varautukaa pöydän vuokrahintoihin, nousee 1.3 huomattavasti
huhhu
patakirppis
22
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan sama. ei siel kukaa muutenkaa käy ku roskaa ja romuu pöydis. kuka muka ostaa jonku **tu käytety naamarasva sielt? ei varmaa bakteereit vilis yhtää ei
- Anonyymi
Enemmän harmittaa se, että jotkut päätyönsä ohella trokaavat erilaisista kierrätyspisteistä tavaraa myyntiin, esim. kirjojen vaihtopisteet, taloyhtiöiden vaihtopisteet. Koskaan ei nykyään tunnu menevän tarpeeseen, vaan jollekin myyjälle.
- Anonyymi
Elokuun puolella vasta maksavat isompia tilityksiä. Miten tämä on mahdollista? Missä myyjien rahat ovat? Yhtäkkiä lapulla ilmoitetaan, että pariin viikkoon ei saa tilitystä.
Mihin käyttävät myyjien rahat, jos ei olekaan niitä varaa maksaa?
Lopun alkua?- Anonyymi
Jotkut firmat makuuttaa isoja rahoja tileillä koska pankki maksaa koron tilille suurimman rahasumman mukaan kun maksun aika tulee.Ei ne pari euroa, mutta kun on isompi summa niin kikkailu ilmeisesti kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut firmat makuuttaa isoja rahoja tileillä koska pankki maksaa koron tilille suurimman rahasumman mukaan kun maksun aika tulee.Ei ne pari euroa, mutta kun on isompi summa niin kikkailu ilmeisesti kannattaa.
Onko oikein käyttää asiakkaiden rahoja kikkailuun ja lykätä niiden maksamista..
- Anonyymi
Haisevia lumppuja 70 % tarjonnasta. Eikä myytävät tuotteetkaan ole häävejä.
- Anonyymi
Olipa tosiaan mukava yllätys, kun piti reissurahat hakea kirppikseltä..
Eipä niitä saakaan. Onko tämä edes laillista pimittää ihmisten rahoja viikkokaupalla? - Anonyymi
Minulla on huonoja kokemuksia porilaisista kirpputoreista. Ja etenkin niiden asiakkaista.
Siisti ja kohtuuhintainen tavara ei mene kaupaksi. Asiakkaat kyllä kopeloivat tavaroita likaisilla käsillä ja sotkevat myyntipöydän. Olen joutunut kokemaan, kuinka myyntiin laittamani silitetty vaatekappale muuttui kirppispöydällä ryppyiseksi ja kirjaimellisesti p*sk*iseksi. Siistit ja naarmuttomat dvd-levyt olivat pian likaisia sormenjälkiä ja naarmuja.
Toisten tavaraa turmellaan, mutta mitään ei osteta. Käykö kirpputoreilla edes maksukykyisiä ihmisiä? Ei ole tavatonta sekään että tavaroita mystisesti vain katoaa.
Enää en myy kirpputorilla mitään. Tavarat myyntiin huuto.netin ja Torin kautta.- Anonyymi
Perseaukiset siellä vaan näprää roinia ja pöydän vuokraaja on ainut joka tienaa.
Ei mitään järkeä, toriin roinat myyntiin jos ei kauppa käy niin roinat kellariin ja uusi yritys puolen vuoden päästä.
- Anonyymi
Ei kai siellä kukaan käy. Siellä haisee tunkkaiselle vanhalle lumpulle, ja se haju jo karkottaa poistumaan. Ilmanvaihto olisi kova sana.
- Anonyymi
Joopa joo
- Anonyymi
Edelleen pitävät rahat itsellään. Nykyään nopeasti siirtyy tililtä tilille. Olisi kiva saada myymiensä tuotteiden rahat itselleen max kolmen päivän sisään. Kuusi pankkipäivänä plus vkl on jo liikaa. Toivottavasti uusi kirppis loppuvuonna toimii kaikin tavoin paremmin.
- Anonyymi
Ihme hinkuamista. Luuletko että ne rahat itsestään siirtyy? Jonkun pitää ne palkkatyönä maksaa.
- Anonyymi
Tuskin nyt kokoajan on jonossa niin paljon tilitettävää. Ja kun lukee aiemmat viestit niin vuosi sitten joutunut pidempään odottamaan. Kannattaisi maanantaisin laittaa kaikki kerralla maksuun viikonlopun jälkeen. Viikonloppuna kun rahaa ei saa nostaa käteisenä. Raha on kuitenkin minun. No, onneksi tulee uusi kirppis jossa tulevat loossitkin näyttää hyvältä👍
- Anonyymi
Kun katsoo liikevaihtoa ym., niin siinä ehkä syy...
- Anonyymi
Haluaistko tarkentaa?
Olen käynyt padassa paljon mutta viimeaikoina ms mockakigel ja tavat on alkaneet ärsyttää.
Haluaisin hyvän tekosyyn jättää käymättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaistko tarkentaa?
Olen käynyt padassa paljon mutta viimeaikoina ms mockakigel ja tavat on alkaneet ärsyttää.
Haluaisin hyvän tekosyyn jättää käymättä.Ei missään muulla kirppiksellä tässä maassa joudu tilityksiä odottelemaan päiväkaupalla. Rahat käteen heti tai seuraavana päivänä tilille.
Onneksi tulee uusi kirppis, jossa homma toimii ja tilityskään ei ole sidottu mihinkään kellonaikoihin tai päiviin.
Patakirppis tulee tyhjenemään myyjistä ja asiakkaista, mutta sitä saa mitä tilaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaistko tarkentaa?
Haluaisin hyvän tekosyyn jättää käymättä.Googlaa firman nimi ja talousjutut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään muulla kirppiksellä tässä maassa joudu tilityksiä odottelemaan päiväkaupalla. Rahat käteen heti tai seuraavana päivänä tilille.
Onneksi tulee uusi kirppis, jossa homma toimii ja tilityskään ei ole sidottu mihinkään kellonaikoihin tai päiviin.
Patakirppis tulee tyhjenemään myyjistä ja asiakkaista, mutta sitä saa mitä tilaa.Hyvä että joku muukin samaa mieltä. Minun myynnit ja käynnit loppui nyt tuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että joku muukin samaa mieltä. Minun myynnit ja käynnit loppui nyt tuolla.
siitä pihasta lisäksi varastetaan herkästi asiakkaiden fillareita, joku nisti vingutti akkurälläkällä siitä aähköfillarin auki ja vei mennessään, paikalliset lampaat vain katselivat lapaset suorina
netissä kyllä ollaan kovaa tyyppiä ja narkkareita pidättämässä aina tusinoittain :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siitä pihasta lisäksi varastetaan herkästi asiakkaiden fillareita, joku nisti vingutti akkurälläkällä siitä aähköfillarin auki ja vei mennessään, paikalliset lampaat vain katselivat lapaset suorina
netissä kyllä ollaan kovaa tyyppiä ja narkkareita pidättämässä aina tusinoittain :DOmistaja oli missä? Ei viitsinyt tulla omaisuuttaan puolustamaan eikä kukaan varsinkaan ottanut tekijästä kuvia tai videota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistaja oli missä? Ei viitsinyt tulla omaisuuttaan puolustamaan eikä kukaan varsinkaan ottanut tekijästä kuvia tai videota?
kuvaa kuulemma on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194