kenelle maideni sopii

Nimetön

voiko olla iron maidenin fani jos on iha tavis tyttö? enkä oo diggaillu sitä ku ehkä vuoden. mul o albumeista iron maiden, killers, powerslave, piece of mind, dance of death ja sit joku soundhouse tape. mistä ootte saanu halval paitoja?????? ent levyjä????

9

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä

      Onneksi olkoon tämän palstan tyhmimmästä kysymyksestä. Voinko minä olla Matrix-elokuvan fani vaikka olen tavistyyppi?

      • J. Pakula

        Matrix on kyllä aika heikko rock-show. Ihan yliarvostettua soopaa, melkein yhtä huono kuin nää sormusten ritari-rainat. Kaikki tykkää Maidenista. Ikään ja sukupuoleen katsomatta.


    • hevi ukko

      Se sopii kaikille ikää ja sukupuolta katsomatta, sillä IRON MAIDEN on totuus heavy metallista.

    • --------

      Mikä vaan musiikki sopii kaikille. Tai no se edellyttää sen, että tykkäät siitä musiikista. Eli kaikki mistä tykkäät, sopii sinulle.

      • 1.Iron Maiden 6.7-05

        Tervetuloa joukkoon,ymmärrät "maailman" parasta musiikkia... fan since 1982


      • Niniel89
        1.Iron Maiden 6.7-05 kirjoitti:

        Tervetuloa joukkoon,ymmärrät "maailman" parasta musiikkia... fan since 1982

        Tietenki sopii. Hieman outo kysymys... Ittekki oon ns. tavis ja kuuntelen maideniä ja muitaki hevi ja metalli bändejä.
        Se sopii justiinsa semmoselle, joka pitää siitä... Ei sen kuuntelemista varten tarvi olla mikään "oikee hevari".


    • JoopaJoo

      Et siis missään nimessä voi olla Iron Maiden fani jos oot TAVISTYTTÖ.
      EI EI se ei kuule käy päinsä.

    • hevarikovieläkinkö

      Olen ite 2 lapsen äiti ja fiilistelen useinkin maidenilla. Keikalle en ikävä kyllä nyt pääse kun en ole onnistunut lippuja saamaan. Mies kuuntelee jotain tecnoa...

      • d>p

        huhhuh..otan osaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe