Minua ollaan elävöity ja myrkytetty stalkkaamisesta ja sen seurauksista.
En koe vihaa mutta näen sen hyvin.
Se että minua elävöidään ja myrkytetään stalkkaamisen seurauksesta jota minä näen ja toimin luontaisesti niin sitä radikalisoidaan ajattelemattomiini hetkiin kuin pääsen käyttämään voimaani, vihaajat ja stalkkaajat takertuvat niihin hetkiin.
Pakko kyllä sanoa että vihaan kiusaamista. En oikeasti vihaa mitään.
Vasemmalta tuleva luo vain vihaa ...........
En koe näiden vihaajien seurauksista mitään lääkinnällistä hyvinvointia.
Suomalaiset ovat varkaita ja tuhoajia. Onneksi on Finland olemassa.
Olisi kivaa saada taakkaa pois joskus omalla luontaisella voimalla mitä mieli ja järki teettää mutta pitää aina varoa tulevaa koska arvaamattomuutta on tullut niin paljon elämässäni vastaan radikaalisesta kiusaamisesta/stalkkaamisesta.
Kärsin vihan radikalismista.
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkuu....
Ja kiusaaminen on jatkunut niin pitkälle että olen arka ja joskus liian varautunut ja epäröivä kaikkia asioita kohtaan mitä uusi tuo tullessa. Se että suomi on pieni yhteisö ei ole selitys tälläiseen ahtauteen. Jos väitätte että nämä vihaajat eivät ole kiusaajia niin olette idiootteja hyvät ihmiset ja niitäkin on riittänyt jo tarpeeksi. - Anonyymi
Jatkuu...
Arvaamattomuutta on minun haitaksi jokaisessa ihmiskunnan lääkityksissä suomen rajojen sisällä ilman rajoja.
Konkreettinen lääkitykseni on hyvä mutta se mitä tulee luontaiseen lääkityksiin ja perhekeskeisiin eliksiireihin yhteisen näkemisen edistämiseksi on täyttä sokeutta suomessa jota maustetaan idiotismillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913416Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729731Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969148Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k208046Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396770Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486178Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243335Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy211635En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3971265Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184