Alkoi hiljakkoin lämpimänä vedättäessä käymään ikäänkuin kolmella ja kovemmassa väännössä helisti venttiilejä... muutoin puhti tallella, nätisti käynnistyy ja käy tyhjäkäyntiä. Kotikonstina ensin vaihdettu tulpat ja kaapelit sekä puolajakaja ja nokka- akselin asentutunnistimen anturi. Lisäksi masinol ja forte suutinlitkut kokeiltu, EGR venttiili putsattu ja sittemmin tulpattu. Lopulta vein paikalliseen autokorjaamoon ja tuli "työllistävä" diagnoosi. "puristuspaineet ok, tyjäkäynnillä seokset seilaa, pakoventtiilistä pieni palanen mahdollisesti irti". Tämä on kuitenkin todettu ilman ohivirtausmittausta ja diagnoosi on heidän mukaan luotettava. En kyseenalaista sitä ja kannen irroittaminen 320 000 ajetusta bensakoneesta alkaa olla ihan perusteltua, mutta... olisikohan mitään muuta mahdollisuutta, kun ei viitsisi ihan pienin perustein kantta irrottaa? Tosin, autolla on ajettu kaksi talvea pelkästään lyhyttä työmatkaa ja kesän oli seisonnassa, joten karstaa on!
Voyager 2,4 -01 mahdollinen venttiilivika
Anonyymi
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Karstanpoistoa pystyy tekemään kovas ajos, jos siellä on nokare välissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733226
- 622535
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562166Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942095- 552002
- 421624
- 401600
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141293EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391208- 61113