Aamuyön levoton mieli ja orgasmien metsästys!

Anonyymi

Onks täällä muita jo/vielä hereillä?

Leikitäänks yhessä, mut erikseen? Haluun kuulla miten muut tekee sen ja saada uusia ideoita ja haasteita tai mitä vaan!

Aamuyöllä ainakin itellä, kaikki on pari astetta kinkynpää, kun ihan "normi" aikaan. Tykkään 😍
Oon 39v. (iso tissinen ja nätti) nainen, joka istuu yksin sohvalla, munakoiso kädessä.
Pitääkö olla huolissaan? 😄
Tää munakoison koko huolettaa mua kyllä...
Pitää lämppää kunnolla, jos haluun saada sen sisään... (Jos menee siltikään)

Lämmitellään yhessä! Kerro miten mä saan tai miten sä saat alkulämmön päälle tänä yönä?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis oonko mä, Aloittaja siis, ainoo joka pervoilee yksinään viikonloppu yönä?!
      Surullista. Minä ja mun munakoiso... 😄

      Laitoin sen mun pikkareihin ja istuin sohvalle eli sen päälle. Keinuttelen pikkasen lantioo niin, että klitoris hankaa siihen kevyesti.
      Ajatus kiihottaa enemmän, kun fyysinen tunne.
      Tykkään leikkii sellasilla tavaroilla/asioilla jotka on tarkoitettu johonkin ihan muuhun.
      Uusia ideoita olis kiva saada ja päästä kokeilemaan.
      Niitä odotellessa käyn hakemassa yhen suippo paprikan keittiöstä. Tietty munakoisoni kanssa.

      Toivottavasti saan sillä aikaa jotain seuraa täältä! 😁

      • Anonyymi

        Voisit painua itse.Miksi pitää toistaa samaa kommenttia eikö ionit hyrrää sun sinkki ämpärissä.


      • Anonyymi

        Hhhhmn, ei tarvitse olla huolissaan, jos minulta kysyt 😋
        Mikä kiihottava mielikuva, sinä ja 🍆. Kuinka aamuyö meni, oliko munakoiso riittävän jäykkä? 😉
        Mielelläni tulisin avuksesi, kaupan kautta tosin😉
        Toisin pussillisen erikokoisia vihanneksia yms.
        Niitä voisimme sitten kokeilla, saisit nauttia kaikessa rauhassa, kun ensin käteni, kieleni hyväilee vartaloasi kaikkialta saaden sut kostumaan...pikkuhiljaa huuleni lähestyivät huuliasi, klittaasi...hellästi kielelläni avasin huulesi, imaisisin klittaasi huulteni väliin samalla kun jotain kovaa, suurta alkaisi tunkeutumaan sun ihanien huultesi väliin...
        Mitä muuta tuhmaa keksisimmekään, mielikuvitus rajana
        -kuuma♋


    • Anonyymi

      Joo, mutta vain 14v pojankoltiainen. Mut opin hiljattain, mitä muuta pippelillä voi tehdä kuin vain pissiä.

    • No mä aamuyöstä herään ja jököttää okein kunnolla pallit ihan kovana ja terska ihan märkä, no hieron nesteillä kullia ja pusseja ja ajattelen entisen naisystävän suihinottoa, hän kyllä osasi lutkuttaa, ja monesti suuhun meni aikas kovaa kermat

    • Anonyymi

      Miten sinuun saisi yhteyttä?

    • Anonyymi

      Aloittaja miten sinuun saisi yhteyttä?

    • Anonyymi

      Kasvinsyöjä pääkaupunkiseudulta voisi tulla sun kanssa testaamaan eri vihanneksia.

    • Anonyymi

      Vege mies keskisuomessa valmiina 🍆

    • No nyt 😘

    • Anonyymi

      Pitäisitkö jos. Tulisin sun luokse pikkuhousut täynnä seisokki et kalu ois ulkona ja lahkeen välistä

    • Anonyymi

      Voisin kalulla i hieroa sun pikkuhousujen päältä ja raotaa hieman haaravälistä ja tunnustella oisko kostea ja tahmainen

    • Anonyymi

      Aloittaja nukahti jo ruususen uneen?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe