Miksi Mano jatkaa sabotoimistaan ja häiriköintiä Ske palstalla?
Haluaako hän saada Ske puolueen lopettavan?
Miksi Mano teet tämän kansallimielisille?
Eikö katkeruutesi hellitä?
Ske puolueen jäsenet äänestivät Sken johdon. Kunnes Sken jäsenet äänestävät taas uudelleen Sken hallituksen. Jäsenet päättävät.
Miksi Mano sabotoi Ske palstaa
9
158
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu kummalliselta kun mennään Kajaaniin asti ja kokoustetaan kokoutilassa KEKKONEN 7 seitsemän hengen voimin ja otetaan nämä 32 valtakirjaa esiin ja valitaan Marco de Witt puolueen puheenjohtajaksi!.
Onko tämä muka laillista?. - Anonyymi
Onko ilmastonmuutoksella ollut vaikutus nykyisen kaltaisen Manon syntymiseen?
- Anonyymi
Mitättömyysoikeudenkäynnit palauttavat Manon itsevaltiuden?
- Anonyymi
Marco polpon palkkaama myyrä.
- Anonyymi
Mano de Wit spammaa taas
- Anonyymi
MdW on myyrä ja polpo on onnessaan.
- Anonyymi
Kyllä tämä nyt vielä näyttäisi olevan talon oma resident evil Olli.
- Anonyymi
Joku moduloi viestikenttää?
- Anonyymi
Mano de Wit ei kestänyt tappiota puheenjohtajavaalissa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856