Erektiolääke Sildenafil

Sain lääkäriltä reseptin kyseiselle lääkkeelle, ihmettelin jonkin aikaa kun otti sildenafil tabletista 1/4 tai 1/2 100mg niin erektiosta tuli ihan valtava. Penis seisoi todella kovana ja turvonneena heti kun lääke alkoi vaikuttaa , eli noin 1/2h kuluttua ei tarvinnut vaimon kuin hiukan silitellä vartta. Onko? teillä muilla miehillä havaintoa kyseisen lääkkeen käytöstä että aiheuttaa runsasta eturauhasnesteen vuotoa, itselläni vuotaa tuota kirkasta nestettä peniksen seistessä kokoajan ihan kunnolla ja runsaita määriä. Onko tuollainen normaalia tuon lääkkeen käytössä, Penikseni on melko isokokoinen normaalistikkin saati sitten tuon lääkken vaikutuksesta. Lääkäri määräsi tuota lääkettä minulle eturauhasen liikakasvun aiheuttamaan erektio häiriön vuoksi.

23

7915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sildenafil / Orion on minusta enempi erektiolääke ja saa siitä todella kovan erektion,
      vaikka ei kukaan koskisi tai näkisi, minusta se kestää pitkäänkin, jopa tunninkin. En ole havainnut vuotoa, muutakuin kiimatippoja kookkaassa terskanpäässä. Minulla myös eturauhasen liikakasvua jota hoidetaan xatral lääkityksellä, höylöystä ei helposti nykyään tehdä, koska voi aiheuttaa muita sivuvaikutuksia ainakin joillekkin.

• Minulla on myös tuo xatral lääke käytössä, kysyin lääkäriltä tuosta nesteen vuotamisesta sanoi että sildenafilin aiheuttaa joillekkin käyttäjille tuota eturauhanesteen runsasta vuotoa. Eli samalla kun lääke helpottaa veren virtausta paisuvaiskudoksiin, se myös lisää verenkiertoa lantion alueella ja eturauhasessa siitä johtuu tuo voimakas eturauhasnesteen vuotaminen joillakin miehillä. Eli lääkärin mielestä asia on rauhaselle hyväksi kun nestettä tulee sieltä pois, lääkäri sanoi että se on tuon lääkkeen sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tuote. Voisko joku myydä 12 kpl .pks. Maksan tuplat. [email protected]

Miksi et osta apteekista?

• Anonyymi
        Elämmevainkerran kirjoitti:

Miksi et osta apteekista?

Käytän salaa vieraan kanssa. Jännittää enemmän ja usein jää vajaaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Käytän salaa vieraan kanssa. Jännittää enemmän ja usein jää vajaaksi.

Miksi silti ei voi ostaa apteekista?

• Anonyymi

Minulla myös 100mg seisoo puolikkaalla 1-1,5 tuntia hyvin.Kiimatippoja mielestäni suht normaalisti.

• Olen käyttänyt 1/2 sildenafil 100mg tabletista, välillä tarvinnu vain 1/4 100mg tabletista kävin 3.3.2020 urologilla Mehiläisessä. Hän sanoi että eturauhanen on jättimäinen 90 gr määräsi duodart 0,5/0.4mg lääkkeen, sanoi myös että hyvä kun vuotaa tuon erektio lääkkeen oton yhteydessä. Puolen vuoden päästä kontrolli käynti, ei syöpä vaaraa psa koe näytti 1.1 vain hyvän laatuista liikakasvua osoittivat muutkin kokeet.

• Jatkoa edelliseen kirjoitukseen, tuota eturauhasnestettä tulee paljon peniksen päästä kun vaimo esim. Hivelee kivespusseja tai silittelee peniksen vartta, saati kun hieroo vielä eturauhasta eturauhaskiihoitimella niin suorastaan valuu tuota nestettä. Orgasmin aikana tulee jo muutenkin paljon spermaa niin tuo neste siihen vielä lisäksi.

• Anonyymi
        könsikäs55 kirjoitti:

Jatkoa edelliseen kirjoitukseen, tuota eturauhasnestettä tulee paljon peniksen päästä kun vaimo esim. Hivelee kivespusseja tai silittelee peniksen vartta, saati kun hieroo vielä eturauhasta eturauhaskiihoitimella niin suorastaan valuu tuota nestettä. Orgasmin aikana tulee jo muutenkin paljon spermaa niin tuo neste siihen vielä lisäksi.

Samoin minulla vuotaa liukastetta paljon mut vaimo tykkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin minulla vuotaa liukastetta paljon mut vaimo tykkää.

Minun vaimo tykkää myös, ottaa rinnoille ja kasvoille lastit ja suihin ottaessa antaa rivosti nesteiden valua suupielistä leukaa pitkin rinnoille. Mitä enempi niin kuulema sitä parempi.

• Anonyymi

Mulla on vuosia sitten määrätty tuota Sidenafiiliä.tai olen kokeillut noita kaikkia merkkejä mutta ei auta seisomiseen ainoastaan tulee huono olo.

• Anonyymi

Olen kokeillut lääkärin määrämänä Sildenafilin lisäksi kaikkia muitakin erektiolääkkeitä. Kaikista tulee vain huono olo, kasvonpunotus ja seksihalun romahtaminen, myös pistettävästä Caverjectistä. Meitä kuuluu olevan 10 - 20 %. Muilla toimivat hyvin.

• Anonyymi

Vaimo tykkää spermasta. Minulla tuleekin sitä yllättävän paljon . Aikoinaan oli tyttöystävä, joka nuoli mulkun puhtaaksi nainnin jälkeen.Itsekin sitä ihmettelin

• Anonyymi

Joo kyllä spegua pukkaa, viime roiskimisen jälkeen alakerran naapuri ilmoitti vesivahingosta kun vähän sproiskahteli.
        Ämmäki saatana huusi apua kuin hukkuva viime poskihoidon jälkeen, snorkkelin hommasi.

• Anonyymi

Hei
      Onko tosi juttu.
      Mallit tulee tämän lääkkeen kanssa.?
      Lekuri määräsi minulle samaan asiaan Tadalafil lääkettä .
      Onko tästä kenelläkään kokemuksia.
      Kiitos tiedoista jo.

• Anonyymi

Itselläni ja monilla muilla on ollut vastaavia kokemuksia sildenafiilin kanssa. Lääke on tehokas, ja etenkin jos otat annoksesta vain neljäsosan tai puolet, voi vaikutus tuntua jopa yllättävän voimakkaalta. On tavallista, että penis kovettuu ja turpoaa huomattavasti, ja joillakin miehillä voi esiintyä myös kirkasta eturauhasnestettä erektion aikana – se ei ole vaarallista, vaan seurausta lisääntyneestä verenvirtauksesta ja stimulaatiosta. Jos kuitenkin epäilyttää, aina kannattaa varmistaa lääkäriltä, että kaikki on kunnossa ja annostus sopiva juuri sinulle. Lisätietoa sildenafiilista löytyy https://medilux.fi/sildenafiili/ ja jos haluat vertailla muitakin erektiolääkkeitä ja niiden mahdollisia eroja, niin niistä on koottu kattava kokonaisuus tälle sivulle https://medilux.fi/category/erektiolaake/ Oireesi kuulostavat melko tavallisilta sildenafiilin käytön yhteydessä, mutta turvallisuuden vuoksi kannattaa keskustella hoitavan lääkärin kanssa, jotta varmistetaan, että annos ja käyttö sopivat juuri sinun terveydentilaasi.

• Anonyymi

Kiva lukea kokemuksia hoitokeinoista ja saadusta avusta ym.

Mua kiinnostaa erityisesti tämä avaaja kirjoittaja "könsikäs55" omakohtaiset kokemukset itsellään mm eturauhaseen ja samoin saamaansa apuun liittyen.
      Hän kun samalla ohimennen mainiten kertoo kookkaasta peniksestään joka lääkkeen avulla kasvaa odotetusti lisää.
      Jotenkin niin kiihottava kun ei tarkoituksella kehuskele vaan pysyy asiassaan.
      Itsellä aamaa eturauhasen liikakasvua, onneksi ei PSA kokeiden mukasn sen vakavampaa.
      Vaikka nyt sukurasitteen ollen pelkään pahinta.
      Olen könsikkään ikää (v.-55?), mutta en koeostoistani lääkkeisiin saanut mitään apua itselle erektioon nähden.

Siksi kiinnostaisi todella löytää "vertaistukea" saman ikäluokan kaverista - miehestä jolla asia toimii, ja joka voisi auttaa mun tyyppisessä ongelmassa olevaa.
      Kun näin ollen olen kiinnostunut miehestä jonka kanssa hakea eroottisia kokemuksia muullakin tavalla miehen kanssa, jolla samanlainen ehkä salainen kaipuu on, ja ehkä toteuttamatta vielä.

Kookas miehinen mies ja varustus kiihottaa erityisesti mikä aika luonnollista, ja saa minut sen kautta kyllä haluamaan seksiä, jota ei ole aikoihin ollut kohdallani.
      Rehti mukava kaveri olisi arvokas asia sekin kaiken muun ohella!
      Hesasta terkut!

• Anonyymi

Terve kaveri!
      Sanot sinulta vuotavan "eturauhas"nestettä.
      Mikähän mahtanee olla selitys minun kohdalla.
      Aina on sekstaillessa valunut kalusta sitä kirkasta limaa. Eturauhaseritettä, tulkitset sinä. Niin luulin minäkin ennen.
      Sitten jouduin eturauhassyöpä leikkaukseen jossa tuo elin nakattiin "koirankuppiin". Olisi loogista että liman tulokin olisi loppunut siihen. Siemensyöksyt loppuivatkin, mutta sitä limaa tulee edelleenkin, jopa enemmän kuin ennen?
      Eli eturauhaseritettä se ei voi olla. Tähän kun joku osaisi vastata

• Anonyymi

Hei. Kesän v. -25 viimeisenä päivänä sunnuntaina 31.8.
        Luin kommenttisi ja "pyysin apua" kuvailemaasi problefmaan eturauhas-asiassa tekoäly Geminin* osaajalta, jonka vasraus ei ole suoraan lääkärin vastsus mutta antoi hyvän selityksen kyllä.
        >>> >>>
        Gemini:
        "Selitit, että olet kärsinyt eturauhassyövästä ja eturauhanen on poistettu leikkauksella. Kerroit, että siemensyöksyt ovat loppuneet, mutta kirkasta nestettä valuu edelleen.

​Tämä kirkas neste ei enää voi olla eturauhaseritettä, koska eturauhasesi on poistettu.
        Vaikka eturauhanen poistettaisiin, eritettä voi silti tulla muista sukupuolielimistä. (-ssä).

Esimerkiksi Cowperin rauhaset, jotka sijaitsevat virtsaputken juuressa, tuottavat kirkasta, limamaista nestettä. Cowperin rauhaset osallistuvat siemennesteen muodostumiseen, ja ne erittävät esivalmisteluvettä seksuaalisen kiihottumisen aikana.

Tämä neste suojaa siittiöitä neutraloimalla virtsaputken happamuutta ja voitelemalla virtsaputkea. Tämä voisi selittää sen, miksi liman vuoto jatkuu.
        ​Lisäksi, jos eturauhasesi poistettiin leikkauksella, eturauhasen poisto voi johtaa virtsanpidätyskyvyn heikkenemiseen, jolloin virtsaa voi vuotaa tahattomasti.
        Tämä voi tuntua seksuaalisen kiihottumisen aikana vuotavalta kirkkaalta nesteeltä.

​Parhaan vastauksen saat lääkäriltäsi. Keskustele asiasta hänen kanssaan, sillä lääkäri osaa varmasti selittää tarkemmin, mistä nesteen vuoto johtuu ja miten siihen voi mahdollisesti vaikuttaa.

​Vastuuvapauslauseke:
        > Olen tekoäly ja tämä vastaus perustuu yleiseen lääketieteelliseen tietoon.
        Minun vastaukseni ei korvaa lääketieteellistä neuvontaa, diagnoosia tai hoitoa. On tärkeää keskustella terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, jos sinulla on terveyteen liittyviä kysymyksiä tai huolenaiheita."/
        ///
        Kerro oliko edellinen selitys riittävä?
        Miten voit nyt ja muuten, onko muuten seksi- ym. elämä mallillaan...?
        Terv. sinua edellisen kommenyin kirj.. 🤔

• Anonyymi

öhö öhö

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuolle tekoälylle voin vastata että, kaikki jotka ovat käyneet eturaussyövän rankimman eli ralp. Hoidon,
      Tietävät nuo jutut, lähinnä halusin oikoa noiden miesten käsityksiä, koska he puhuvat "eturauhas"eritteestä. Sitähän se kirkas neste ei selvästikään ole. Vaan nimenomaan bartholinin rauhasten tuottamaa. Jotain miestä voi kiihottaa ajstus että naisilla ne saa osaltaan pimpin kostumaan.
      Naisilla on siihen sitten muitakin mekanismeja.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7142
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5328
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5120
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3410
    Aihe