Kun tuntee lämpimän henkäisyn alavartalolla, käsi tarttuu kulliin ja vetää esinahan taakse, sitten kieli lippasee terskan päätä, uppoaa suuhun, huulet leikittelevät terskan harjanteella ja lopuksi kulli vajoaa läpimään kosteuteen. Samalla sormi tai pari työntyy enukseen ja alkaa nytkytys.
Voiko olla mitää nautittavampaa!
Poskettoman nautinnollista
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kes tuon on kokenut on kokenut elämän suurimman onnen.
- Anonyymi
Kyllä se niin on, että miehellä anus on panemista varten. Eihän muutoin eturauhasen hieronta olisi niin HERKKUVA!
- Anonyymi
Kyllä peppuseksi on poikaa, jos ei ole ennen kokeillut niin kannattaa kyllä kokeilla.
- Anonyymi
Etenkin kun saa panna kireetä poikaa.
- Anonyymi
Kyllä vain. Viimeviikolla viimeksi koin, todella fantastista;
Seisoin miehen edessä, housut laskettuna.Imi 19 pitkää kaluani syvälle kurkkuunsa saakka.
Samalla tyänsi sormensa pakaroitteni välissä rasvattuun anukseeni ja hieroi pepunhuuliani.
Lopuksi menin slingakeinuun, jalat ylös köysille ja peppu ylhäällä, painoi kalunsa sisääni ja laukesikortsuun. Haluisin kokea uudelleen, oli mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162