Missä ja miten pääsis imemään 100% luottamuksella kyrpää. Perheellinen mies ja ainoa pahe ajoittainen himo kovan kalun imemiseen.
Bi mieshkii
41
866
Vastaukset
- Anonyymi
Sama. M36HKI
- Anonyymi
58tre
- Anonyymi
7cm juhlakunnossa sopii hyvin myös peppuun.
- Anonyymi
tuo se 7senttinen minun luokseni mies odottaa sinua saat panna minua peppuun otan myös suuhun
- Anonyymi
missä on 7 cm tarjolla tule luokseni peppunikin on tarjolla otan sinulta suuhun tule nauttimaan kanssani mies kiimassa odottaa sinua mies hämeestä
- Anonyymi
Ukm 50v Lahti olis mukavaa imeä ja imettää
- Anonyymi
Ukkomies 56 turku ja samat mielessä.
- Anonyymi
Tällä on 19
- Anonyymi
missäpäin on 19 tuo se luokseni otan sen suuni hoitoon olen terve mies
- Anonyymi
täällä 21
- Anonyymi
Alle 6-kymppinen varattu mies Hyvinkäältä. Saisit imeä ja ehkä....
KIK jaska98765- Anonyymi
tule luokseni imen mitä tarkoittaa ehkä olen terve mies riksusta
- Anonyymi
tuothankullisi suuni hoitoon riksuun katsotaan mihin jatkoa seuraa
- Anonyymi
alle 6- kymppinen Hyvinkäältä tuo kullisi suuni hoitoon olen 100% proesnttinen luotettava mies riksusta soita 0443413783 odotan kulliasi
- Anonyymi
Täällä myös 37 vee bi mies Helsinki / Kallio. Naimissa mutta kiinnostais luottamuksella kokeilla.
Pks 42v 187 /76 19 on kova 😉
[email protected]
Pistä viestiä.- Anonyymi
tule luokseni saat ottaa minulta suuhun mutta haluan myös imeä kyrpääsi otan lastin suuhuni vaitiolo on 100% mies odottaa sinua
- Anonyymi
Porvoossa olisi imijää vailla 50 v ihan mukava normaali vartaloinen [email protected]
- Anonyymi
Siis olisi lottovoitto jos tälläisen kaverin löytäisi itse kanssa naimisissa perheellinen mies ja miestä vaan tekee välillä mieli.
Ois niin loistavaa kun löytäisi kaverin joka olisi samassa veneessä. Vanhempaa on tarjolla mutta löytyykö 40 hujakoilla tälläistä miestä?? - Anonyymi
Mitä sulla mieles venees
- Anonyymi
mitä sä haluut
- Anonyymi
Mitä sä
- Anonyymi
imeä sinun ihanaa kulliasi saat panna minua jos mieli tekee soita tavataan numerosi on vain minun tiedossa
- Anonyymi
Taitaa olla jo siellä kovaa
- Anonyymi
kyllä on kovana ihanaa hieroa terskaa entä siellä
- Anonyymi
pitäiskö olla
- Anonyymi
tottakai soita otetaan etä seksiä runkataan lastit ulos
- Anonyymi
jos olet mies kyllä pitäisi olla kulli kovana
- Anonyymi
Onks sull terska
- Anonyymi
tule luokseni ota kulli suuhun tiedät mikä on terska
- Anonyymi
mihi pitäis soittaa
- Anonyymi
numeroni on tällä sivustolla soita
- Anonyymi
Joks kädes ja mis asennos homma pelaa
- Anonyymi
kädessä on ollut jo vartin seisoo ihanasti kiima tipat alkaa valua ihanan kosteaa
- Anonyymi
otatko usei lastit puhelimes
- Anonyymi
jatka vaa hommaa mä meen nukkumaa. kyll pian helpott öitä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832