Asumme isossa talossa jonka vuokranantaja on päättäny pätkäistä kahden perheen asumiseen no eihän se käy kun eristystä ei väliseinässä oo yhtään .Kaikki keskustelut ym,äänet kuuluu kuin olisimme samassa asunnossa kolhoosi asumista tämä mielestämme on .Hirveän vuokran vetää meidän puolelta toiselta vaan puolet siitä.Mielestäni tässä on nyt paljonkin mätää. On tosi vaikeaa yrittää hipsiä ja hiljennellä koko ajan ettei naapuri häiriinny,itse olen saanu jo vatsahaavan ja migreenin tästä tilanteesta johtuen.Etsimme koko ajan asuntoa toivottavasti löytyy ennenkuin käpy palaa lopullisesti.
Asuminen kolhoosissa ?!
8
168
Vastaukset
- Anonyymi
Juuan tuvasta saa vuokrattua tyylikkäitä ja moderneja asuin huoneistoja. Jos tuohta riittää niin voi harkita jopa omistus asuntoa kattohuoneistosta, josta näkee juuan keskustan yö elämän ja ihastella ilta auringon laskua horisonttiin.
- Anonyymi
Minunk kirjoitti:
Missäpäin nuo asunnot sijaitsevat
Juuan keskustassa, aivan palveluiden äärellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuan keskustassa, aivan palveluiden äärellä
Kyllä! Palveluiden sekä joukkoliikenteen lähellä. metro linjastot. Paikallis bussit. Taksit kuten normaali taksi, über taksi ja teini taksit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Palveluiden sekä joukkoliikenteen lähellä. metro linjastot. Paikallis bussit. Taksit kuten normaali taksi, über taksi ja teini taksit.
Onko keilahallille ja kylpylälle pitkä matka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko keilahallille ja kylpylälle pitkä matka?
Kylpylöitä löytyy Juuasta joka lähtöön. Metro numero 69 menee juuri kylpylä hotelli niemislammen kupeeseen. Kyseinen kylpylä on siis edullisin. Hohtokeilaus on Juuassa hittilaji johon pääsee helposti mukaan liittymällä Juuan Gei-laajat klubiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te Juuan ja Numeksen sakki ootte aikamoisia suustanne ,,turha täältä on mitään asiaa tiedustella kun saa noinkin tyhmiä vastauksia .Pitäkää turpanne kiinni ja kirikää muttereite
- Anonyymi
Minunk kirjoitti:
Kyllä te Juuan ja Numeksen sakki ootte aikamoisia suustanne ,,turha täältä on mitään asiaa tiedustella kun saa noinkin tyhmiä vastauksia .Pitäkää turpanne kiinni ja kirikää muttereite
Ei ole syytä hermostua vaikka Juuan kunnalla onkin talousasiat mallillaan uuden kunnanjohtajan ansioista. Juuka on kyennyt rakentamaan valtavasti viimeaikoina ja kasvun uskotaan nopeutuvan entisestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196