Heippa hei vaan kaikille tasapuolisesti.
Teen tämän uuden avauksen, jos sallitaan, viitaten mm. tuohon "ilmanpilluu" aloitukseen, jossa keskustelu Chiang Main ilmanlaadusta erilaisiin otteluihin eksynyt ollen.
Nyt en saata tarkasti muistaa miten ja missä kommentoin jo kauan aikaa sitten taistelevien nimimerkkien 2010 ja Senssun mahdolliseen kohtaamiseen reilusti kehässä.
Muistaakseni kerroin, että minulla sattuneista syistä johtuen on yhteyksiä Chiang Maissa otteluita järjestäviin tahoihin ja näin ollen voisin auttaa 2010 vs Senssu ottelun järjestelyissä. Tämä pätee yhä.
Elikkäs kertokaas nyt mahdollisimman pian 2010 ja Senssu voinko mitenkään olla avuksi tämän mahdollisen ottelunne järjestelyissä?
Kiitän asiallisista kommenteista asianomaisia
ja kaikkia asiallisia kommentoijia jo etukäteen itse asiassa pysymisestä.
Tulevasta ottelusta Chiang Maissa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mahdollista päästä kehään "siviilien" ottelemaan. Se on laitonta. Tarvii olla ottelulisenssi ja se ei riitä että vain toisella on.
Joskus on joku humalainen turisti kömpinyt testimielessä kehään, mutta se on pahoinpitely jos thainyrkkeilijä pahoinpitelee siviilin, vaikka se tapahtuisi kehässä.
Niitä on jokunen tapaus historiassa ollut. Vakuutuskaan ei korvaa jos siellä jotakin sattuu.- Anonyymi
Kahlekuningas ja legendaarinen taikuri kuoli, kun pyysi nuorukaista lyömään itseään mahaan niin kovaa kuin pystyy. Nuorukainen tempaisikin samantien ennenkuin Houdini ehti jännittää vatsalihakset. Maha tulehtui ja Houdini menehtyi siihen jonkin ajan päästä.
- Anonyymi
Laita yhteystietosi niin ottelijat voivat olla yhteydessä sinuun, koska tuskin ovat aiemmin haamu-anpnyymin järjestämiin otteluihin osallistuneet.
- Anonyymi
Mielenkiintoista olisi tietää kuka tämä siemennesteen arvoinen aloittaja on.
Ei laita yhteystietojaan, koska ainoa ominaisuutensa sanaleikit yksinäisyyttään.- Anonyymi
Niin olisi. Olisi myös mielenkiintoista tietää kuka tänne kirjoittelee häntä nimitellen ja häneksi tekeytyen.
Voisin vaikka lyödä vetoa, että kuten sanaleikeissä, niin halutessaan "miljonääri" & "seuramies" senssukalla pyyhkisi myös oikeaa tatamia mennen tullen.
Voisin myös lyödä vetoa, että 2010 halutessaan pystyy aijaamaan itse ottamiaan kuvia tulevasta CM otteluillasta, mutta senssukka ei pysty.
- Anonyymi
Kun hullu miekkamies pääsee ottelemaan niin sehän tyrmää seitsemän yhdellä iskulla.
- Anonyymi
Illan pääottelu käydään Vantaan Phuketin Paraisissa, ihan siinä Chiang Main hesan makkaratalon vieressä, jos hoitsut päästää senssun jaloittelemaan psykiatriselta.
Kuksa tulee mukaan ja tuottaa onnea. Ottelun järjestäjän yhteystietoja odotellessa ohessa kuitenkin palkkio jo suuresta vaivannäöstä.
lCmBP9
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009