Eikö viherpunaiset ymmärrä sitä

että he noilla jatkuvilla valehteluillaan ja vääristelevillä jutuillaan persuista, häviävät koko ajan persuille.

Jos minä haluaisin persuja arvostella, niin koittaisin pysyä faktoissa, se vaikuttaa enemmän. Mutta tietysti on selvää, että muutaman persuja haukkuvan elämäntapatyöttömän älykkyys ei ole suuri, eikä kouluja ole käyty, niin ei voi paljon vaatia.

17

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun on vasuriksi syntynyt, ei voi toimia kuin Suomen vahingoksi.

      • Anonyymi

        Eipä ne ymmärrä


      • Anonyymi

        Persu pötköttää pankolla, kääntää kylkeä ja öyhöttää. Tuo yllä oleva on sitä öyhötystä.


      • Minusta puoluekanta ei tarkoita automaattisesti sitä, onko kansalainen hyödyllinen vai ei.
        Teot ja arvot ovat ne, jotka ratkaisevat.

        En ymmärrä miten äärioikeistolaiset arvot ja niihin liittyvät teot olisivat Suomen hyväksi? Varmaan joku persulainen voisi selittää.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Minusta puoluekanta ei tarkoita automaattisesti sitä, onko kansalainen hyödyllinen vai ei.
        Teot ja arvot ovat ne, jotka ratkaisevat.

        En ymmärrä miten äärioikeistolaiset arvot ja niihin liittyvät teot olisivat Suomen hyväksi? Varmaan joku persulainen voisi selittää.

        No kuinkas ne äärivasemmistolaiset arvot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkas ne äärivasemmistolaiset arvot?

        Niinpä niin, näin sitä käännetään keskustelu muualle. Haluatko oikeasti puolustella äärioikeistolaisia arvoja? Ei kai ne sentään ole perussuomalaisten arvoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkas ne äärivasemmistolaiset arvot?

        Ihan sama mikä ismi- tai ääriajattelu on, sen maksumieheksi joutuu rotuun, väriin, sukupuoleen, tai tulotasoon tavallinen ihminen.

        Niin on aina ollut, niin tulee aina olemaan.


      • landlord kirjoitti:

        Minusta puoluekanta ei tarkoita automaattisesti sitä, onko kansalainen hyödyllinen vai ei.
        Teot ja arvot ovat ne, jotka ratkaisevat.

        En ymmärrä miten äärioikeistolaiset arvot ja niihin liittyvät teot olisivat Suomen hyväksi? Varmaan joku persulainen voisi selittää.

        Valtaosaan Perussuomalaisia luultavastikin n. 98 %, ei missään muodossa kiinnosta mikään ääri, ei oikeistolaisuus eikä vasemmistolaisuus.


    • Anonyymi

      Eivät ymmärrä. Siitähän sen näkee, että kun oma kannatus laskee, niin meuhkaaminen lisääntyy, eikä koskaan opita, että se meuhkaaminen on syynä.

      • Anonyymi

        Anarkismiin ei kuulu omien virheiden tunnustaminen vain paikkojen hajottaminen vielä lisää


    • Anonyymi

      Ongelmasi on siinä että luulet äärioikeiston väitteiden olevan faktoja. Eivät ne ole, siksihän esim. persujen "lehti" ei kuulu Julkisen sanan neuvostoon kun siihen kuuluvat ovat velvollisia pysymään totuudessa.

      • Anonyymi

        Mitä ne äärioikeiston väitteet ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne äärioikeiston väitteet ovat?

        Ei ne kommunistit ymmärrä. Kuulemma kaikki keskustasta lähtien on kommunisteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kommunistit ymmärrä. Kuulemma kaikki keskustasta lähtien on kommunisteja.

        Tollo Tenu Teukka Hahaa höhööhöö Hakkarainen non sanonut: "Vanhassa Neuvostoliitossa oli suurempi sananvapaus kuin nykyisessä EU:ssa." Ja tämä varsinainen opiskelun ja kaikkien tieteiden erityismies: "Suomi autonomisena osana Venäjää olisi vapaampi kuin EU:n jäsenenä."

        Kopio-Laura Huhtasaari: "EU muistuttaa aina vaan enemmän entistä Neuvostoliittoa."
        Täällä pölhöpersut, tuskin muita onkaan, julistavat olevansa täysin yksimielisiä ja kaikkien suomalaisten etua ajavia! Onko näin myös näissä asioissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne äärioikeiston väitteet ovat?

        Lue tätäkin palstaa!


    • Anonyymi

      Eikö se ole ihan sama juttu kun persut valehtelevat viherpunaisista? Suomalaiset eivät enää ole kovin rehellisiä.

    • Anonyymi

      Ei persuista tarvitse valehdella, he tekevät sen itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe