Tässä sen feministi sanoo ääneen, minkä jokainen antifeministi onkin huomannut jo aikoja sitten:
https://www.vice.com/en_us/article/qjdzwb/sophie-lewis-feminist-abolishing-the-family-full-surrogacy-now?utm_source=vicefbus&fbclid=IwAR0vllbsIfy98NPdDRFj2j54TxfQOIig4mOmpBvHwZwLqC8Fs-vU41qW_Ys
Perhe on tuhottava feminismin tieltä
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Seksin (lue: naisten) sosialisointi pantiin toimeen mm. Venäjällä bolsevikkivallan alussa. Siitä jouduttiin kuitenkin pian luopumaan. Historia ei kuitenkaan haittaa telaketjufeministejä edelleen vuonna 2020 tuhoamasta perhettä. Näin rankaistaan miesten ohella naisia, jotka ovat luopioina rakastuneet miehiin ja jopa tehneet heidän kanssaan lapsia. Perheen tuhoamisella saadaan aikaan patriarkaatin eli länsimaisen yhteiskunnan täydellinen tuho.
Äärifeminismi on liberaalin yhteiskunnan syöpäkasvain, joka tuhoaa ihmisyyden ja elämän. - Anonyymi
Kaunis nainen. Pitkä teksti juuri nyt. :-(
Mies ei voi muuta kuin odottaa tuloksia, mitä naisfilosofit keksivät yhteiskuntaan.
- mies ei voi ottaa kantaa
- mies ei voi vaikuttaa, koska on mies, vaikka Tulvassa on mies töissä
Mies joka on transsu ei ole mies.
- mies ei voi edistää, auttaa ym. feminismia
- mies ei voi jopa vastustaa heitä
- meis tulee maksamaan, mikä on ratkaistavanan juuri nyt maailmalla, että miten heikko nainen saa miestä maksamaan synninsä
Naisilla keinot ovat ääripäitä. Pelottavia.
Voi ymmärtää vesimiehen uudistuksena, että ei rakenna ennen kuin ei rikkoo. Ja aika on uusi, niin pitää löytää ensin ajatuksen, mistä kyse. Naisen itse sen tekevät. Kun löytävät niin rauhoittuu. Naiset ovat ihmisiä, niin toisaalta samoihin päämääriin pyritään molemmat sukupuolet, vaikka erossa elävät. Voi uskoa parempaan huomiseen. Ja samassa jotakin muuttuu radikaalisti, eikä palaudu.
Sitten 'menetetyt' sukupolvet, miten heille käy, ne jotka jäävät feminismi ajan jalkoihin, jotka uneksineet toisenlaisesta todellisuudesta. Silloinkin punnitaan suurempi hyöty, yleisempi hyöty yksityiskohdan nähden. Naissosialismi vaikuttaa joukkoihin. Voi se vaikuttaa älyttömän tehokkaasti satoihin vuosieen eteenpäin, että jos mun tytär on lapseton lesbo lävistetty, niin ei se mitään koska yhteiskunta pelastuu, tai yksi mies kuolee feministien oikeuden käyntiin. - Anonyymi
Mä oon 12 voutias poika ja en tajuu feministisyyttä niiku ne taistelee tasaarvon puolesta mutta en oo nähny yhtäkään jutta misten puolesta ja jos kaikki on tasa-arvosia ja miehet on sikoja niin eikö feministit vaan sano naisiakin sioks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832