Miehen halujen väheneminen

Anonyymi

Olen ollut muutaman vuoden nykyisessä suhteessa, mies täyttää ensi vuonna 40v. Itse olen seksin suhteen kyltymätön, ja saan suhteessani liian vähän seksiä, noin kerran viikossa. En ymmärrä miten kerran viikossa voi riittää miehelleni ja mistä tuo voisi johtua? ! Olen normaalipainoinen, mutta miehellä on ylipainoa ja yritämme nyt laihduttaa, josko se auttaisi. Yritämme myös toista lasta, mutta eipä se lapsi ilman seksiä tule. Miehiä olis jonoksi asti ja välillä ajatukset harhailee, vaikka rakastan miestäni. Nämä halut minulla on vain järjettömät! Mistä tuo miehen haluttomuus voisi johtua? Sanoo, että ei tykkää kun vaan hyökkään kimppuun, en oikein osaa olla hienotunteinen jos himottaa... Ja saan usein pakit.

33

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Pakkien saaminen vie kyllä fiilistä. Pakota se vastaamaan miksi ei maistu. Jos ei tuu kuntoon, niin hae himo muualta. Siis vaikka multa. Luottamuksellisesti.

      • Anonyymi

        Tietysti Kyllä olet sinäkin yks idiootti yllyttää toista vieraisiin kun hakee euvoa suhteeseensa..
        Tämmösiä urpoja taas liikkeellä


    • Anonyymi

      Et sitten huomannut suhteen alussa
      Olitko silloin intohimoinen
      Ehkä ne kemiat ei kohtaa
      Tai siis ehkä ne ei oo kohdannut koskaan

      • Anonyymi

        Mielestäni kyllä kemiat kohtaa ja seksi sujuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kyllä kemiat kohtaa ja seksi sujuu.

        Ulkopuoliset saattavat vain sanoa ''mitä sä nyt ton kanssa,
        miettisit vähän'', ei ulkopuolisilla ole mitään oikeutta puuttua
        jonkun seksielämään, jos tämän ko. pariskunnan henkilökemiat
        toimii moitteettomasti. Ihme moralismia kylläkin ulkopuolisilta.
        Taitavat olla vain pirun kateellisia kun joillakuilla menee hyvin
        elämässä.


      • Anonyymi

        Ei haluta ,ennen kun katson videoita,tai luen täältä sksijuttuja jo lukeminen tekee niin hyvää mielelle,sekin on vähän kun rakastelua, mieheni tietää mitä on tulossa sitten menen märkänä mieheni päälle ja annan maistaa,.,.miehelläni saattaa kestää kauankin ,ja se on hyväksi,kun eitarttte pelätä että kesken jää. kyllä seisoo aijallä kun tunkki,,eikun siitä valmiiseen pöytään ja nauttimaan.minä saan määrätä tahdin.Se on niin hyvää ettei sanoiksi sitä saa.


    • Anonyymi

      Ymmärän sua hyvin😊 Meillä iso ikä ero mies 63v itse 47v olemme olleet yhdessä 27v. Mieheni halut loppui muutama vuosi sitten, osa syynä terveys ongelmat. Kaipasin seksiä tosi paljon jopa masennuin kun seksi puuttui. Aloin miettiä vieraissa käyntiä ja viimein toteutin fantasian. Teen usein matkatyötä ja asun hotellissa eka kerta jännitti sekä kiihotti. Mies jonka kanssa päädyin petiin oli onneksi fiksu ja siisti. Tunsin itseni halutuksi eka kerraksi uskomattoman hyvää seksiä sekä mies jaksoi yhtyä useamman kerran sinä yönä. Nykyisin työ matkoilla anntaudun vieraan miehen pauloihin ilman huonoa omaa tuuntoa😋

      • Anonyymi

        Meillä on myös 10v ikäero.. En ehkä pystyisi vielä pettämään, mutta mieli tekisi joskus. Meillä oli erittäin intohimoinen suhde, 3 kertaa päivässä seksiä, kunnes ensimmäinen lapsi syntyi. Seksi on edelleen mahtavaa mutta sitä on liian vähän!!! Toki omassa kropassa näkyy lapsen saaminen, mutta en ala hänen takia treenaamaan hulluna kun itsekkään ei ole mikään fitnessmies. Eli pitäisi vaan saada vastauksia mieheltä? Eikö sinun miehelläsi asialle voi tehdä mitään, mikä sairaus hänellä on? T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on myös 10v ikäero.. En ehkä pystyisi vielä pettämään, mutta mieli tekisi joskus. Meillä oli erittäin intohimoinen suhde, 3 kertaa päivässä seksiä, kunnes ensimmäinen lapsi syntyi. Seksi on edelleen mahtavaa mutta sitä on liian vähän!!! Toki omassa kropassa näkyy lapsen saaminen, mutta en ala hänen takia treenaamaan hulluna kun itsekkään ei ole mikään fitnessmies. Eli pitäisi vaan saada vastauksia mieheltä? Eikö sinun miehelläsi asialle voi tehdä mitään, mikä sairaus hänellä on? T. Ap

        Tapaturmassa selkä viottui vakavasti, vaikuttaa kykyyn yhtyä. Rakastan miestäni ja seksi vieraiden kanssa syventänyt vaan suhdetta. Vartaloa ei miehet pelkästään arvosta vaan kokonaisuutta sekä miten nautit seksistä. Varmaan monen tekee mieli vierasta miestä joskus, voin sanoa tuntuu tosi hyvältä kun vieras haluaa ja nauttii😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on myös 10v ikäero.. En ehkä pystyisi vielä pettämään, mutta mieli tekisi joskus. Meillä oli erittäin intohimoinen suhde, 3 kertaa päivässä seksiä, kunnes ensimmäinen lapsi syntyi. Seksi on edelleen mahtavaa mutta sitä on liian vähän!!! Toki omassa kropassa näkyy lapsen saaminen, mutta en ala hänen takia treenaamaan hulluna kun itsekkään ei ole mikään fitnessmies. Eli pitäisi vaan saada vastauksia mieheltä? Eikö sinun miehelläsi asialle voi tehdä mitään, mikä sairaus hänellä on? T. Ap

        Ap, sinähän voit ajoittaa sen seksin siten, että voi lapsikin tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaturmassa selkä viottui vakavasti, vaikuttaa kykyyn yhtyä. Rakastan miestäni ja seksi vieraiden kanssa syventänyt vaan suhdetta. Vartaloa ei miehet pelkästään arvosta vaan kokonaisuutta sekä miten nautit seksistä. Varmaan monen tekee mieli vierasta miestä joskus, voin sanoa tuntuu tosi hyvältä kun vieras haluaa ja nauttii😗

        Voih ompa ikävää :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on myös 10v ikäero.. En ehkä pystyisi vielä pettämään, mutta mieli tekisi joskus. Meillä oli erittäin intohimoinen suhde, 3 kertaa päivässä seksiä, kunnes ensimmäinen lapsi syntyi. Seksi on edelleen mahtavaa mutta sitä on liian vähän!!! Toki omassa kropassa näkyy lapsen saaminen, mutta en ala hänen takia treenaamaan hulluna kun itsekkään ei ole mikään fitnessmies. Eli pitäisi vaan saada vastauksia mieheltä? Eikö sinun miehelläsi asialle voi tehdä mitään, mikä sairaus hänellä on? T. Ap

        Mun vanhemmilla 10 vuoden ikäero, toukokuussa
        tulee heille 43 vuotta kun ovat olleet yhdessä ja
        Juhannuksen tienoilla 40 vuotta kun ovat olleet
        aviossa.


      • Anonyymi

        No, miehesihän on yhtä vanha kuin Sex Pistolsin
        laulaja John ''Johnny Rotten'' Lydon (s. 1956) ja suomalainen
        punk-, folk- ja reggaemuusikko Petri ''Pelle Miljoona''
        Tiili (s. 1955) on miestäsi 1 vuoden vanhempi.


    • Anonyymi

      Ikävä veikkaukseni syyksi on se lapsiasia. Haluaako miehesi oikeasti toista lasta vai onko se vain sinun toive?

    • Anonyymi

      Miten sujuu arki? Olemme olleet aviossa 50 vuotta ja varsin pitkään tilanne on se, että joskus, onneksi harvoin kunjossakin arkiasiassa on ristiriitaa eikä edes riitelyyn saakka, niin seksihalut pysyvät piilossa.

      Kumppanin profiililla ei ole suurtakaan merkitystä kunhan ei ole todellinen läskitiinu.
      Oleellisinta on aito halu tuottaa kumppanille mielihyvää.
      3:n viikon perästä 72 vuotta täyttävä vaimoni ei ole nuoruutensa hehkeässä kunnossa mutta tuo mainitsemani tahto palkitsee itsensä.
      "Eriparisuudestamme" johtuen seksimme sisältö ja frekvenssi ovat vaimoni määritettävissä. Muinaisina vuosikymmeninä jossakin määrin estoinen vaimoni on varsin pitkälle vapautunut niiden aikojen rajoitteista joka oikeastaan on edellytyskin ainakin meidän seksimme sujumiseksi näillä kymmenillä.
      Kuvittelisin, että mainitsmani asiat eivät ole ikäsidonnaisia.

      • Anonyymi

        Jos isäni olisi exänsä, naisen kanssa vielä aviossa ja yhdessä
        tulisi heillä täyteen 58 vuotta tänä vuonna, mutta ero oli
        vääjäämätön heillä kesän kynnyksellä 1977, ja samassa
        rytäkässä isäni tapasi äitini toukokuussa 1977, ja ovat
        olleet onnellisia yhdessäni vanhempani.


    • Piru meitä täällä parittaa keskenään. Osa menee hyvin, ja loput parisuhteet jaetaan sen mukaan, että halukas ja haluton pistetään yhteen. Halutkin menee aaltoliikettä laidasta laitaan ja sykli voi olla vuosia. Omat aallonpohjat olen pärjännyt löytämällä luotettavan samasta tilanteessa olevan naisen. Ne lapset sitten ei todellakaan helpota sitä seksielämää moneen vuoteen. Hyviä hetkiä saattaa olla, mutta aikaisempaan ei ole paluuta, ennen kuin viimeinen lentää pesästä, jos edes siinä vaiheessa enää seisoo.

      Miksi miestä Ei haluta. Hankala sanoa, kun itsellä Tommi pystyssä aamua iltaa ja vaimoa haluttaa, no aika paljon harvemmin. Näillä halutulla pysyisi varmaan kolme nykyistä eukkoa tyytyväisenä

      • Anonyymi

        Seksitön elämä kuten minulla, se se vasta on kiirastulea
        elämässä, yhden kivan naisen tunnen, mutta ei meillä
        ole seksisuhdetta, pelkkä ystävyys vain, sellainen
        mies-nainen ystävyys kyseessä.


    • Anonyymi

      En osaa erikseen kommentoida kaikille kun muuttunut jotenkin tämä palsta.. Mutta niiin mies itse otti puheeksi toisen lapsen, ekassa yrityskierrossa oli todella aktiivinen, nainen housut pois - meiningillä (ai että tykkäsin), mutta mun ei tärpännytkään heti niin alkanut tämä kuiva kausi. Ja edelliset kierrot on menny sillä, etten ole saanut miestä oviksen aikaan seksiin, vaikka empä ole kyllä ovis ajankohdasta kertonutkaan.

      Harmittaa vaan tämä kun halut ei kohtaa, olisin milloin vain valmis... Ja niitä hetkiä olisi paljon kun kerkeää! Sekin harmittaa että kun seksiä on harvemmin ni touhu onkin sitten ohi 10minuutissa, noh, en valita lunhan sitä seksiä olis. Aiemmissa suhteissa oli koko yön kestäviä sessioita.... Noh niitä aikoja voi muistella vaan lämmöllä 😅 Taitaa yleensä olla niin päin että nainen on haluttomampi? Pitää ostaa jotain seksikkäitä alusasuja ja koittaa piristää seksielämää!

      Mutta oikeasti mieheni on muuten juuri oikea minulle! Seksi pelaa, saadaan aina orgasmi yhtäaikaa jne.

      • Saattaahan se jollekin miehelle ottaa myös itsetuntoon, jos ruuti on märkää ja puuro ei ota pohjaan, ts. Pulla Ei ala muhimaan uunissa, kun hiiva on palanut, kunniinku....

        Olisiko siinä sitten yksi syy. Ihan siinä oma viehätyksensä panna ihan sillä ajatuksella, että nyt tehdään lapsia, mutta jos se ottaakin miehisyyden päälle, tai sitten on tullut katumapäälle. muistan kyllä sen tunteen, kun alettiin laskemaan siemenet sisälle ja syvälle. Sen jälkeen kun oli useamman kerran jo osunut, alkoi pelkään, että kohta sillä on taas Samperi maha pystyssä. No Ei toki ole enää sitä pelkoa enää.

        Nuo yön kestävät sessiot oli kyllä mahtavia, silloin joskus. Nukahdat vähän, heräät ja alat jatkamaan saman tien....


    • Anonyymi

      Et osaa käsitellä miestäsi himokkaasti. Hän kaipaa jotain muuta.

    • Anonyymi

      Minä olen reippaasti yli 70v. ja seksiä haluan paljon useamman kerran viikossa. Vaimo tykkää myös naida. Kuulun niihin miehiin jonka mielestä naiminen on elämän parasta antia niin miehelle kuin naiselle. Olisi surullista jos se lakkaisi tai vähenisi. Voi kumpa ne halut toimisi niin kauan kun elämää riittää. Toivottaan parasta. En tupakoi enkä juo. jospa tuo seksin haluttomuus johtuu kaljan juomisesta tai tupakoinnista?

      • Anonyymi

        Useampi seniori-ikäinen nainen tuppaa olemaan pulskassa kunnossa,
        poikkeuksiakin toki on kuten Aira Samulin, Lenita Airisto, Paula
        Koivuniemi ja Rea Mauranen ovat pysyneet vanhoinakin hyvässä
        kuosissa.


      • Anonyymi

        70v mies on kuin hevonen, vahva luotettava tietää mitä tekee,on varma asiasta,ja haluaa tyydyttää naisen ,niin mahtavaa sexiä, mies tietää , miten naiselta saa tulemaan.mahtavaa .kokemuksen rintäänellä,voin näin sanoa. niin ja siitä on leikki kaukana.


    • Anonyymi

      Mies sanoo (parisuhteessa) että olen kaunis. Usein. Kun teen aloitteen, jotenkin vetäytyy..naisena ymmärrän jättää siihen. Nyt 10 kk ilman seksiä. Itsetyydyttänyt silloin tällöin. Asiasta puhuttu. Selitystä en ole kunnollista saanut. Nyt halusi viimeksi juopuneena sanoen "nyt seisoo, nussitaan". Tein nätisti (en huutanut) selväksi, että olin selvinpäin ja tuo kommentti sai haluamaan vähemmän. Haluan kuitenkin häntä joka päivä. Seisokin kanssa muutaman kerran ollut ongelmia mutta aina olen saanut ns terhakkaaksi suuseksillä. Hän on mielestäni vielä seksikkäin mies mitä olen ikinä tavannut. Myös kiltti, hieno mies. Mutta voiko nainen oikeasti olla ilman seksiä näin kauan? Olisiko pitänyt ns. antaa kun vonkasi kännipäissään ja käyttää tilaisuus hyväkseni kun kerran ilmoitti, että seisoo...?

      • Anonyymi

        Se on hyvä ele kun mies kehuu naista kauniiksi ja viehättäväksi,
        se vain että suomalaismiehet tuppaa olemaan tuppisuun maineessa
        ulkomaita myöden.


    • Anonyymi

      Mun serkku (mies) täyttää 40 vuotta
      helmikuussa 2021.

    • Anonyymi

      Minun vaimoni oli minun ensimmäinen. Alussa sekstailimme joka päivä, joskus monta kertaa. Lasten jälkeen väheni kolmeen kertaan viikossa. Sitten vaimoni vain lakkasi haluamasta. Sanoi, että lapset on tehty, mitä enää seksiä. Sen jälkeen katseeni alkoivat jäädä vieraiden takapuoliin. Ensimmäisen kerran elämässäni. Sitten eräs fksu lääkäri sanoi vaimolleni: Haluatko pitää miehesi? nainen voi kääntää halut on/off -asentoon, miten haluaa. Hän käänsi sen on -asentoon ja kaikki toimi hyvin. Tai aika hyvin. Teimme kompromissin, että rakastelemme vain kerran viikossa. Mutta aloin huomata, että vaimoni ei enää halunnut kuten ennen, niin ajan mittaan omat halut katosivat, kun en halunnut olla hyväksikäyttäjä. Huomasin, että himoitsen naista, joka on eroottinen ja joka haluaa seksiä. Sitten aloin nähdä muissa naisissa sitä. Katseissa, eleissä ja puheessakin. Minä kovakuntoisena urheilijana aloin haluta muita. Mutta sitten vaimoni kuoli nopeaan sairauteen. En ole puoleen vuoteen halunnut ketään vaikka joka yö on kovana. Miehtin, että vieläkö koskaan enää haluan. Kaipaan vain vaimoani, en halua ketään muuta. Huomasin, että rakkaus on kuitenkin se tärkein asia. Haluaisin vaimoni takaisin vaikka minulla ei enää koskaan olisi seksiä.

      • Anonyymi

        Auts, tästä viestistä kumpuaa se loputon rakkaus toista kohtaan ja se ettei seksi välttämättä ole tärkein asia maailmassa vaan se, että on joku josta välittää ja jolle voi osoittaa läheisyyttä. Toki sekin on seksiä omalla tavalla, mut se syvällinen tunne toista kohtaan on niin kaunista ja varsinkin, kun sen on rakentanu monien vuosien kokemusten summana. Sitä ei pysty korvaamaan mikään ja varsinkin, kun ikää tulee niin tälläiset menetykset sattuu vielä enemmän, kun ei välttämättä ole sitä samaa mahdollisuutta luoda yhteistä elämää, mitä nuorempana oli.


    • Anonyymi

      Käy vieraissa jos panettaa niinku naiset tekee. Mutta alä sitten ihmettele jos miehesi tekee saman naisen kanssa josta todella kiihottuu

      • Anonyymi

        eksyin kerran 70v.miestenen sänkyyn kun tutustuttiin eräässä kuppilassa. oli siellä mies porukassa kahvilla katsastin äijiä siinä puolisen tuntia niilä tuntui juttua riittävän .mitetin minkähänlaista olis noitten kanssa jonkun niistä. löysin itsestäni uuden puolen ,jopa kahden kanssa haluaisin olla yhtä aikaa.mutta miehet olisen näkösii ettei ne varmaan ala sellasta,niin vaan aikaa kului siinä,ja kypsyttelin ajatusa,no oli pakko ruveta keksii jotain,,ai niin onko niillä muijat kotona,vai olisko joku leski.,aikakului piti hakee lisaaä limsaa ,aloin käymään niin kumana niihin miehiin että oili pakko tilata siinä yks kalja,että sain seuraavan siirron pantua kaljan syyksi ,menin pullon kanssa niitten pöytään kysymään kuulumisia. no kuulemma kummempia uulu.ja jonkin ajna kuluttua he ymmärsivät ,mistä on kyse,ja sitten näin itseni kulkevan 2 mihen kanssa jomman kumman kotiin kerrostaloon ja hekin löysivät kaljat kaapista,,nyt poltti jo hirveesti olin ihan valmis .halusin niin paljon ,että toinen älyää kokeillä haarukasta miten käyn kuumana ,niin kävivät miehetkin,ja alkoi sellanen kokemus,että en voiut uskoa itsestäni sellasta.mutta sanoin itselleni tää on niin oikein tätä minä tarvitsen ja haluan miks oon oottanut näin kauan että tämmöstä tapahtuu minulle, siinä miehet riisuivat ja mulkut näyttivät olevan valmiinä ja sitä kiiman määrää en ole ikinä tuntenut.siis tupla miehet tupla kiima,,minä tulin siinä oikein uskoon välillä niin hyvää sain ja niin hyvälle tuntui kauuuaaan,olin toisessa maailmassa ,etten sanoisi taivaassa ei tuhlattu aikaa pussailuihin,vaan taottiin kun rauta oli niiiin kuuuumaaaa. makeita orkkuja ja miehet oli niin näki että nyt pelittää ,,ja vieläkin ollaan pelihuoneessa käyty.


    • Anonyymi

      Ymmärrän ongelman, mutta harvoin saa asian kuntoon. Jos toiselta on halut tai itsetunto mennyt niin hankaluuksia on. Jos on toisella haluja, niin on haettava hyväksyntä muualta. Ei tarvi loukata toista, kun hoitaa asiat muualla.

      • Anonyymi

        Nyt yli 70 ja halut ovat kohtuulliset, mutta ilman apteekin apua ei kunnolla pelitä.
        Onneksi pilleri auttaa, eikä poskien punoitusta kummempaa sivuvaikutusta juuri ole.
        Mukava työnnellä menemään , kun on kalu kovana kuin nuorena,.ja vaimoni on halukas ja seksikäsvartaloinen.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe