Minua ollaan elävöity ja myrkytetty stalkkaamisesta ja sen seurauksista.
En koe vihaa mutta näen sen hyvin.
Se että minua elävöidään ja myrkytetään stalkkaamisen seurauksesta jota minä näen ja toimin luontaisesti niin sitä radikalisoidaan ajattelemattomiini hetkiin kuin pääsen käyttämään voimaani, vihaajat ja stalkkaajat takertuvat niihin hetkiin.
Pakko kyllä sanoa että vihaan kiusaamista. En oikeasti vihaa mitään.
Vasemmalta tuleva luo vain vihaa ...........
En koe näiden vihaajien seurauksista mitään lääkinnällistä hyvinvointia.
Suomalaiset ovat varkaita ja tuhoajia. Onneksi on Finland olemassa.
Olisi kivaa saada taakkaa pois joskus omalla luontaisella voimalla mitä mieli ja järki teettää mutta pitää aina varoa tulevaa koska arvaamattomuutta on tullut niin paljon elämässäni vastaan radikaalisesta kiusaamisesta/stalkkaamisesta.
Kärsin vihan radikalismista.
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkuu....
Ja kiusaaminen on jatkunut niin pitkälle että olen arka ja joskus liian varautunut ja epäröivä kaikkia asioita kohtaan mitä uusi tuo tullessa. Se että suomi on pieni yhteisö ei ole selitys tälläiseen ahtauteen. Jos väitätte että nämä vihaajat eivät ole kiusaajia niin olette idiootteja hyvät ihmiset ja niitäkin on riittänyt jo tarpeeksi. - Anonyymi
Jatkuu...
Arvaamattomuutta on minun haitaksi jokaisessa ihmiskunnan lääkityksissä suomen rajojen sisällä ilman rajoja.
Konkreettinen lääkitykseni on hyvä mutta se mitä tulee luontaiseen lääkityksiin ja perhekeskeisiin eliksiireihin yhteisen näkemisen edistämiseksi on täyttä sokeutta suomessa jota maustetaan idiotismillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382457Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132292Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 153895
- 56859
- 79835