Minua ollaan elävöity ja myrkytetty stalkkaamisesta ja sen seurauksista.
En koe vihaa mutta näen sen hyvin.
Se että minua elävöidään ja myrkytetään stalkkaamisen seurauksesta jota minä näen ja toimin luontaisesti niin sitä radikalisoidaan ajattelemattomiini hetkiin kuin pääsen käyttämään voimaani, vihaajat ja stalkkaajat takertuvat niihin hetkiin.
Pakko kyllä sanoa että vihaan kiusaamista. En oikeasti vihaa mitään.
Vasemmalta tuleva luo vain vihaa ...........
En koe näiden vihaajien seurauksista mitään lääkinnällistä hyvinvointia.
Suomalaiset ovat varkaita ja tuhoajia. Onneksi on Finland olemassa.
Olisi kivaa saada taakkaa pois joskus omalla luontaisella voimalla mitä mieli ja järki teettää mutta pitää aina varoa tulevaa koska arvaamattomuutta on tullut niin paljon elämässäni vastaan radikaalisesta kiusaamisesta/stalkkaamisesta.
Kärsin vihan radikalismista.
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkuu....
Ja kiusaaminen on jatkunut niin pitkälle että olen arka ja joskus liian varautunut ja epäröivä kaikkia asioita kohtaan mitä uusi tuo tullessa. Se että suomi on pieni yhteisö ei ole selitys tälläiseen ahtauteen. Jos väitätte että nämä vihaajat eivät ole kiusaajia niin olette idiootteja hyvät ihmiset ja niitäkin on riittänyt jo tarpeeksi. - Anonyymi
Jatkuu...
Arvaamattomuutta on minun haitaksi jokaisessa ihmiskunnan lääkityksissä suomen rajojen sisällä ilman rajoja.
Konkreettinen lääkitykseni on hyvä mutta se mitä tulee luontaiseen lääkityksiin ja perhekeskeisiin eliksiireihin yhteisen näkemisen edistämiseksi on täyttä sokeutta suomessa jota maustetaan idiotismillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988