Jos airuella alkaa virtsajutut vaivaamaan, niin kasvishommat ovat avuksi.
https://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/hyvinvointi/kärsitkö-virtsatietulehduksista-tämä-ruokavalio-voi-tutkitusti-auttaa/ar-BB10engy?ocid=spartandhp
Kun sinulla on väitöskirja fibat, niin kasvisfibat on apu sinulle
kasvikset apuna virtsatietulehduksia kärsineille
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti virtsajutut on ongelma, mutta eivät ne ole hänen pahin pulma. Pahimmat ongelmat ovat laadultaan mentaalisia.
Jos viittaat airuella nimimerkkiini, niin voin todeta, että koskaan elämän aikana ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa virtsaamisen suhteen, eikä minkäänlaista virtsatieongelmaa. Virtsa tulee hyvällä paineella ulos säännöllisesti.
En myöskään erityisemmin pidä kasviksista, vaikka joitakin kasviksia mielellään syönkin silloin tällöin. Sen sijaan syön monipuolisesti kaikkea muuta, koska taloudessani on osaava ihminen, joka pystyy tekemään maistuvaa ruokaa monipuolisista raaka-aineista. Liha tai kala on lähes jokaisella aterialla.
Leipää en syö, enkä viljatuotteita yleensäkään paitsi tattaria silloin tällöin eri muodoissa.
Mitä aloituksen tekijään ja uskonharhaisiin yleensä tulee, niin heillä kusi ja se kiinteämpi tavara on noussut päähän ja siksi aloituksen tekijän aivopierutkin ovatkin osoittautuneet henkisesti vähä-älyisen haiseviksi tuotoksiksi.- Anonyymi
En myöskään minä syö kaupan leipiä. Olen ollut leipomossa töisssä ja tiedän, mitä aineita ne sinne laittavat mm. jauhon- ja maunparannus aineita sekä rasvoja, jotka kenties kelpaavat auton moottorille voiteluaineeksi.
Kotona teen gluteiinitonta leipää leipäkoneessa ja voin sanoa, että se leipä maistuu aivan jumalaiselle. Leivän tekemisessä vain mielikuvituksella on rajansa. Kaupan leivällä voi sen rinnalla pyyhkiä hanuriaan.
Ottakaapa joku kaupan leipä ja syökää sitä ilman, että laitatte mitään leivän päälle. Mutustelkaa ja makustelkaapa sitä paljasta leipää suussanne. Silloin huomaatta, kuinka vastenmielisen makuista kaupan leipätiskin leipä itseasiassa on.- Anonyymi
Kylässä kävi vanha pariskunta ja rouvalla oli gluneeniton eväs mukana.
Kirjoitit- leipäkoneesta ja tuosta gluteenileivästä.
Laitapa resepti- kiinnostaa- leipäkoneresepti. Voisin valmistaa voikkoleiväksi hänelle sopivaa leipää.
Kestääkö se kuinka säilytystä?
Mielelläni syön luomu- ruisleipää ja voilla läträttynä, se menee kahvinkanssakin, ettei tarvitse muuta.
- Anonyymi
Leipäkoneella gluteiiniton leipä:
1 rkl sokeria tai loraus siirappia
fenkolia, kuminaa tai anista
2 rkl Keiju Rypsiöljyä
3 dl vettä
4 dl Sunnuntai Gluteeniton Jauhoseosta
1.5 dl Sunnuntai Tumma Gluteeniton Jauhoseosta
1.5 tl Sunnuntai Kuivahiivaa
0.8 tl suolaa- Anonyymi
laitetaan talteen. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158