Pepun palvojaa SSBBW-naiselle?

Anonyymi

Löytyisikö tältä palstalta mahdollisesti pyllynpalvonnasta kiinnostuneita feeder/fat admirer-miehiä isopyllyiselle kolmekymppiselle SSBBW-naiselle? Voisit syöttää mulle kermamunkkeja ja palvoa mun peppua ja reisiä ja leikki vois edetä myös intiimimpään suuntaan jos molemmat haluttais sitä...

Anyone interested?

17

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä ainakin yksi

    • Anonyymi

      No mutta siinähän vasta olisi mielenkiintoinen tuttavuus.kuonkakohan kaukana Salosta mahdat asustella.

      • Anonyymi

        Pääsen kyllä sinnekin tarvittaessa kuinka niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsen kyllä sinnekin tarvittaessa kuinka niin?

        No sattumoisin jos osuttaisiin samaan paikkaan niin voisin tarjota kermamunkkeja ja samalla itse tavoittelisin unelmani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sattumoisin jos osuttaisiin samaan paikkaan niin voisin tarjota kermamunkkeja ja samalla itse tavoittelisin unelmani.

        Eli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli?

        Täälläpä kans ilmeisesti taas pikkupojat keskustelee keskenään kummankin kuvitellen (ja toivoenkin) että aikakin toinen heistä olisi se unelmanainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli?

        Niin se unelmani on se isopyllyinen nainen, reidet ja sääret olisi hyvä olla samaa sarjaa. Tollasta naista voisin jumaloida tai paremminkin jumaloin jo olen aina jumaloinut.


    • Ihan varmasti löytyy, tässä yksi! Mikä sen mukavampaa kun isopeppuinen ihana muhkea nainen nelinkontin pylly pystyssä ja minä takana öljypullon kanssa😉

      • Anonyymi

        Voi vittu mitä säätöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu mitä säätöä

        Säätämällä tulee hyvä.


      • Anonyymi

        No täällähän reitä alkaakin jo olemaan kunnon sakki koossa vaihdelkaa numeroita ja nussikaa toisianne persauksiin niin siitähän hyvä rinki tulee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No täällähän reitä alkaakin jo olemaan kunnon sakki koossa vaihdelkaa numeroita ja nussikaa toisianne persauksiin niin siitähän hyvä rinki tulee..

        Ehkä niinkin jos muuten kaikinpuolin mukava ja miellyttävä nainen löytyy. Ja jos sinua ahdistaa joku niin suosittelen käyttämään valtion tarjoamia mielenterveyspalveluja, tämä sivusta on väärä paikka purkaa pahaa oloa, ei se auta😊


      • Anonyymi
        Renkipoikanen kirjoitti:

        Ehkä niinkin jos muuten kaikinpuolin mukava ja miellyttävä nainen löytyy. Ja jos sinua ahdistaa joku niin suosittelen käyttämään valtion tarjoamia mielenterveyspalveluja, tämä sivusta on väärä paikka purkaa pahaa oloa, ei se auta😊

        Ettehän te yhteiskunnan hylätit naisia saa muutenkaan yhtään millään niin onhan teillä onneksi aina toisenne ja perseet mihin lykätä menemään. Muista silti syödä ne lääkkeesikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettehän te yhteiskunnan hylätit naisia saa muutenkaan yhtään millään niin onhan teillä onneksi aina toisenne ja perseet mihin lykätä menemään. Muista silti syödä ne lääkkeesikin.

        Mitenkäs niin itse taidat olla sellainen hylätti ,itse kyllä teen työni jokapäivä samoin kun neljä yritykseni työntekijääkin.asun siinä paljon puhutussa kivitalossa,etelärinteessä muuten.yksi käyttöauto yksi työauto ja yksi harrasteauto . Lisäksi muutamia saa ijoitus asuntoja. Kuitenkin tykkään niistä isoista tytöistä no yhtä kaikki isot tytöt ei tykkää minusta. johtuu varmasti tästä mun yhteiskunnallisesta statuksesta ja kerrassaan kauhistuttavasta persoonasta no.


    • jep.. täällä kiinnostunut ;-)

    • Anonyymi

      ıllıllı Hei, olen kyllästynyt! Yhteystiedot ıllıllı 💋 http://bikerfestival.top/TdZoHg

    • Jep

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4159
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1623
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      48
      1527
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1417
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1416
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1378
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      93
      1280
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      53
      1181
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe