Minun tietooni on hiljattain saatettu kolmelta eri taholta kuka hän on. Tutustuimme siis oikeasti toisiimme joku aika sitten ja nyt näyttäisi siltä, että hän oli elämässäni vain piipahtamassa. Pelko ja muut sisäiset syyt erotti, ainakin toistaiseksi.
Miksi tämä tieto on kerrottu minulle, jos tarkoitus ei ole tässä elämässä olla yhdessä? Minulle kerrottiin, että yhteinen taival tulee kyllä joskus, mutta ehkä vasta myöhemmissä elämissä ja että ehkä meidän piti nyt vain tulla tietoisiksi toisistamme. Ja, että hänet tuodaan eteeni uudelleen, jos näin on tarkoitettu. Kohtalon ivaa? Kiusaa? Mitäs nyt sitten? Odotan lopun elämäni turhaan? Siirryn eteenpäin?
Sielunkumppani, kaksoisliekki, parisielu...?
2
219
Vastaukset
- Anonyymi
Viiskannasta jäi siis vain kolmikanta.
- Anonyymi
Sielunkumppani tarkoittaa sitä, että sinun aurinko eli horoskooppimerkkisi on miehen kuu, jolloin henki ja sielu kohtaavat. Voi tietysti olla myös toisinpäin, eli kyllä noita vaihtoehtoja on useampia sinullekin. Pariliekkejä harvoin kohtaa, mutta selvänäkijät voi niistä kyllä puhua, ei kuitenkaan välttämättä ole ihan niin, että niitä ovat. Sinuna unohtaisin koko jutun ja eläisin elämääni, kyllä se sulle sopiva tulee, kun ensin tulee useita niitä ei niin hyviä vaihtoehtoja, kun ei se sielunkumppani ennen tule, ennenkuin olet kohdannut muutaman "kusipään", näin sanoakseni. Luota siihen, että se tulee kun on sen aika.. luottamus asiaan tuo sen lopulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718