Minua ollaan elävöity ja myrkytetty stalkkaamisesta ja sen seurauksista.
En koe vihaa mutta näen sen hyvin.
Se että minua elävöidään ja myrkytetään stalkkaamisen seurauksesta jota minä näen ja toimin luontaisesti niin sitä radikalisoidaan ajattelemattomiini hetkiin kuin pääsen käyttämään voimaani, vihaajat ja stalkkaajat takertuvat niihin hetkiin.
Pakko kyllä sanoa että vihaan kiusaamista. En oikeasti vihaa mitään.
Vasemmalta tuleva luo vain vihaa ...........
En koe näiden vihaajien seurauksista mitään lääkinnällistä hyvinvointia.
Suomalaiset ovat varkaita ja tuhoajia. Onneksi on Finland olemassa.
Olisi kivaa saada taakkaa pois joskus omalla luontaisella voimalla mitä mieli ja järki teettää mutta pitää aina varoa tulevaa koska arvaamattomuutta on tullut niin paljon elämässäni vastaan radikaalisesta kiusaamisesta/stalkkaamisesta.
Kärsin vihan radikalismista.
2
59
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkuu....
Ja kiusaaminen on jatkunut niin pitkälle että olen arka ja joskus liian varautunut ja epäröivä kaikkia asioita kohtaan mitä uusi tuo tullessa. Se että suomi on pieni yhteisö ei ole selitys tälläiseen ahtauteen. Jos väitätte että nämä vihaajat eivät ole kiusaajia niin olette idiootteja hyvät ihmiset ja niitäkin on riittänyt jo tarpeeksi. - Anonyymi
Jatkuu...
Arvaamattomuutta on minun haitaksi jokaisessa ihmiskunnan lääkityksissä suomen rajojen sisällä ilman rajoja.
Konkreettinen lääkitykseni on hyvä mutta se mitä tulee luontaiseen lääkityksiin ja perhekeskeisiin eliksiireihin yhteisen näkemisen edistämiseksi on täyttä sokeutta suomessa jota maustetaan idiotismillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938