Puhuvat että tulis sen ala yritys. Kiinan rompetta.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ja kaikki kannattaa uskoa,mitä Nesteellä juorutaan :) Näkeehän ne siitä päivystyspaikaltaan,että mitään ei oo tapahtunut.
- Anonyymi
Minä ostin kolme settiä. Laitoin teräs virman pystyyn myllymäkeen. Kaikki hoituu. Sorvuut, hitsaukset, ovet , ikkunat. Takuulla.
- Anonyymi
Jämsän Nesteellä tiesivät kertoa että Puuilo siihen on tulossa ja laittaa Simosen polvilleen. Kaik mänii...
- Anonyymi
Ei mäne...
- Anonyymi
Niin tai tarkotit että simonen tulee.
- Anonyymi
Purkuun menee.
- Anonyymi
näyttäähän siellä olevan vaikka mitä tavaraa hyllyt täynnä kun ikkunasta katsoo! kaikkea kodin tavaraa ja krääsää mut lisäks renkaita ym.
- Anonyymi
Tarvikkeen varasto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673