Kiihoittaako sua salaa paljastella itseäsi?
Exhibionisti
13
1044
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihoittaa ajella vain leginsit jalassa. Muuten kauluspaita ja puvuntakki päällä.Tosi kiihoittavaa!
- Anonyymi
Mitä mieltä olette , jos miehellä on läpinäkyvät uimahousut...?
- Anonyymi
Oon jo...
- Anonyymi
Laitoin ohuet ihonväriset sukkahousut jalkaani ja niiden päälle löysät collekehousut ja tiukan valkoisen pitkähihaisen paidan.
Lähdin autoilemaan ja seuraavalla levähdyspaikalla otin collekehousut pois, kaluni näkyi hyvin sukkisten läpi, ajelin motaria pitkin ja oli mukava ajella kun ohittavat rekat saattoivat nähdä
mitä mulla oli vain päälläni.
Kaluni kostui sukkiksissa ja oli kiihoittavaa pysähtyä levarille ja laskea spermat sukkiksiin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin ohuet ihonväriset sukkahousut jalkaani ja niiden päälle löysät collekehousut ja tiukan valkoisen pitkähihaisen paidan.
Lähdin autoilemaan ja seuraavalla levähdyspaikalla otin collekehousut pois, kaluni näkyi hyvin sukkisten läpi, ajelin motaria pitkin ja oli mukava ajella kun ohittavat rekat saattoivat nähdä
mitä mulla oli vain päälläni.
Kaluni kostui sukkiksissa ja oli kiihoittavaa pysähtyä levarille ja laskea spermat sukkiksiin..Ihana.. mulla samanlaisia mieltymyksiä.. Sedu 48
Nakurannoilla vaan. ;)
Joo, mutta ei alasti. Tykkään esim. kesäisin käyttää tiukkoja juoksutrikoita yms. paljastavaa vaatetusta tai rannalla tosi pieniä, tuhmia uikkareita. Tykkään siitä tunteesta kun tuntuu että kaikki tuijottaa.
- Anonyymi
Mä käytän erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla...
- Anonyymi
Ei kylla kiinosta olla alasti. Vosi kiinnostaa jos minulla olisi puku ja solmio paalla ja koiran kaulapanta ja taluutushihna ja emanta veisi minut mies-puistoon ja jattaisi kaupan ulkopuolelle ja sanoisi paikka. Odottaisin kiltisti.
- Anonyymi
Emäntää odotellessa voisi nuolla vaikka omia pallejaan.
- Anonyymi
Kesällä panen taas räikeän oranssit, läpi-näkyvät shortsit.
niiden alla olla remmi-hihna-housut, mitkä kiristää paljaan peppuni tiukasti yhteen ja taakse sekä hihna on paljaan pippelini ympärillä.
kuljen pippelini ja peppuni paljaana. ihmiset tietenkin huomaa.
minulla on nöyryytetty ja alistettu olo. kuten kuuluu. - Anonyymi
Kun olen kiimaisena liikenteessä, pysäytän esim. uimarannan tai motarin parkkikselle ja jos odotan naisseuraa tai -katselijaa niin laitan hantiksen puolen aurinkolipan alas.
- Anonyymi
Paljastelu, tulla nähdyksi ja tai näyttää on mitä kiihottavinta melkein missä vain.
Usein ajelen autolla kesäaikana alasti pysähtyen paikoissa, jossa vois tulla nähdyksi ja saadakseen mahdollisesti seuraa samanhenkisistä.
Kesällä auringonottoa muutamilla sopivilla paikoilla tietenkin alasti ja runkkailen ikäänkuin kutsuna.
Upea tunne ja olen muutaman kerran metsikössä tehnyt pientä lenkkiä ilman vaatetusta (vaatteet autossa).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062535
- 1061972
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee171834Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2031507Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41495Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991487Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1761079- 581001
- 64966
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126963