Martinan otsassa on vaakasuorassa juonteet

Anonyymi

Onpas naisella kovat juonteet otsassa. Ei uskoisi että on alle 40 v
Useimmille tulee vasta 60 v tuollaiset.

86

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman huomion tein itsekkin.

• Anonyymi

Komeaa kaksoisleukaa näyttää myös kasvattavan 👍

• Anonyymi

Ja niin puhtaasti kun syö ja elää😅

• Anonyymi

Martinan ne bred -filosofia ei näköjään auta pitämään kasvoja rypyttöminä. Olen samanikäinen ja yhtäläiset otsarypyt löytyy, vaikka olen kuntosalia aina karttanut kuin ruttoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan ne bred -filosofia ei näköjään auta pitämään kasvoja rypyttöminä. Olen samanikäinen ja yhtäläiset otsarypyt löytyy, vaikka olen kuntosalia aina karttanut kuin ruttoa.

Ne bred 😂😂😂😂 Tää naurattaa aina.

• Anonyymi

kaksoisleuka tulee hoikillekkin noit juonteita on todella nuorillakin ottas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olinkin jo unohtanut tämän ne bred jutun.

• Anonyymi

Ei voi Martina tietää mitä kaikkea hänen syömänsä ja juomansa ruoka sisältää, se on ainakin satavarma asia. Kysyisi joskus vaikka kasviksista, joita pistokokein testataan mitä myrkkyjä monet niistäkin sisältävät.

T: Eräs, joka tutkii näitä asioita työkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittää tämä nainen, kun luulee itsestään aivan liikoja, ei ole kielitaitoa ei...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittää tämä nainen, kun luulee itsestään aivan liikoja, ei ole kielitaitoa ei...

Martina puhuu lähes natiivia aussienkkua.

• Anonyymi

Martinalla suuret huolet kun tarvii lomallakin yrittää myydä kirjaansa ja valmennuksia mitkä ovat ihan potaskaa.

• Anonyymi

Paniikissa täytyy yrittää myydä ihan kaikkea huuhaata mitä mieleen juolahtaa ja näköjään niitä pullahtelee yllättävän paljon. Ymmärtääkö itse edes puolia siitä tekstistä, jonka on kopioinut netistä. epäilen ettei ymmärrä.Lisää tietenkin muutaman mun sanan ja taas on uusi corehaaste tollojen ostettavaksi.

• Anonyymi

Huolia ja murheita varmaan aiheuttaa tämä jatkuva luxuelämän kulissien pystyssäpitäminen ja onnellisen perhe-elämän feikkaaminen.
      Huvittavaa avautumista arvoista ja muidenkin ajatusten kuuntelemisesta instassa tänään.
      Tekopyhää diipadaapaa,jota kirjakin todennäköisesti sisältää pyllistelykuvien ohessa.
      Saa nähdä pyrkiikö nainen noudattamaan omia oppejaan tulevaisuudessa—vahvasti epäilen.

• Anonyymi

Ei oo ehtiny laitattaa botoksia ku on pitäny kiirettä töissä.

• Anonyymi

Joo samaa ajattelin. Alkaa vanhan botoksin vaikutus loppumaan. Nyt äkkiä piikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo samaa ajattelin. Alkaa vanhan botoksin vaikutus loppumaan. Nyt äkkiä piikille.

Eikö mesolangatkin pidä uusia parin kuukauden välein, hirvittää minkä näköinen on ilman näitä " lisukkeita " siinä voisi moni ihmetellä moista ilmestystä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eikös Martinan pitänyt tulla Leviltä vasta vkl Hesaan instansa mukaan, mut Stefanin insta se vasta arvotuksellinen on?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Martinan pitänyt tulla Leviltä vasta vkl Hesaan instansa mukaan, mut Stefanin insta se vasta arvotuksellinen on?????

Äkkilähtö tais tulla tänään Leviltä. Olisikohan joku viisas vinkannut, että lastenkin olisi hyvä päästä kouluun. Stefu viljelee instassa arvoituksia. Uutta elämää, uutta alkua.

• Anonyymi

Tuolla on muuten aika hauska kuva Marasta ja Hamiltonista. Lewis on 174 cm, Mara lähemmäs 10 cm lyhyempi vaikka seisoo varpaillaan. Ei ihan 170-senttinen vaikka miten valehtelisi siitäkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla on muuten aika hauska kuva Marasta ja Hamiltonista. Lewis on 174 cm, Mara lähemmäs 10 cm lyhyempi vaikka seisoo varpaillaan. Ei ihan 170-senttinen vaikka miten valehtelisi siitäkin...

Martina sanoo näin blogissaan eli onhan se kai uskottava 😁

Paino ja pituus?
        ööö. Painan varmaan 61 kg ja olen 170 cm pitkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin nyt ei täsmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äkkilähtö tais tulla tänään Leviltä. Olisikohan joku viisas vinkannut, että lastenkin olisi hyvä päästä kouluun. Stefu viljelee instassa arvoituksia. Uutta elämää, uutta alkua.

Mitähän siellä on kulisseissa taas meneillään..? Kihlasormus ei ole ollut aktiivisessa käytössä aikoihin. Leviltä tuli lähtö äkkiä, vaikka vielä viikonloppuna kertoi, että siellä ollaan tän viikon loppu puolelle. Stefu vihjailee stoorissaan muutoksen aikaa, uutta elämää. Onhan näitä kriisejä heidän välillään ennenkin nähty. Joka kerta pupu luikkii häntä koipien välissä takaisin. Kiristetään lapsella tai tiedoilla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä stefun instassa oli??? Ei löydy koko tiliä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä stefun instassa oli??? Ei löydy koko tiliä enää.

Kalsi kuvaa. Toisessa teksti time of changes rantahiekkaan kirjoitettuna. Toisessa kyltti joka osoitti kaukaisuuteen ja jossa luki new life. Voi kun Stefussa ois nyt miestä riuhtaisemaan itsensä irti huonosta suhteesta. Ei lapsen äitiä tarvitse roikottaa mukana edes lapsen takia. Stefu kyllä jo pärjää ison tytön kanssa. Stefulla ei ole velvollisuutta elättää lapsen äitiä loppu elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalsi kuvaa. Toisessa teksti time of changes rantahiekkaan kirjoitettuna. Toisessa kyltti joka osoitti kaukaisuuteen ja jossa luki new life. Voi kun Stefussa ois nyt miestä riuhtaisemaan itsensä irti huonosta suhteesta. Ei lapsen äitiä tarvitse roikottaa mukana edes lapsen takia. Stefu kyllä jo pärjää ison tytön kanssa. Stefulla ei ole velvollisuutta elättää lapsen äitiä loppu elämää.

Eli siksi tuli martin kiire.....sen päivän kun näkis et stefulla uus nainen!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Stefu tarkoita välttämättä eroa pari suhteestaan. Ehkä Stwfu aloittaa uuden terveemmän elämän. Saattaa jättää alkoholin tai tupakan pois. Ehkä alkaa kasvis syöjälsi kuten Martina tai alkaa treenata triatloniin Martinan kanssa täys päiväksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Stefu tarkoita välttämättä eroa pari suhteestaan. Ehkä Stwfu aloittaa uuden terveemmän elämän. Saattaa jättää alkoholin tai tupakan pois. Ehkä alkaa kasvis syöjälsi kuten Martina tai alkaa treenata triatloniin Martinan kanssa täys päiväksesi.

Yllättävä kottiin paluu Leviltä kielii jostain ihan muusta. Melko erilläänhän nuo ovat olleet jo jonkin aikaa. Jos on parempi pysyäkin erillään ja elää kumpikin omaa elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁 Aina kun Martinalla on eron uhkaa Stefun kanssa, alkaa kaupata vanhoja luksusrytkyjään stoorissa. Niin nytkin. Käytetyistä lenkkareistaan pyytää 200 euroo ja hikisestä t-paidastaan 100 euroo. Saanut varmaan itse kyseiset rytkyt sponssina ilmaiseksi. Mikä juttu tämäkin on.. Pitääkö vihjata Stefulle ettei pärjää taloudellisesti ilman häntä, kun pitää rytkytkin päältä myydä, että ottas säälistä takaisin.

• Anonyymi

En ole sen kummemmin martinaa seurannu, mitä nyt joskus luen häntä koskevia kirjoituksia mutta ketään tai mitään puolustelematta nämä kuvat kyllä näyttävät aivan päteviltä. Ei ole mitään "persekuvia" niinkuin eräällä "turhiksella".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin nyt ei täsmää.

Aivan! Maran puheissa on aika paljon asioita jotka ei täsmää ja aika paljon niistä asioista mitkä voi ihan helposti valheeksi todeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sen kummemmin martinaa seurannu, mitä nyt joskus luen häntä koskevia kirjoituksia mutta ketään tai mitään puolustelematta nämä kuvat kyllä näyttävät aivan päteviltä. Ei ole mitään "persekuvia" niinkuin eräällä "turhiksella".

Jos et ole Martinaa seurannut ja et hänen historiaansa tiedä, älä myöskään tule tänne kommentoimaan. Kyllä niitä kaiken paljastavia kuvia tämänkin naisen historiasta löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁 Aina kun Martinalla on eron uhkaa Stefun kanssa, alkaa kaupata vanhoja luksusrytkyjään stoorissa. Niin nytkin. Käytetyistä lenkkareistaan pyytää 200 euroo ja hikisestä t-paidastaan 100 euroo. Saanut varmaan itse kyseiset rytkyt sponssina ilmaiseksi. Mikä juttu tämäkin on.. Pitääkö vihjata Stefulle ettei pärjää taloudellisesti ilman häntä, kun pitää rytkytkin päältä myydä, että ottas säälistä takaisin.

Mitään eron uhkaa ei ole ja satun tietämään, että Martinalla olisi ottajia ihan miljonääriluokassa, joten noi on vaan harhaisia kiusaamisjuttujasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mara on 166 cm.

• Anonyymi

Huono geeniperimä. Mitkään kirurgiset leikkaukset eivät auta muuttamaan huonoa ja heikkolaatuista, hyväksi ja upeaksi. Tuo vanhenee nopeasti. Kurppa on eilisen uutinen! Voi siirtyä syrjään.
      On nuorenpien, viehättävien ja kauniiden neitojen aika astua valokeilaan.

• Anonyymi

Martina onkin näköjään Stadi vs Lande-ohjelmassa...kymysys kuuluu: kummassa joukkueessa täti nolaa tietämättömyydellään itsensä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina onkin näköjään Stadi vs Lande-ohjelmassa...kymysys kuuluu: kummassa joukkueessa täti nolaa tietämättömyydellään itsensä?

Martina on vain stadilaisena ohjelmassa. Vaikka en ymmärrä, miksi riksulainen edustaa stadilaisia. Martina ei itse tiedä, eikä osaa mitään, yleistieto on pyöreät zero, mutta ratsastaa siinä toisten kustannuksella. Vai mitä olette mieltä siitä, että Mannerheim perusti Helsingin kaupungin? Siis Martinan tiedon mukaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on vain stadilaisena ohjelmassa. Vaikka en ymmärrä, miksi riksulainen edustaa stadilaisia. Martina ei itse tiedä, eikä osaa mitään, yleistieto on pyöreät zero, mutta ratsastaa siinä toisten kustannuksella. Vai mitä olette mieltä siitä, että Mannerheim perusti Helsingin kaupungin? Siis Martinan tiedon mukaan...

Martina asuu Eiran hienostoalueella, jossa asuu sivistynyttä väkeä. Aamulla tervehditään naapuria ja ollaan muutenkin kohteliaita. Martina on asunut hesassa aina ja hän tuo oman säväyksensä julkkiksena noille nurkille. Itse asun aika läheellä ja tiedän, mistä puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina asuu Eiran hienostoalueella, jossa asuu sivistynyttä väkeä. Aamulla tervehditään naapuria ja ollaan muutenkin kohteliaita. Martina on asunut hesassa aina ja hän tuo oman säväyksensä julkkiksena noille nurkille. Itse asun aika läheellä ja tiedän, mistä puhun.

No,mutta nyt moikkelit unohtui pissikseltä.
        Nyt tää tampio uskoo,että kun asuu ”hienostoalueella”niin itsekkin automaattisesti muuttuu sivistyneeksi.
        Tottahan toki Martina tuo oman säväyksensä noille nurkille—se ei vain ole koivinkaan positiivinen,eikä ainakaan nosta asuntojen arvoa.
        Harva haluaisi asua noin epävakaan tapauksen naapurustossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivistys ei tartu rahvaanomaiseen tyyliin. Asunnon sijainti on pelkkää maantietoa, se ei vielä vaikuuta millään tavalla. Muija voi lähteä junttilasta, mutta junttius ei lähde muijasta!

• Anonyymi

Martina on juonteikas.

• Anonyymi

Voiko tuo itseään enempää vielä nolata. Taitaa olla vielä ainut joka noihin ohjelmiin hinkuaa ja halutaan. Saadaan lisää putous viihdettä kansalle 😁. Ehkä noilla muilla hyvinvointiyrittäjillä on parempaakin tekemistä ja ihan oikeita töitä 🤗

• Anonyymi

Martinan instassa ei näy tällähetkellä sitä hypetys- tä kuin normaalisti. Kriisi on päällä silmin nähtävästi.

• Anonyymi

On oikeastaan säälittävää,että Martina laitetaan samaan joukkueeseen koulutettujen (Pippa on jopa lääkäri)hyvinvointiyrittäjien tiimiin.
        Ja niinhän siinä sitten kävi —taas nainen nolasi lahjakkaasti itsensä olemalla täysin kujalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On oikeastaan säälittävää,että Martina laitetaan samaan joukkueeseen koulutettujen (Pippa on jopa lääkäri)hyvinvointiyrittäjien tiimiin.
        Ja niinhän siinä sitten kävi —taas nainen nolasi lahjakkaasti itsensä olemalla täysin kujalla.

Pippaa kävi sääliksi. Fiksu, hyvin koulutettu lääkäri tiesi paljon oikeita vastauksia, mutta joutui jopa tappelemaan Martinan kanssa, saako vastata oikein vai pitääkö antaa Martinan vastata väärin.
        Martina tiesi ainoastaan yhden vastauksen: TPS:n (lätkän) maalilaulun sanoituksesta yhden sanan. Mikä ei sinänsä ole ihme. Hänhän on pyörinyt jäkisjunnujen kanssa juurikin Turussa.
        Ja taas Martinan katse harhaili ties missä. Oli jopa niin paljon Putous-three-atleetin näköinen, että olikohan Mallalle näytetty Stadi&Lande -jaksoa ennakkoon, kun molemmat on Maikkarin ohjelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pippaa kävi sääliksi. Fiksu, hyvin koulutettu lääkäri tiesi paljon oikeita vastauksia, mutta joutui jopa tappelemaan Martinan kanssa, saako vastata oikein vai pitääkö antaa Martinan vastata väärin.
        Martina tiesi ainoastaan yhden vastauksen: TPS:n (lätkän) maalilaulun sanoituksesta yhden sanan. Mikä ei sinänsä ole ihme. Hänhän on pyörinyt jäkisjunnujen kanssa juurikin Turussa.
        Ja taas Martinan katse harhaili ties missä. Oli jopa niin paljon Putous-three-atleetin näköinen, että olikohan Mallalle näytetty Stadi&Lande -jaksoa ennakkoon, kun molemmat on Maikkarin ohjelmia.

Ei taida stara itsekkään olla järin tyytyväinen näihin viimeaikaisiin esiintymisiinsä—insta on ollut ainakin hämmästyttävän hiljaa.
        Aikaisemminhan nainen on vinkannut kaikki pienetkin vilauksensa ohjelmissa —nyt on täysin hiljaa.
        No,olihan toi Stadi vastaaan lande naiselle nolo tikki—ero alan tosiammattilaisiin oli huima,naisen häviöksi.
        Putous sketsihahmo oli ilmeisesti myös liikaa —niin tarkka ja osuva se oli.
        Rentous ja huumorintaju puuttuu naiselta täysin,joten on vaikeaa vastaanottaa itseensä kohdistuvaa pilaa.

• Anonyymi

Edelleen ihmeetelen että jos stefu peri paljon rahaa myös hänen siskonsa peri saman verran. Molemmat omistaa st capitalia jolla verovelkaakin 23000€. Muut firmat menee nuivasti. Nyt sisko on perustanut noho partnersin kanssa fyllas ravintolan jota päälliköi. Rafla-alalla ei palkat päätä huimaa ja töissä ollaan koko ajan. Mitä steppuli tekee. Mara jumppaa.

• Anonyymi

Martina tekee koneella töitä.

• Anonyymi

Voimia omaan tapahtumaköyhään elämääsi.

• Anonyymi

Minne stefu elämän suunnan nyt muuttaa?

• Anonyymi

Lähteekö ravintolabisnekseen Wallis Levi mukaan. Ei pääse ainakaan jano yllättämään, sen verran on janojuomaa varastossa jo, vaikkei kuppila ole vielä aukikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähteekö ravintolabisnekseen Wallis Levi mukaan. Ei pääse ainakaan jano yllättämään, sen verran on janojuomaa varastossa jo, vaikkei kuppila ole vielä aukikaan.

Wallis on NoHon konsepti.

• Anonyymi

Ihan tiedoksi, että monilla jo vähän reiluilla parikymppisillä on vaaka juonteita otsassa. Kolmikymppisillä lähes kaikilla ja nelikymppisillä sata varmasti ilman botoxia.
      Titenkin jos tarkoitus vain haukkua Martinaa, niin mikäs siinä.

• Anonyymi

Minä oon kohta 70 v. eikä ole yhtään vaaka- eikä pystyjuonnetta otsassa. Eikä ole myöskään botoksia tms. mömmöjä piikitetty.
        Että se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon kohta 70 v. eikä ole yhtään vaaka- eikä pystyjuonnetta otsassa. Eikä ole myöskään botoksia tms. mömmöjä piikitetty.
        Että se siitä.

No mulla on ollut varmaan 30 asti... Ei sille mitään voi jos niitä tulee eikä botoxia halua käyttää. Tyytyväinen saa olla, jos ei mitään elämän tai iän jälkiä näy naamassa, vaikka ei noi juonteet mua harmita pätkääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että se siitä.

Yli 60v eikä yhtään tuollaisia ryppyjä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 60v eikä yhtään tuollaisia ryppyjä....

Ei ole otsaryppyjä mullakaan, vaikka luomuna menty 65v. Se on noi pistokset ja täytteet, jotka pilaavat kasvot nopeammin. Se on sellainen kierre, josta seuraa vain entistä nopeampi rupsahtaminen. Esimerkkejä löytyy.

• Anonyymi

Pakkoko sitä syöpäkäärylettä on posket lommolla vetää. Vanhentaa ihon jo nuorena. Mä oon Martinan ikäinen nainen ja ei ole juonteen juonnetta naamassa vielä. Että turhaan yleistät. Elintavat ja kova elämä siihen vaikuttaa. Tietysti geenitkin myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla on ollut varmaan 30 asti... Ei sille mitään voi jos niitä tulee eikä botoxia halua käyttää. Tyytyväinen saa olla, jos ei mitään elämän tai iän jälkiä näy naamassa, vaikka ei noi juonteet mua harmita pätkääkään.

Tupakoitko? Tupakka vanhentaa ihoa.

• Anonyymi

Pikku äitylien huolet on maailmaa suurempia. Ihmettelevät juonteita ja Martinan elämää vaikka Martina on elämänsä kunnossa. Hyvä fyysinen kunto, mainetta Lewisin kanssa ja uusi kirja tulossa. Äitylit täällä ovat huolissaan omasta ulkonäöstään, rasvamakkaroista vyötäisillä ja röllömahasta. Ei se elämä siellä lähiöluukuissa helpota vaikka kuinka Martinaa kiusaatte. Martina ei teidän aivottomista jutuistanne välitä vaan porskuttaa eteenpäin. Osalla näyttää taas oma vihanhallinta pettäneen ja suosittelen jotain vihanhallinnan jatkokurssia. On se ikävää kun oma saamattomuus ja ulkonäköpaineet saa kiukun äityleillä pintaan ja varmaan siitä kärsii koko lähipiiri paitsi tietty teillä, jotka elätte yksinäistä elämäänne. Noh hei, viikonloppu on kohta tulossa ja voitte hukuttaa surunne keskariin tai imeä siideriä niin kyllä se siitä murheet hetkeksi helpottaa. Yöks noita teidän juttujanne.

• Anonyymi

Joku kyllä tuossa Martinan otsassa on mennyt pieleen. Enpä tuollaista otsavekkiä ole kenelläkään alle 50-vuotiaalla nähnyt. Oisko ne mesolangat tuon aiheuttaneet. Stefan on vielä Levillä mutta Martina tulin kiireen vilkkaa stadiin vaikka muuta olikin suunnitellut. Hyvä, että lapset pääsivät kouluun ja turhia poissaoloja ei taas tullut.

• Anonyymi

Yöks vaan itsellesi.
        Arvostelet muiden kirjoituksia,mutta sitten saat itse aikaiseksi taas tätä samaa jargonia lähiöluukkujen röllömahaisista äityleistä.
        Mihin tämä luja usko perustuu siitä ,että Martinaa arvioivat ovat ilman muuta luusereita ja ulkonäkörajotteisia?
        No hei,viikonloppu on tulossa, tuuleta sinäkin päätäsi raittiissa ulkoilmassa,saattaisi auttaa kummasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yöks vaan itsellesi.
        Arvostelet muiden kirjoituksia,mutta sitten saat itse aikaiseksi taas tätä samaa jargonia lähiöluukkujen röllömahaisista äityleistä.
        Mihin tämä luja usko perustuu siitä ,että Martinaa arvioivat ovat ilman muuta luusereita ja ulkonäkörajotteisia?
        No hei,viikonloppu on tulossa, tuuleta sinäkin päätäsi raittiissa ulkoilmassa,saattaisi auttaa kummasti.

Röllömaha taisi osua ja upota 😂😂 Sellaista se on kun omaa ulkonäköä ei voi sanoa varsinaiseksi menekkiartikkeliksi niin Martinan kiusaaminen alkaa. Täällä tämä sama ongelma on kirjoitusten peruateela tosi monella kun suoltavat noita vihakirjoituksia ja maalittavat Martinaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röllömaha taisi osua ja upota 😂😂 Sellaista se on kun omaa ulkonäköä ei voi sanoa varsinaiseksi menekkiartikkeliksi niin Martinan kiusaaminen alkaa. Täällä tämä sama ongelma on kirjoitusten peruateela tosi monella kun suoltavat noita vihakirjoituksia ja maalittavat Martinaa,

Nimenomaan ei uponnut!ainoastaan ihmetytti.
        Vieläkään et osaa vastata mihin olettamuksesi perustat.
        Ei Martinaakan voi varsinaisena ”menekkiartikkelina”pitää,mutta siihen on lukuisia muitakin syitä kuin ulkonäkö.miten lienee omalla kohdallasi?
        Kirjoitusten ”peruateela”myös sinussa on paljon paranneltavaa,

• Anonyymi

Joko tää maanvaiva taas esittää arvailujaan muista kirjoittajista?
        Tämän on täysin mahdoton uskoa,että Martinan arvostelijat ovat täysipäisiä ja jopa keskivertoa paremman näköisiä ihan kohtuullisesti omillaan toimeentulevia ihmisiä—ja juuri siistä syystä tämän ylimielisen tyrkyn jatkuva katteeton esilläolo ja kaikesta leseoilu saa satunnaisesti tänne kirjoittamaan.
        On kaukaa haettua kehitellä mitään vainoamis saati stalkkauskuviota muijan ympärille niin suurta vaikutusta tyrkyllä ei ole keneenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko tää maanvaiva taas esittää arvailujaan muista kirjoittajista?
        Tämän on täysin mahdoton uskoa,että Martinan arvostelijat ovat täysipäisiä ja jopa keskivertoa paremman näköisiä ihan kohtuullisesti omillaan toimeentulevia ihmisiä—ja juuri siistä syystä tämän ylimielisen tyrkyn jatkuva katteeton esilläolo ja kaikesta leseoilu saa satunnaisesti tänne kirjoittamaan.
        On kaukaa haettua kehitellä mitään vainoamis saati stalkkauskuviota muijan ympärille niin suurta vaikutusta tyrkyllä ei ole keneenkään.

Moni on salaa kateellinen Martinalle. Urheilullisuus, menestys ja ennen kaikkea Martinan menestys miesten keskuudessa saa kiukun pinnalle ja naaman väärin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni on salaa kateellinen Martinalle. Urheilullisuus, menestys ja ennen kaikkea Martinan menestys miesten keskuudessa saa kiukun pinnalle ja naaman väärin päin.

Totta, myös Satu Tuomisto jäi Martinalle kakkoseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kateellinen siitä Stefu-tossukasta tai viiskymppisestä köyhästä Eskosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan ne miehiä nekin- muut muijaan julkisuudessa liitetyt miehenpuolet on olleet näitä lähes alaikäisiä kiekkosankareita.
        Nainen on avoimesti kertonut pettäneensä jokaisessa suhteessaan,mutta visusti vaikenee kenen kanssa,eli typit on olleet ihan random reiskoja,joissa ei ollut ylpeilyn aihetta,että se niistä miesmarkkinoista—ihan mahdolisia joka mirkulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppa muuta!
        Martinan elämän miehet!
        Toinen on keskenkasvuiseksi jäänyt,hemmoiteltu ja kiukutteleva pikku öykkäri.
        Toinen ylikiltti, jumiin jäänyt keski-ikää pelkäävä juntti.
        Esko näistä kantaa kuitenkin vastuun lapsestaan,siitä hänelle iso plussa.
        Martinan jäljiltä kumpikin on terapian tarpeessa ja toinen sen jopa myöntää.

• Anonyymi

Ja silmistä näkee taas, että kovasti on itkenyt. Kuvia kuitenkin IG.hen suoltaa. Voivoi sentään - eikö olisi jo suurten paljastusten aika? Mikä lehti maksaa? Kun "haastiksistahan" on saanut suuria summia vuosien varrella, tuloja tarvitaan muualtakin kuin Puma-sopparista - on kaikenlaista ennakkoveron maksua ym. kulua suurella ajattelijallamme!

• Anonyymi

Stefan taitaa jäädä Leville ja aloittaa New lifen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan taitaa jäädä Leville ja aloittaa New lifen.

Martina on nyt Rikki, on niin synkee insta.

• Anonyymi

Täältä hukkui se kirjoittaja, joka väitti et Martina ja Stefu olis mukana Nikon huumehommissa. Näin ei ole. Ai et mä nautin.

• Anonyymi

Älä puhu paskaa. On elämän tilanteita, jolloin stressi syventää kaikkia merkkejä ihon alueella.
      Mutt ketään se ei tee tyhmäksi vaan se on kyllä synnynnäistä niinkuin sinulla

• Anonyymi

Kiva,Voisin sanoo et joku 60-vuotiaskin ois nuorekkaampi tai kauniimpi,No vähintään älykkäämpi,Se on varmaa.

• Anonyymi

Siis jumankekka, lanka on aloitettu melkein vuosi sitten.

Samat idiootit siis suorastaan imbesillit jauhaa täällä edelleen ihan samoja kommentteja!

Mitä te olette tehnyt vuoden?
      Roikkunut nettipalstalla.
      Ei ole teillä kyllä live elämää!

• Anonyymi

Nyt nähdään miten on vaikeaa täällä juoruakoilla ,kun Martina on lomalla ja eivät pysty hänestä mitään uusia juoruja kirjoitelee.Onneksi mokasivat itsensä ja näyttivät, et miten onkaan Martina tärkeä heidän palstalla olemiseen. Elkää kommenkoiko mitenkään näihin vanhoihin viesteihin ,annetaan hänen pitää vaan omaa kivaa ja nauttia elämästään täysillä .

• Anonyymi

Onneksi sentään riippuvat kumitissit kompensoivat asiaa.

• Anonyymi

Komeat on vekit!

• Anonyymi

Insta kuvat ovat käsiteltyjä , jos näkisitte livenä niin..hiljaiseksi vetää !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Insta kuvat ovat käsiteltyjä , jos näkisitte livenä niin..hiljaiseksi vetää !

Sinähän tosiaankin pyörit siellä Martinan huudeilla kytäten että missä Porsche on parkissa ja sen sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tosiaankin pyörit siellä Martinan huudeilla kytäten että missä Porsche on parkissa ja sen sellaista.

Maksaakohan Hörkkö siitä auton kyttäämisestä vai riittääkö Seiskalle nyt se että Ernasta on saatu tehtyä parkkisakkokuningatar eikä Martinaa enää tarvita niihin juttuihin. Tai eivät enää ilkeä jahdata Martinaa kun kaikki fiksut näkevät että melkein vainamiselta näyttää.

• Anonyymi

Vanha ketju ja samat hölmöt näyttää "vainoavan" edelleen....

• Anonyymi

Näkisittepä vaan miltä aloittaja näyttää, naurustanne ei tulisi loppua koskaan....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      64
      16008
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      32
      4094
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2535
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      133
      1835
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1513
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1243
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1243
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      935
    Aihe