Takavuosina ostettu automme on kiertänyt 314 000 km luotettavasti ja varmasti.
Auto oli aluksi omassa ajossa kun olin etätöissä 500 km päässä.
Autolla ajoi myös vaimoni ja sitten tyttäreni. Tyttären aloitettua opiskelun muutama vuosi sitten auto jäi seisomaan useaksi vuodeksi. Auto siis oli ainakin periaatteessa ajokuntoinen, säälitti paalata käyttökelpoista tavaraa. Varsinkin koska huollot ja pienet korjaukset sujuvat minulta rutiinilla.
Auto seisoi tallissa ja katsastus vanheni. Koska halusin talliin tilaa eikä meillä enää ole autolle käyttöä päätin tarkistaa auton, huoltaa ja katsastaa. Pari päivää älylaturi kytkettynä auttoi käynnistyspulmaan, akku oli näet tyhjentynyt. OBD antoi vikakoodin ja toisenkin. Kun en muistanut tarkemmin missä vaiheessa mitäkin huoltoja oli tehty päätin tehdä ensiksi tavanomaiset huollot, suodattimet, öljyt jne.
Ilmansuodatinkoteloon suodattimen taakse hiirulaiset olivat koonneet siemeniä ja muuta roskaa, imuputki oli tukittu. Kun putsasin rojut pois ja tarkistin itse suodattimen , voila vikakoodit katosivat.
Raitisilmasuodatinkotelossa oli toinen hiirenpesä, hiiret olivat tuhonneet koko suodatin elementin pesätarpeikseen.
Nyt vielä öljyt ja jarrunesteen vaihto, pesu ja imurointi.
Katsastus ja myyntiin. Koska auto on 2002 mallia ajattelin siistillä katsastetulla autolla pyytää 350€, kun alla on kelvolliset nastarenkaat ja kesärenkaat mukana arvioin että saan keskustella hinnasta monta kertaa.
Warren katastus
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813