Erektiolääke Sildenafil

Sain lääkäriltä reseptin kyseiselle lääkkeelle, ihmettelin jonkin aikaa kun otti sildenafil tabletista 1/4 tai 1/2 100mg niin erektiosta tuli ihan valtava. Penis seisoi todella kovana ja turvonneena heti kun lääke alkoi vaikuttaa , eli noin 1/2h kuluttua ei tarvinnut vaimon kuin hiukan silitellä vartta. Onko? teillä muilla miehillä havaintoa kyseisen lääkkeen käytöstä että aiheuttaa runsasta eturauhasnesteen vuotoa, itselläni vuotaa tuota kirkasta nestettä peniksen seistessä kokoajan ihan kunnolla ja runsaita määriä. Onko tuollainen normaalia tuon lääkkeen käytössä, Penikseni on melko isokokoinen normaalistikkin saati sitten tuon lääkken vaikutuksesta. Lääkäri määräsi tuota lääkettä minulle eturauhasen liikakasvun aiheuttamaan erektio häiriön vuoksi.

16

4569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sildenafil / Orion on minusta enempi erektiolääke ja saa siitä todella kovan erektion,
      vaikka ei kukaan koskisi tai näkisi, minusta se kestää pitkäänkin, jopa tunninkin. En ole havainnut vuotoa, muutakuin kiimatippoja kookkaassa terskanpäässä. Minulla myös eturauhasen liikakasvua jota hoidetaan xatral lääkityksellä, höylöystä ei helposti nykyään tehdä, koska voi aiheuttaa muita sivuvaikutuksia ainakin joillekkin.

      • Minulla on myös tuo xatral lääke käytössä, kysyin lääkäriltä tuosta nesteen vuotamisesta sanoi että sildenafilin aiheuttaa joillekkin käyttäjille tuota eturauhanesteen runsasta vuotoa. Eli samalla kun lääke helpottaa veren virtausta paisuvaiskudoksiin, se myös lisää verenkiertoa lantion alueella ja eturauhasessa siitä johtuu tuo voimakas eturauhasnesteen vuotaminen joillakin miehillä. Eli lääkärin mielestä asia on rauhaselle hyväksi kun nestettä tulee sieltä pois, lääkäri sanoi että se on tuon lääkkeen sivuvaikutuksia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tuote. Voisko joku myydä 12 kpl .pks. Maksan tuplat. [email protected]

        Miksi et osta apteekista?


      • Anonyymi
        Elämmevainkerran kirjoitti:

        Miksi et osta apteekista?

        Käytän salaa vieraan kanssa. Jännittää enemmän ja usein jää vajaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytän salaa vieraan kanssa. Jännittää enemmän ja usein jää vajaaksi.

        Miksi silti ei voi ostaa apteekista?


    • Anonyymi

      Minulla myös 100mg seisoo puolikkaalla 1-1,5 tuntia hyvin.Kiimatippoja mielestäni suht normaalisti.

      • Olen käyttänyt 1/2 sildenafil 100mg tabletista, välillä tarvinnu vain 1/4 100mg tabletista kävin 3.3.2020 urologilla Mehiläisessä. Hän sanoi että eturauhanen on jättimäinen 90 gr määräsi duodart 0,5/0.4mg lääkkeen, sanoi myös että hyvä kun vuotaa tuon erektio lääkkeen oton yhteydessä. Puolen vuoden päästä kontrolli käynti, ei syöpä vaaraa psa koe näytti 1.1 vain hyvän laatuista liikakasvua osoittivat muutkin kokeet.


      • Jatkoa edelliseen kirjoitukseen, tuota eturauhasnestettä tulee paljon peniksen päästä kun vaimo esim. Hivelee kivespusseja tai silittelee peniksen vartta, saati kun hieroo vielä eturauhasta eturauhaskiihoitimella niin suorastaan valuu tuota nestettä. Orgasmin aikana tulee jo muutenkin paljon spermaa niin tuo neste siihen vielä lisäksi.


      • Anonyymi
        könsikäs55 kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen kirjoitukseen, tuota eturauhasnestettä tulee paljon peniksen päästä kun vaimo esim. Hivelee kivespusseja tai silittelee peniksen vartta, saati kun hieroo vielä eturauhasta eturauhaskiihoitimella niin suorastaan valuu tuota nestettä. Orgasmin aikana tulee jo muutenkin paljon spermaa niin tuo neste siihen vielä lisäksi.

        Samoin minulla vuotaa liukastetta paljon mut vaimo tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minulla vuotaa liukastetta paljon mut vaimo tykkää.

        Minun vaimo tykkää myös, ottaa rinnoille ja kasvoille lastit ja suihin ottaessa antaa rivosti nesteiden valua suupielistä leukaa pitkin rinnoille. Mitä enempi niin kuulema sitä parempi.


    • Anonyymi

      Mulla on vuosia sitten määrätty tuota Sidenafiiliä.tai olen kokeillut noita kaikkia merkkejä mutta ei auta seisomiseen ainoastaan tulee huono olo.

      • Anonyymi

        Olen kokeillut lääkärin määrämänä Sildenafilin lisäksi kaikkia muitakin erektiolääkkeitä. Kaikista tulee vain huono olo, kasvonpunotus ja seksihalun romahtaminen, myös pistettävästä Caverjectistä. Meitä kuuluu olevan 10 - 20 %. Muilla toimivat hyvin.


    • Anonyymi

      Vaimo tykkää spermasta. Minulla tuleekin sitä yllättävän paljon . Aikoinaan oli tyttöystävä, joka nuoli mulkun puhtaaksi nainnin jälkeen.Itsekin sitä ihmettelin

      • Anonyymi

        Joo kyllä spegua pukkaa, viime roiskimisen jälkeen alakerran naapuri ilmoitti vesivahingosta kun vähän sproiskahteli.
        Ämmäki saatana huusi apua kuin hukkuva viime poskihoidon jälkeen, snorkkelin hommasi.


    • Anonyymi

      Hei
      Onko tosi juttu.
      Mallit tulee tämän lääkkeen kanssa.?
      Lekuri määräsi minulle samaan asiaan Tadalafil lääkettä .
      Onko tästä kenelläkään kokemuksia.
      Kiitos tiedoista jo.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe