Tatuoinnit thai naisilla

Anonyymi

Ovatko vain baari tyttöjen juttu vai onko niitä myös vaikkapa hammaslääkäreillä?

31

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiaan valveutunut erottaa oikean ja hennan.

    • Anonyymi

      Pulskan peltotyöläisen nahkaan mahtuu tuherrusta enemmän. Hammaslääkäriä se sinun entinen löysäliisa ei ole nähnytkään. Varakkaat thait pukeutuu arvokkaasti eikä niillä ole tatuointeja. Pukeutuu kuin kausityöläinen rantamyyjä jolle viina maistuu. Pattajan vanha ratakone kyseessä joka näki parhaat päivänsä yli 20 vuotta sitten. Tatuoinnit on nykyään tasokkaita eikä moisia tuhruja. Tuollaisia otettiin 90 luvulla.
      Voi hyvin entisen omaishoitajan perusteella kuvitella sinun uljas ulkomuotosi. Makkaralla ja nuudelilla rakennetut sairaseläkeläisten vartalot.
      Lakkaa satuilemasta poju.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei liene kovinkaan paljon ihmisten ilmoilla kulkea, päättelen aloituksen kysymyksestä ja valaisen hieman.

      Tatuoinnit on erittäin suosittuja, sanoisinko jopa räjähdysmäisesti lisääntynyt, sekä niiden ottaminen ei liity mitenkään tatuoitavan kastiin ja tasoon.

      Parhaimmillaan tatuointi on valokuvatasoinen ja tökeröimmillään joku kuvioräpellys hauiksen ympäri, sekä rauhaa ja rakkautta.

      • Anonyymi

        Joo niin on. Mutta sen ikivanhassa romuveneessä lösöttävän ryypänneen näköisen lääkkeiden turvottaman läskilissun tatska on tatuointistudion siivoojan humalassa piirtämä kasarilla ja kaukana "valokuvatasoisesta". Nykyään tatuoinneissa on kolmiulotteisuutta, tarkkoja yksityiskohtia ja värikikkailua. Kastit ja tasot on housuissasi. Siis kasteet.
        Sinä et tiedä mitään nykyaikaisista tatuoinnesta etkä Pattayasta. Terkkuja hiekkaharjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin on. Mutta sen ikivanhassa romuveneessä lösöttävän ryypänneen näköisen lääkkeiden turvottaman läskilissun tatska on tatuointistudion siivoojan humalassa piirtämä kasarilla ja kaukana "valokuvatasoisesta". Nykyään tatuoinneissa on kolmiulotteisuutta, tarkkoja yksityiskohtia ja värikikkailua. Kastit ja tasot on housuissasi. Siis kasteet.
        Sinä et tiedä mitään nykyaikaisista tatuoinnesta etkä Pattayasta. Terkkuja hiekkaharjuun.

        Älä mene romuveneisiin, voisit kokea jotain aitoa.

        Kierrä kaukaa läskilissut ratakoneet, niitä voipi olla Pattayalla.

        Neidin tatskat laatuluokkaa, kyllä.

        Hyvä että sinä tiedät jopa tatskoista kaiken, olet täydellinen.


      • Anonyymi

        tasokasta, laadukasta, pattayan rakas mikä ei kuulu joukkoon, ai 30 euron huorat unohtui 5555


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tasokasta, laadukasta, pattayan rakas mikä ei kuulu joukkoon, ai 30 euron huorat unohtui 5555

        No mutta mitenkäs tässä taas näin on käynyt:

        1.) Palstan ylintä kastia edustava tekee tasokkaita aloituksiaan.

        2.) Saa sitä mitä mankuu.

        3.) Suuttuu ressukka resuperse ja alkaaa poistelemaan viestejä.

        55555 ! ! !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tasokasta, laadukasta, pattayan rakas mikä ei kuulu joukkoon, ai 30 euron huorat unohtui 5555

        No mutta mitenkäs tässä taas näin on käynyt:

        1.) Palstan ylintä kastia edustava tekee tasokkaita aloituksiaan.

        2.) Saa sitä mitä mankuu.

        3.) Suuttuu ressukka resuperse ja alkaaa poistelemaan viestejä.

        55555 ! ! !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mitenkäs tässä taas näin on käynyt:

        1.) Palstan ylintä kastia edustava tekee tasokkaita aloituksiaan.

        2.) Saa sitä mitä mankuu.

        3.) Suuttuu ressukka resuperse ja alkaaa poistelemaan viestejä.

        55555 ! ! !

        Pattaya poju on oma "kastinsa" kelpaa 30 euron huorat, ja on ylpeitä siitä.


      • Anonyymi

        Auts, auts...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mitenkäs tässä taas näin on käynyt:

        1.) Palstan ylintä kastia edustava tekee tasokkaita aloituksiaan.

        2.) Saa sitä mitä mankuu.

        3.) Suuttuu ressukka resuperse ja alkaaa poistelemaan viestejä.

        55555 ! ! !

        TOUSHE!!


    • Anonyymi

      Italia ja Tenuriffa, 250 eur huoneessa on aina ollut paska fiilis ja nyt niitä saa 80 eur koronalla

      Paskiksella ilman koronaa saa 20 eur

    • Anonyymi

      Tapasin Pattyalla isotissisen baariruusun, jolle oli tissien väliin tatuoitu väärinpäin oleva hämähäkki.

      • Anonyymi

        Jörnittekö toisenne ? diy diy !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jörnittekö toisenne ? diy diy !

        Ha haa 555555

        Sika Amalia jörnii Utopiaa

        Sormillaan

        Jokainen on himonsa vanki, vapaa on vain umpihanki

        Ja Pattayan Pojat


      • Anonyymi

        Ilmoitin tämän kommentim juuri Utopialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitin tämän kommentim juuri Utopialle.

        Juu juu ja ilmoitim niksi?

        Valinta miksi - noh, olettelohan Pattayan rakkaat ikinä edes noita syy vaihtoehtoja tarkemmin tarkastelleet?

        Olettokan Pattayan rakkaat hoksanneet mitään...

        Voisiko olla että Utopia = Amalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha haa 555555

        Sika Amalia jörnii Utopiaa

        Sormillaan

        Jokainen on himonsa vanki, vapaa on vain umpihanki

        Ja Pattayan Pojat

        Poju poju Petteri poju!

        Saatavana sentään! Ostettuna tai vuokrattavana täällä Paraisissa mitään umpihankia ole ollut.

        Resuperse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha haa 555555

        Sika Amalia jörnii Utopiaa

        Sormillaan

        Jokainen on himonsa vanki, vapaa on vain umpihanki

        Ja Pattayan Pojat

        Poju poju Petteri poju!

        Saatavana sentään! Ostettuna tai vuokrattavana täällä Paraisissa mitään umpihankia ole ollut.

        Resuperse!


      • Anonyymi

        Arvatkaa mitä sitten tapahtui kun näin tämän tissien välissä väärinpäin olevan hämähäkin kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju poju Petteri poju!

        Saatavana sentään! Ostettuna tai vuokrattavana täällä Paraisissa mitään umpihankia ole ollut.

        Resuperse!

        Mites Niuvassa, taitaa joutua paljaalla

        hiihteemään


    • Mun vaimolla on jo taduoindi ja voin vaguuttaa että se on jo däällä.

    • Anonyymi

      Jörkan Kuulustelu, Nuorteva oli äärimmäisen seksikäs nainen, 1940 luvun mittakaavassa.

    • Anonyymi

      Hyvin Epäsopivaa !

    • Anonyymi

      Nuortevalle juotettiin pirtua teen seassa ja annettiin pervitiiniä. Alkoi kieli laulaa.



      Siinä resepti Utopiallekkin, Niuvan kiljun korvikkeeksi, Amalia hoitaa Sika asioista alkaen.

      Kyllä Donneri osasi kertoa asiat niinkuin ne ovat.

      • Anonyymi

        Jaaha, Hiihtoliiton hyväksymät ainehet


    • Anonyymi

      Pervitiinihän oli amfetamiiniä, jota natsisaksa lahjoitti suomen kärsivälle kansalle. Mitähän Nuorteva on huuruissaan Ohranalle laulanut, eikös ne laittanut Marskin erityisvalvontaan Nuortevan "TUNNUSTUSTEN" jälkeen.

      Sotkemalla vakoilijan pään vesittivät Valpon tutkijat mahdollisuuden paljastaa vakoiluketjun syvimmän ytimen. Kerttu kertoi vain mitättömien tekijöiden nimet ja antoi raskauttavan lausunnon Suomen pelastajasta Hella Vuolijoesta. Sillä Suomi sotki itsensä natsisaksan luhistumiseen, kun Hella suljettiin kuritushuoneeseen ja yhteys Madame Kollontaihin katkesi.

      Oikea sotasyyllisyys olisi pitänyt langettaa Valpon natsisiivelle, ei Ryti, Tanner ja Erkko rintamalle.

      • Anonyymi

        Kollontain ajatukset seksuaalisuudesta herättivät aikanaan paljon huomiota. Kuuluisassa kirjoituksessaan Theses on Communist Morality in the Sphere of Marital Relationsselvennä (1921) hän toteaa seksuaalisuuden olevan ihmisen luonnollinen tarve siinä missä nälkä ja janokin. Tämä vapaan rakkauden kannatus herätti pahennusta laajalti. Lännessä kirjoituksia tulkittiin väärin, ja niiden perusteella väitettiin naisten tulleen sosialisoiduiksi Neuvostoliitossa. Lenin puolestaan piti Kollontain ajatuksia epäsosialistisina.

        Kollontai ehdotti lisäksi kollektiivista kasvatusta ja kollektiivisia asuntoja, mutta hänen suunnitelmansa hylättiin Utopistisina.

        Eli ei mikään Sika Amalia, vaikka ajatukset välillä Utopioita olivatkin.


    • Anonyymi

      Onko se Kollon Thai ?

    • Anonyymi

      On joo, Kollon Thai

      • Anonyymi

        Lenskin tytyi, asui Stokholmskajassa ja Maskvuussa.

        Tuskin oli Pattayan poikia.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe