Olitko ihan väärällä työuralla vai osuiko nappiin ?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/olennaiset/mika-henkinen-ammattisi-vastaa-15-kysymykseen-ja-me-kerromme
Minun olisi pitänyt olla parturi.kampaaja, hahhhaaa !!!
Henkinen ammattisi ?
32
287
Vastaukset
Jippii!!!!
Tässä yksi kirjailija palstan muitten kirjailijoitten laadukkaaseen joukkoon.
""Voisit olla kirjailija!
Henkinen ammattisi on kirjailija! Olet luova tyyppi. Sinulla on loistava mielikuvitus ja hyvät kielelliset taidot. Sinussa on lapsenomaista uteliaisuutta ja tarkkailet mielelläsi muita ihmisiä. Olet myös kärsivällinen: jaksat hioa asioita loputtomiin, jos se tekee niistä parempia. Et lannistu vastoinkäymisistä.
Muita mahdollisia ammatteja: toimittaja, käsikirjoittaja, taiteilija, muusikko.""- Anonyymi
Onnea, siinä näkee ettei paljon tasoa tarvitse olla, kun naistenlehtien "ammatinvalintatesti" suosittelee uria....
mutta olet toki paljon lahjakkaampi kuin eräs, joka vakavissaan uskoo olevansa kirjaliija. Anonyymi kirjoitti:
Onnea, siinä näkee ettei paljon tasoa tarvitse olla, kun naistenlehtien "ammatinvalintatesti" suosittelee uria....
mutta olet toki paljon lahjakkaampi kuin eräs, joka vakavissaan uskoo olevansa kirjaliija.Ei näköjään kirjailijaksi paljon tarvita.
Sellaista olen jo epäillytkin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta olet toki paljon lahjakkaampi kuin eräs, joka vakavissaan uskoo olevansa kirjaliija.Merimies.
- Anonyymi
Tässä yksi kirjailijanalku lisää, ostan kyniä ja vihkon heti huomenna.
- Anonyymi
En tiedä mutta haluaisin merirosvoksi tai suomi24-palstan valvojaksi
- Anonyymi
Epäilen, että ploma tai korppis on jo valvojia.
Tietyt kommentit häviää pikavauhtia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen, että ploma tai korppis on jo valvojia.
Tietyt kommentit häviää pikavauhtia.Tellukka tai huruksz voivat olla
- Anonyymi
Opettaja, nuoriso-ohjaaja tai pappi. Onneksi en ole mitään noista.
- Anonyymi
Aikoinaan ammatinvalintatestin perusteella meitsistä(kin) olisi ollut opeksi tai papiksi yms., joka puhuu, paasaa ja ohjaa muita. - Nm. Kotivääpeli vain
- Anonyymi
Missä ammateissa on yliedustus psykopaateilla? jatka listaa
Tuomari, pappi ...- Anonyymi
Tieto. Ei arvaus. Lauerma
- Anonyymi
Mitäs ammatteja täällä on paljastettu ? Kirjailija-tarhatäti, tarjoilija-savityöläinen, parkettikosmetologi.
Parkettikosmetologi on vanhahtava nimike. Se on nykyisin Viihtyvyysterapeutti.
Tarhatätikään ei ole enää tarhatäti nimikkeellä, vaan on sanottava petakooki tai muuten tarhatäti loukkaantuu.- Anonyymi
Eräs, joku muu, emmää.
- Anonyymi
Ei, ei taasi itsensä paljastamiskyssäreitä ja itsekehujia.
Odotellaas nyt kärsivällisesti, että palstan globaalit saavat tehtyä testin tarpeeksi usein saadakseen kaikkein imartelevimman lopputuloksen.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Odotellaas nyt kärsivällisesti, että palstan globaalit saavat tehtyä testin tarpeeksi usein saadakseen kaikkein imartelevimman lopputuloksen.
Sinä tellukka edustat siis testinkin mukaan palstan tavoitelluinta ammattia, ei kirjailija-taiteilijaa. Et lannistu vastoinkäymisistä eli siitä, ettei kukaan tekeleitäsi arvosta eikä ainakaan osta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tellukka edustat siis testinkin mukaan palstan tavoitelluinta ammattia, ei kirjailija-taiteilijaa. Et lannistu vastoinkäymisistä eli siitä, ettei kukaan tekeleitäsi arvosta eikä ainakaan osta.
Pitääpä tässä leuhkaista, että minulla sitä ei ole yhtään kirjoittamaani kirjaa myymättä.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Pitääpä tässä leuhkaista, että minulla sitä ei ole yhtään kirjoittamaani kirjaa myymättä.
Mutta ajatteles, jos olisit käynyt pitempään kyläilemässä jossain ulkomaassa tai asunut vähän alkeellisemmissa oloissa kuin Ruotsissa , olisit saanut hienoja romaanin aiheita. silleen avartunut henkisesti ja ylentynyt eturiviin. Ei takarivistä nouse luovuutta .
- Anonyymi
Kirjailijat ja bloggarit menevät lakkoon
Mitä teette?- Anonyymi
Jori Torvi on ilmoittanut menevänsä tukoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jori Torvi on ilmoittanut menevänsä tukoon
Ellei torvi mene tukkoon se olisi rikkuri
- Anonyymi
Matujärjestön tukilakko alkaa: me ei tehdä mittää
- Anonyymi
selaimeni kehoitti olemaan tekemättä sitä.
- Anonyymi
Yhdet ja samat ominaisuudet, taipimukset, asenteet ja halut sopivat useampiin ammatteihin.
Minulle tarjottiin asianajajaa.
Haalariaskareissa ehdin tekemään yli 20:ä hyvnkin erilaista työtä joista kaikki sopivat minulle huonommin tai paremmin.
Kaulusaskareissa minulla oli 7 vakituista työtä yhdellä toimialalla mutta hyvin erilaisissa yrityksissä ja tehtävissä.
Noiden jälkeen 10 eri mittaista pätkää useammallakin toimialalla.
Yhteistä kaikille oli tehokas tekeminen ja tuloksellisuus. Kun mielikuvitus ei enää riittänyt uuden aikaan saamiseen, vaihdoin työtä ja useimmiten samalla myös paikkakuntaa.
Ainoa tehtävätyyppi jota vierastin oli MYYMINEN! Muutaman viikon olin tilanteessa jossa otona olisi pitänyt myydä. Kammottavaa joten vaihdoin pois.- Anonyymi
Asian ajajaksi pääsee tekemällä testejä
Aivokirurgin on suoritettava kirjekurssi postitse
Asianajaja ja demari pitää käsiään toisten taskuissa, ne eivät oli ammatteja
vaan kutsumustöitä
Insinööri/koodari.
Aika hyvin on kohdallaan.
Paitsi että minulla ei ole minkään-laista koulu-laitoksen antamaa nimikettä.
Olen tehnyt kaiken omasta päästäni.
Hyvä päätös.
Onhan eläkkeeni nyt sen 7 prosentin joukossa.
H.- Anonyymi
Hyvä kirjoittaminen perustuu kirkkaseen ajatteluun.
Vain kirkas ajattelu tuottaa hyvää tekstiä. - Anonyymi
Kertooko testi siitä millainen olet vai sen millainen haluaisit olla ?
- Anonyymi
Vai vielä vanhasta ukosta sairaan tai lähihoitaja :D Kaikkea keksivät :D
- Anonyymi
Parturi-kampaaja meni täälläkin pahasti pieleen. Kuten ne muutkin ehdotelmat, mutta eihän tuollaisissa 'testeissä' ole järkeä, päätä eikä häntää. - Nm. Todellisuus toisenlainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621051