"Uushenkisyyspiireissä liikkuu raha; kurssit saattavat maksaa jopa tuhansia euroja. Onkin syytä pysähtyä miettimään toiminnan eettisyyttä. "
https://docendo.fi/sivu/tuote/henkisyyden-harhapoluilla/2659439
Kannattaako luottaa ennustajiin?
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata.
- Anonyymi
kyllä niitä löytyy ihan kohtuuhintaisia kursseja useimmilta, elikä aina ei tarvitse maksaa kalliisti. Itse olen huomannut, että ihan samaa materiaalia saa joko kalliilla tai edullisemmin. Tottahan on ihan tyhmyyttä maksaa tuhansia euroja kalliista kursseista. Vaikka itsekin olen "uushenkinen" näiin en toimi, enkä omia kurssejani hinnoittelisi noin älyvapaasti kuin eräät. Kohtuus olla pitää, suhteutettuna todellakin ajankäyttöön kurssien suhteen ja tottakai materiaalin laatuun. yli 200€ on siis liikaa jo ainakin nettikurssilta. Joku retriitti puolestaan, siinä maksaa majoituskin ja muut.
- Anonyymi
Jos luulee rahalla saavansa yliluonnollisia kykyjä niin on pahasti erehtynyt. Mutta erehtyminen on ihmiselle luontaista. Vauva-fi foorumilla eräs rouva kertoi maksaneensa 1500 euroa "ennustajalle", että hän katsoisi mihin rouvan edesmennyt koira on jälleensyntynyt. Näkijä "katsoi" ja vastaus oli mieleinen: Koiralla ei ole enää mitään kipuja yms.
Jos haluaisi tietää tulevaisuuttaan niin pitäisi etsiä buddhalainen munkki ("mestari") jollaisia Suomessa ei taida yhtään ollakaan ja maailmassakin vain muutamia kymmeniä, eivätkä hekään ennusta maksusta, eivätkä yleensä ilmaiseksikaan. Mutta eipä tämä ole minun asiani sekaantua toisten huveihin. Pahemminkihan voisi olla. Voisi olla esim. 1500 euroa köyhempi, jolloin ei voisi kysyä ennustajalta että mitä edesmenneelle rekulle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984