Elisan sähköposti maksulliseksi

Anonyymi

Tuli sitten Elisalta kiva "yllätys" eli sähköposti muuttuu maksulliseksi. Ensin ostetaan paikalliset puhelinyhtiöt pois kilpailemasta ja sitten muutetaan sellainenkin peruspalvelu kuin sähköposti, maksulliseksi.

Haastan kaikki Elisan asiakkaat tekemään mahdollisimman paljon hallaa yhtiölle. Eli kun vaikkapa teille kaupataan Hybridi-laajakaistaa, antakaa laitteiden tulla ja kun laite on saapunut, käytte postissa sanomassa, että lähetyksen saa lähettää samantien takaisin ja peruutatte siihen liittyvät muut tilaukset.

Tehdään tästä Elisalle mahdollisimman kallista.

16

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nostaako tämä Elisan pörssikurssia?
      Vaikuttaako yhtään pörssikurssiin?
      Kuuluuko asia tälle alueelle?

      • Anonyymi

        Varmasti nostaa. Arviolta bruttotuloja 1-3 milliä per kk miinus verot. Tällä varmasti katetaan ulkomaan datasiirroista, yms kertyviä kuluja. Muutenkin Elisan nykyliittymät ovat kaikki 5G:tä ja myyvät mieluiten vain pakettiliittymiä, jotta rahavirta on taattu.
        Huomattavaa tässä muutoksessa on, että Elisa ei kasvattanut minikokoisia 200MB laatikoita. Itse sanoin postipalvelut irti.


    • Anonyymi

      PÖRKELE. Törkee hintojen korotus. Ainoa, millä voi olla arvoa, on roskapostisuodatin, jos sen saa toimimaan kunnolla. Tällöin saisi palvelimelle jo suodatuksen, josta olisi hyötyä, jos käyttää useampia päätelaitteita, joista lukee sähköposteja.

      • Anonyymi

        Rahastusta! Elisa laittoi laskun s-postista 5.80 €/kk, vanhaan osoitteeseen jossa asuin 11 vuotta sitten. Ja huom. minulla ei ole ollut Elisan s. postia koskaan käytössä. Mitä tämä on????
        No nyt on mitätöity sieltä laskut kun sain soittaa ensin. Hurjaa touhua.


      • Anonyymi

        Googlen sp on toiminut täydellisesti roskaposti kanssa jo vuodesta 2007 alkaen.
        no kyllä sekin tulee maksulliseksi lähivuosina.
        mutta googelssa parhaat viestien hakutoiminnot, erityyppisten automaattinen järjestely.


      • Anonyymi

        Tuosta roskapostisuodatuksesta sen verran, että minulla tämän muutoksen tapahduttua oli myös tuo suodatus laitettu päälle ja paljon asiapostia- ja myös suomalaisilta verkkopalveluilta suomeksi kirjoitettuja viestejä aiheetta roskapostiksi. Otin ensin roskapostisuodattimen pois ja puolen vuoden sodan jälkeen sain lopulta päivitettyä kaikkialle uudet osoitteeni ja irtisanoin Elisan maksullisen palvelun.
        Eli palvelun, josta olin aiemmin maksanut suuren summan, jotta olin saanut "ikuisen" ilmaisen sähköpostin ja kotisivutilan (tämä siis ennen Elisaa, mutta Elisa oli ostanut tämän sopimukseni ja heidän olisi juridisesti pitänyt noudattaa tekemääni sopimusta). Minulla ei ole rahaa, eikä kiinnostusta sotia heidän kanssaan, joten tämä oli pakko hoitaa näin.


    • Anonyymi

      Aina voi vaihtaa ilmaiseen!

    • Anonyymi

      Voi vaihtaa ilmaiseenkin, mutta on tosi hankalaa, kun Elisan s-postiosoite on ollut jo melkein 20 vuotta. On liian monessa paikassa jo käytössä.

      • Anonyymi

        Sori että mulle tulee sellainen fiilis että nyt on vähän turhan valittaja asialla.

        Maailma muuttuu ja me sen mukana. Jos ei huvita maksaa niin vaihtoehtoja on, eikä se niin mahdotonta ole lähettää vaikka tuhansille uutta sähköpostiosoitettasi.

        Aloitusviestissäsi tämä turha valitus näyttää mielestäni aika vahvasti sen missä mennään:

        "Haastan kaikki Elisan asiakkaat tekemään mahdollisimman paljon hallaa yhtiölle. Eli kun vaikkapa teille kaupataan Hybridi-laajakaistaa, antakaa laitteiden tulla ja kun laite on saapunut, käytte postissa sanomassa, että lähetyksen saa lähettää samantien takaisin ja peruutatte siihen liittyvät muut tilaukset."

        Jos vielä lasket paljonko tuo sähköpostin maksullisuus nostaa menojasi niin huomaat että on kysymys aika pienestä asiasta.

        Vai onko niin, että kaikki pois oluen ostorahoista ja tupakan ostamisesta, sapettaa.

        Pahoittelen negatiivista asennettani, ei niinkään tuohon maksullisuuteen, vaan tuohon valittamiseen. Jonkunhan se oli kuitenkin tämäkin näkökanta tuotava esille.

        Sen lisäksi, olet aivan väärällä palstalla asiasi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori että mulle tulee sellainen fiilis että nyt on vähän turhan valittaja asialla.

        Maailma muuttuu ja me sen mukana. Jos ei huvita maksaa niin vaihtoehtoja on, eikä se niin mahdotonta ole lähettää vaikka tuhansille uutta sähköpostiosoitettasi.

        Aloitusviestissäsi tämä turha valitus näyttää mielestäni aika vahvasti sen missä mennään:

        "Haastan kaikki Elisan asiakkaat tekemään mahdollisimman paljon hallaa yhtiölle. Eli kun vaikkapa teille kaupataan Hybridi-laajakaistaa, antakaa laitteiden tulla ja kun laite on saapunut, käytte postissa sanomassa, että lähetyksen saa lähettää samantien takaisin ja peruutatte siihen liittyvät muut tilaukset."

        Jos vielä lasket paljonko tuo sähköpostin maksullisuus nostaa menojasi niin huomaat että on kysymys aika pienestä asiasta.

        Vai onko niin, että kaikki pois oluen ostorahoista ja tupakan ostamisesta, sapettaa.

        Pahoittelen negatiivista asennettani, ei niinkään tuohon maksullisuuteen, vaan tuohon valittamiseen. Jonkunhan se oli kuitenkin tämäkin näkökanta tuotava esille.

        Sen lisäksi, olet aivan väärällä palstalla asiasi kanssa.

        Ei ole tarvetta Elisan turvapaketille, koska käytössä on jo toinen sovellus maksettuna 3 vuodelle (ei voi perua). Yli 20 vuotta käyttänyt samaa postia, ei yhtään spämmiä.
        Halvemmalla voi saada oman domainin tai ilmaisen s-postin.
        Harkitsen Elisan nettiliittymien lopettamista, siitäkin huolimatta että omistan Elisan osakkeita.
        Puhelimen kuukausimaksukin nousee jatkuvasti euron pari kerrallaan.


      • Anonyymi

        Minulla se Google 2007 asti josse edellä kehuskelin. Mutta jo siitä asti kaikki viestit ovat menneet automaattisesti toiseenkin sp ja avauksen jälkeen olen lähettänyt ne lajiteltuna "arkistoon " 25 eri sp.


    • Anonyymi

      Kahdeksantoista vuotta levisi työpaikan sähköpostiosoitteeni eri puolille, mutta pari vuotta ennen sen loppumista avasin gmailin.
      Otin meilit pariin ison tiedostoon, mutta vain kerran olen tarvinnut jälkikäteiseen päättyneen viranhoitoni asian selvittelyyn

    • Anonyymi

      "Haastan kaikki Elisan asiakkaat tekemään mahdollisimman paljon hallaa yhtiölle. Eli kun vaikkapa teille kaupataan Hybridi-laajakaistaa, antakaa laitteiden tulla ja kun laite on saapunut, käytte postissa sanomassa, että lähetyksen saa lähettää samantien takaisin ja peruutatte siihen liittyvät muut tilaukset."

      löysin tuosta myös laittomuuksien piirteitä, olepa varovainen.

    • Anonyymi

      Jos sähköpostit kautta linjan muuttuvat maksulliseksi, irtisanon itseni tästä ns. "tietoyhteiskunnasta", mulla ei ole varaa tällaiseen!!
      Kaikki maksut senkun kallistuvat ja uusia keksitään koko ajan lisää entisten lisäksi, mutta tulot senkun hupenevat, ei näin voi tulla enää toimeen tässä maassa!

      Vain rikolliset huijarit perustelevat uusia maksuja ja entisten korotuksia verukkeella: "eihän se ole kuin x euroa päivässä". No näitä korotuksia kun tulee joka perkeleen asiassa, mutta palkat tms. tulot eivät nouse sitäkään "x euroa / päivä" tahtia, niin rahat loppuvat. Ei pysty selviytymään enää tällaisessa pahassa ahneiden paskiaisten määrittelemässä maailmassa!!! Ei pysty hankkimaan niin paljon tuloja kuin keinotekoisia menoja keksitään kokoajan lisää!!!!

      Kaikki on väärin tässä maailmassa, ei ollut ennen tällaista, nykyaika on kuin kammottavaa painajaista, kuin hukkuisi laskuihin, eikä pysty hankkimaan niin paljon tuloja, että pystyisi maksamaan ne!!!
      Olen jotenkin alitajuisesti aina pelännyt tällaista ja nyt tämä painajainen alkaa toteutua todenteolla!!!

      • Anonyymi

        "Jos sähköpostit kautta linjan muuttuvat maksulliseksi, irtisanon itseni tästä ns. "tietoyhteiskunnasta", mulla ei ole varaa tällaiseen!!"

        Ole hyvä vain, mutta miksi ruikutat asiasta täällä. Ei meitä köyhälistön ulinat kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sähköpostit kautta linjan muuttuvat maksulliseksi, irtisanon itseni tästä ns. "tietoyhteiskunnasta", mulla ei ole varaa tällaiseen!!"

        Ole hyvä vain, mutta miksi ruikutat asiasta täällä. Ei meitä köyhälistön ulinat kiinnosta.

        no me laitetaan kiinnostamaan, halusittepa tahi ette.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe