uimahallissa saan seisokin aina kun naisella kokouimapuku josta karvoitus näkyy jalkovälissä ja labia tiukassa uimapuvussa haaveeni on työntyä sitä vasten ja työntää kullini uimapuvun lahkeesta sisälle haaraosasta siis
seksikäs uimapuku
24
1705
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran lomareissun päätteeksi tuli ostettua kotimaan käyttöön rantapuodista valkoinen kokouimapuku sen paremmin sovittelematta s-kokoa, kun sellainen olen. Ajattelin valkoisen kivasti korostavan syvää rusketusta, jonka olin lomalla hankkinut.
Tuulessa ja talven tuiskeessa sitten Kivimaalle halliin uimaan. Saunaan, suihkuun ja uimapuku päälle. Vähän tuntui kangas ohuehkolle ja silloin uimapukujen lantiokaarikin nousi aika korkealle ja tässä mallissa lähes vyötäisille saakka, etuosan peittäessä juuri välttämättömimmän. Uidessa puku tuntui hyvälle, istui napakasti tai paremminkin ihan liimaantui ihoon. Uidessa ja useamman kerran saunoessa ei tullut itseään silmäiltyä parremmin, vähän ihmetttelin, että miespuoliset uimarit pysähtyivät minua katselemaan altaaseen mennessäni ja noustessani. Ajettelin hyvän rusketuksen olevan syynä.
Viimeisen uintikerran jälkeen menin uimapuku päällä hakemaan kaappiin unohtunutta shampoopulloa ja pukeutumistilan kokovartalopeileistä totuus miesten mielenkiintoon paljastui. Ohut valkoinen uimapukuni märkänä ihoon liimaantuneena olikin täysin läpinäkyvä. Nännit, rintapihat ja niiden pienet nypylätkin erottuivat selkeästi märän kankaan läpi, jopa nännien ja rintapihan tummempi väri erottui selvästi. Samoin pimppani ja takamukseni oli aivan kuin paljaana. Kaikki pimppani poimut erottuivat täysin selvästi ja tumma yläpuolella oleva pieni karvakolmio suorastaan työntyi esiin paljaaiden häpyhuulien kanssa.
Uimapuku oli intiimialueiltakin vuoreton ja varmaankin tarkoitettu vain rannalla oleiluun, ei uimiseen. Kyllä nolostus oli suuri. Kivimaalla en kehdannut käydä vähään aikaan. Nyt jo naurattaa, että näkiväthän ukot kerrankin jotain kunnolla.- Anonyymi
Tuo olis ollu kiva olla näkemässä. Kivimaa, missäs se on?
- Anonyymi
Harmittavan harvoin näkee kenelläkään naisella vaaleita uimapukuja, juuri tuosta märkänä läpinäkyvä -syystä. Olisi ollut kyllä kiva nähdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittavan harvoin näkee kenelläkään naisella vaaleita uimapukuja, juuri tuosta märkänä läpinäkyvä -syystä. Olisi ollut kyllä kiva nähdä!
Mitä mieltä olette jos...miehellä on todella läpinäkyvät uimahousut ? Olen jo töissä sirkuksessa ...
- Anonyymi
166 sm ja 53 kg, että tuskin tuossa minulta kovin paljoa pursusi mitään, paitsi naisen normaalit muodot. Valkoisesta uimapuvusta ei ollut aiempaa kokemusta, eikä kangas kuivana näyttänyt mitenkään erikoiselta. Se etten itse huomannut kankaan ohuutta aiemmin johtuu siitä, että likinäkö haittaa ja normaalisti käytän silmälaseja.
Että sellaista satuilua. Kivimaan uimahalli on Lahdessa.
Tämähän nyt on vain elämää ja kaikkea sattuu, mutta eihän tämä mikään uskoa asia ole. - Anonyymi
Mielipiteensä kullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
166 sm ja 53 kg, että tuskin tuossa minulta kovin paljoa pursusi mitään, paitsi naisen normaalit muodot. Valkoisesta uimapuvusta ei ollut aiempaa kokemusta, eikä kangas kuivana näyttänyt mitenkään erikoiselta. Se etten itse huomannut kankaan ohuutta aiemmin johtuu siitä, että likinäkö haittaa ja normaalisti käytän silmälaseja.
Että sellaista satuilua. Kivimaan uimahalli on Lahdessa.
Tämähän nyt on vain elämää ja kaikkea sattuu, mutta eihän tämä mikään uskoa asia ole.Joo, enpä usko että kukaan sai raumoja. Ainakin itse olisin katsellut mielellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olis ollu kiva olla näkemässä. Kivimaa, missäs se on?
sait minun kullin seisoon tolla tarinalla uimahousuni meinaa pullottaa nyt kun jalassa ja ajatelen sinua se uimapuku päällä
- Anonyymi
Sorruin myös Teneriffalla vastaavaan. Uimapuku jäi matkasta ja heti loman alussa piti ostaa uusi. Rannalle mennessä poikkesin mieheni kanssa asioimaan rannan tuntumassa oleville kojumyymälöille, joissa oli pyyhkeitä, paitoja ja uimapukuja. Mieheni yllytyksestä sorruin ostamaan valkoisen kokouimapuvun ja myyjän tuputtaessa ja alennuksista puhuttaessa ostin myös valkoiset bikinit. Sovitusmahdollisuutta ei näillä kojuilla ollut. Mielestäni mallit olivat aika rohkeita, eli kangasta oli molemmissa uikkareissa niukanlaisesti, bikineissä narut ja kolme pientä lappua.. Mieheni sanoi, että nyt olemme lomalla ja katsele rannalle ja ympärillesi. Täällä pukeudutaan rohkeasti ja nuo mitä ostat, niin niitä myös käytät.
Tosiaankin uimapuvut rannalla olivat hyvin niukkoja. Rannalla otin uimapuvun pois muovipaketista ja pujotin sen t-paidan alla ylleni. (silloin niitä väljiä joita käytettiin myös kesämekkoina)
Malli oli aika niukka ja avoin. Se ei edes vaikuttanut samalle mallille, jonka olin kojulla valinnut. Lantiota puvun kaari nousi sivuilta avoimena yli vyötärön, kapeni takaa pelkäksi nauhaksi pyllyvakoon ja nousi edestä kapeana nauhana. Onnesi olin ajellut häpykarvoituksen kokonaan pois. Vyötäröltä lähti kaksi kapeaa nauhaa niskan taakse solmittavaksi. Nauhat peittivät vain rintojen keskiosan. No ostettu mikä ostettu ja uimaan.
Jo vedessä totuus selvisi kunnolla. Puku liimaantui läpinäkyvänä vartalolleni paljastaen kunnolla kaikki paikat. Ei auttanut kauhistelu, asu oli hankittu. Myöhemmin paljastui, että bikinit olivat samantyyppistä ohutta kangasta. Laput tulivat kastuessaan täysin läpinäkyviksi.
Asut olivat varmasti tarkoitettu vain aurinkorannalle, ei uimiseen, eikä niissä ollut alaosassakaan mitään vuorikangasta. Jo pelkkä lämpö ja pienikin hikoilu, eli kosteus muutti ne läpinäkyviksi.
Mies näppäili minusta tavallista enemmän lomakuvia näissä asuissa. Toista kertaa en ole kuitenkaan sortunut näihin rantauikkareihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorruin myös Teneriffalla vastaavaan. Uimapuku jäi matkasta ja heti loman alussa piti ostaa uusi. Rannalle mennessä poikkesin mieheni kanssa asioimaan rannan tuntumassa oleville kojumyymälöille, joissa oli pyyhkeitä, paitoja ja uimapukuja. Mieheni yllytyksestä sorruin ostamaan valkoisen kokouimapuvun ja myyjän tuputtaessa ja alennuksista puhuttaessa ostin myös valkoiset bikinit. Sovitusmahdollisuutta ei näillä kojuilla ollut. Mielestäni mallit olivat aika rohkeita, eli kangasta oli molemmissa uikkareissa niukanlaisesti, bikineissä narut ja kolme pientä lappua.. Mieheni sanoi, että nyt olemme lomalla ja katsele rannalle ja ympärillesi. Täällä pukeudutaan rohkeasti ja nuo mitä ostat, niin niitä myös käytät.
Tosiaankin uimapuvut rannalla olivat hyvin niukkoja. Rannalla otin uimapuvun pois muovipaketista ja pujotin sen t-paidan alla ylleni. (silloin niitä väljiä joita käytettiin myös kesämekkoina)
Malli oli aika niukka ja avoin. Se ei edes vaikuttanut samalle mallille, jonka olin kojulla valinnut. Lantiota puvun kaari nousi sivuilta avoimena yli vyötärön, kapeni takaa pelkäksi nauhaksi pyllyvakoon ja nousi edestä kapeana nauhana. Onnesi olin ajellut häpykarvoituksen kokonaan pois. Vyötäröltä lähti kaksi kapeaa nauhaa niskan taakse solmittavaksi. Nauhat peittivät vain rintojen keskiosan. No ostettu mikä ostettu ja uimaan.
Jo vedessä totuus selvisi kunnolla. Puku liimaantui läpinäkyvänä vartalolleni paljastaen kunnolla kaikki paikat. Ei auttanut kauhistelu, asu oli hankittu. Myöhemmin paljastui, että bikinit olivat samantyyppistä ohutta kangasta. Laput tulivat kastuessaan täysin läpinäkyviksi.
Asut olivat varmasti tarkoitettu vain aurinkorannalle, ei uimiseen, eikä niissä ollut alaosassakaan mitään vuorikangasta. Jo pelkkä lämpö ja pienikin hikoilu, eli kosteus muutti ne läpinäkyviksi.
Mies näppäili minusta tavallista enemmän lomakuvia näissä asuissa. Toista kertaa en ole kuitenkaan sortunut näihin rantauikkareihin.Joskus Lanzarotella lomaillessa on ollut onni nähdä vastaavan laisia ohuita uima-asuja. Pulmana oli vaan, että itsellä alkoi kovasti kangistaa pelkkä katselu.
Olin leirinohjaajana. Miehiä suunnilleen yhtä paljon kuin tyttöjä.
Eräällä häkellyttävän kauniilla tytöllä oli vaaleanvihrea kokouimapuku, ohutta kangasta ja märkänä täysin läpinäkyvä, ei kovikkeita, ei toppauksia. Tauolla miehet kertyivät hänen ympärilleen kuin mehiläisparvi, silmät puolentoista tuuman tapilla. Eräs toinen tyttö yritti vieraalla kielellä viestittää, että kaikki näkyy läpi, mutta tämä ei ollut kuulevinaan.
Hän todella nautti olostaan ihailtuna ja hänellä oli, mitä näyttää.- Anonyymi
Lomamatkoilla on ollut tapana pukeutua rohkeisiin uimapukuihin ja muotikin on vuosien myötä kovasti muttunut. Täällä kotisuomessa muoti on mennyt takaisin vanhoollisempaan suuntaan. Lomarannikoilla voi kuitenkin edelleen vapaasti pukeutua niukkuuteen. Viime syksynä bikinini olivat c kuppikoon rintojeni päällä pienet kolmiolaput peittäen nännit ja nännipihat ja pienen osan rintoja. Bikinialaosa on kapeat lanteille solmittavat narut, takana vakoon menevä naru ja edessä pieni kolmiolappu. Kangas on ohutta ja kastuessa näkyy läpi, mutta se ei haittaa. Nautin huomiosta, jota saan osakseni, se kiihottaa kovasti. Harmi, että täällä kotimaassa ei moisia voi oikein pitää. Tosin Kalajoella ja Yyterissä olen pitänyt lähes yhtä niukkia bikineitä.
- Anonyymi
Päälle vaan...ensi kesänä rannalle...
- Anonyymi
Minkä merkkisiä asuja sulla on ollut??
- Anonyymi
Olin mansikan kerääjänä 90l alussa, tytot kerasivat bikineissa, oli ihan kiva olla töissä, sillon bikini alaosa nousi korkealle
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aepgcorp.com/H/Z3s5A1
- Anonyymi
Minusta seksikkäintä on bikini tai uimapuku alaosa nousee korkealle vyötärölle saakka, sringeista en niin piittaa. Ennen oli seksikastä kun naisella oli korkealle nousevat uimapuku jonka päällä oli farkut ja uimapuvun jalantie nousi farkkujen vyötärön yli paljastaen ihoa, minusta tämä oli seksikästä. Meillä oli mansikka tila ja poimija tytöt pitivät uimapuvun päällä shortseja. Monet tytöt keräsivät mansikoita pelkissa bikineissä, silloin oli rattoisa olla hellepäivinä punnitsemassa ja pakkaamassa mansikoita. Minusta seksikästä kun naiset on töissä bikineissa kuin jos he makoilevat rannalla
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223