Ikä ekalla kerralla

Anonyymi

Mikä on "vanhin" ikä kun nainen on ollut ekan kerran peppuyhdynässä? Itse olen kuullut naisen kertomana 40v. Toinen kertoi kolmekymppisenä. Alle 20v on kait aika tavallinen ikä.

Se jatkuuko se on oma juttu

10

865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla enempi nuorten naisten touhua... Itse olen harrastanut kolmen kanssa peppuseksiä ja kaikki alle 20 vuotiaana aloittanut Vaimoni ensimmäinen kerta oli 16 vuotiaana

    • Anonyymi

      Kerran 52 vuotias nainen ei ollut koskaan kokeillut peppuseksiä. Juttelimme asiasta ja päätimme kokeilla. Hyvin hyvin varovasti etenimme ja hän kyllä piti siitä.

    • Anonyymi

      Oikeastaan se ikä ei ole niinkään se juttu vaan se kokemus ja asenne. On todella kiihottavaa, kun nainen yllättää olevansa peppuseksin harrastaja. Saattaa kysäistä, että haluaako panna kakkoseen ja sanoo vaan, että antaa mennä. Jotku oppii siihen nuorempana, jotkut vähän myöhemmin, pariakin saattaa joutua vaihtamaan.

      Nykyinen vaimoni kanssa olimme ekaa kertaa sängyssä. Istui kysymättä kesken seksin perseellä päälle ja lypsi kuiviin. Ei tullut epäselväksi, että oli harjoiteltu aikaisemmin. Ei ole kaikkien juttu ja ei tarvi ollakkaan.

    • Anonyymi

      Kysymykseesi tuskin kukaan tietää vastausta

      • Anonyymi

        Minä osaan lukea tilastoja.
        Se on 87 vuotta.


    • Anonyymi

      66v naista oon saanu pyllyyn. Oli naisen eka kerta. Tosin en saanut yrittämisen jälkeen kun terskan sisään ja tulin.

    • Anonyymi

      Ilkka ''Danny'' Lipsasella ja Erika Vikmanilla
      on liian suuri ikäero, 51 vuotta.

      Minulla (olen mies) ja naisystävälläni
      on 4 vuoden ikäero eikä ole yhtään
      haitannut hengailuamme.

      • Anonyymi

        Dannyn ja Erikan ikäero kiihottaa. Onkohan Ilkka päässyt roiskimaan tipat Erikan pömppö vatsalle


    • Anonyymi

      Naisystäväni on siis minua 4 vuotta nuorempi.

    • Anonyymi

      Niin. Oikeaa vastausta ei ole. Mutta onko kukaan miettinyt kuinka moni on kokeillut peppuseksiä. Olkoon nyt ryhmänä naiset. Jos ensin otetaan se fakta että aina on ryhmä joka ei ole harrastanut seksiä koskaan. Jos 97 prosenttia on pohja, niin varmaan 80% on kokeillut sitä kerran tai pari. About alle 20v valtaosin. Itse olen kuullut nuorimpien olleen yläaste ja lukio ikäisiä. Sitten on näitä 30 ikäisiä ja päälle 40. Kuin aktiivisia niin se on eri juttu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe