9; Aam. 9:14]
        22 ei niin, että he rakentaisivat ja toinen taloa asuisi, eikä niin, että he istuttaisivat ja toinen söisi hedelmän. Niin kuin puiden päivät, niin ovat minun omieni päivät. Minun valittuni saavat itse nauttia työnsä tuloksista.
        23 Enää he eivät näe vaivaa tyhjän vuoksi, eivät synny kuollakseen kohta, vaan he ovat Herran siunaama suku ja heidän vesansa pysyy heidän luonaan. [1. Kor. 15:58 | Jes. 61:9]
        24 Jo ennen kuin he kutsuvat, minä vastaan, kun he vielä esittävät pyyntöään, minä jo toteutan sen. [Matt. 6:8]
        25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu. Kukaan ei tee pahaa, kukaan ei vahingoita ketään minun pyhällä vuorellani, sanoo Herra. [Jes. 11:6-9]

Mutta sitä ennen hän antoi evokkiateistien hallita täällä aikansa ihan ilman Jumalaa jotta kaikille tulisi selväksi se että ei se onnnistu.

Ja kun se on kaikille kuppaisille evokeille selvää niin sitten hän puuttuu asioihin näin: "Väärintekijät joutuvat tuhoon, mutta ne, jotka panevat toivonsa Herraan, saavat periä maan.
        10 Vielä hetki -- ja jumalatonta ei enää ole! Sinä katsot hänen asuinpaikkaansa -- se on tyhjä!
        11 Mutta nöyrät perivät maan, he saavat osakseen onnen ja rauhan. ["

Kun pahat evokit ovat poistettu niin maapallolle tulee rauhan ja yltäkylläisyyden aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10232
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6833
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      43
      4922
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4547
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      71
      4257
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      32
      3829
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2888
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36