voiko olla iron maidenin fani jos on iha tavis tyttö? enkä oo diggaillu sitä ku ehkä vuoden. mul o albumeista iron maiden, killers, powerslave, piece of mind, dance of death ja sit joku soundhouse tape. mistä ootte saanu halval paitoja?????? ent levyjä????
kenelle maideni sopii
9
1614
Vastaukset
- Ihmettelijä
Onneksi olkoon tämän palstan tyhmimmästä kysymyksestä. Voinko minä olla Matrix-elokuvan fani vaikka olen tavistyyppi?
- J. Pakula
Matrix on kyllä aika heikko rock-show. Ihan yliarvostettua soopaa, melkein yhtä huono kuin nää sormusten ritari-rainat. Kaikki tykkää Maidenista. Ikään ja sukupuoleen katsomatta.
- hevi ukko
Se sopii kaikille ikää ja sukupuolta katsomatta, sillä IRON MAIDEN on totuus heavy metallista.
- --------
Mikä vaan musiikki sopii kaikille. Tai no se edellyttää sen, että tykkäät siitä musiikista. Eli kaikki mistä tykkäät, sopii sinulle.
- 1.Iron Maiden 6.7-05
Tervetuloa joukkoon,ymmärrät "maailman" parasta musiikkia... fan since 1982
- Niniel89
1.Iron Maiden 6.7-05 kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon,ymmärrät "maailman" parasta musiikkia... fan since 1982
Tietenki sopii. Hieman outo kysymys... Ittekki oon ns. tavis ja kuuntelen maideniä ja muitaki hevi ja metalli bändejä.
Se sopii justiinsa semmoselle, joka pitää siitä... Ei sen kuuntelemista varten tarvi olla mikään "oikee hevari".
- JoopaJoo
Et siis missään nimessä voi olla Iron Maiden fani jos oot TAVISTYTTÖ.
EI EI se ei kuule käy päinsä. - hevarikovieläkinkö
Olen ite 2 lapsen äiti ja fiilistelen useinkin maidenilla. Keikalle en ikävä kyllä nyt pääse kun en ole onnistunut lippuja saamaan. Mies kuuntelee jotain tecnoa...
- d>p
huhhuh..otan osaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214