Tykkään nuolla

Harmi vaan kun vaimo ei välitä koko touhusta. Olen siisti ja luotettava ukkomies Kokkolasta. 45v

23

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teetkö sen sitten jotenkin väärin? Tiedän tapauksia, joissa nainen ei halua tulla nuolluksi, kun heillä mies tekee sen väärällä tavalla eikä se naisesta tunnu hyvältä. Parempi ilman kuin huonoa.
      Kerropa tarkemmin mitä tekisit, jos pääsisit toteuttamaan tuota haluasi.

      • Kyllä aikaisemmat kumppanit ovat nuoletuttaneet oikein innokkaasti eikä valituksia ole tullut. Päin vastoin. Puolisoni on sanonut ettei vaan pidä siitä ja että syy ei ole minussa.


      • Anonyymi
        Näkkälä kirjoitti:

        Kyllä aikaisemmat kumppanit ovat nuoletuttaneet oikein innokkaasti eikä valituksia ole tullut. Päin vastoin. Puolisoni on sanonut ettei vaan pidä siitä ja että syy ei ole minussa.

        Miksi ei tykkää? Onko hän liian ujo tai estoinen päästämään sinua niin intiimille etäisyydelle? Jos suuseksi ei kelpaa hänelle, niin onko joku tapa, joka sitten on mieleinen?


    • Anonyymi

      Meillä taasen toisin päin mies ei tykkää nuolla vaan heti sisään😊

      • Anonyymi

        Voisin auttaa sinua asiassa jos haluut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin auttaa sinua asiassa jos haluut

        Olis ihana😊 mut meillä aikamoinen välimatka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana😊 mut meillä aikamoinen välimatka

        No missä sä oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä sä oot

        Varkudessa olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varkudessa olen

        Eksytkö koskaan Kuopioon?
        Sano ukollesi, että haluat käydä Ikeassa, saat varmasti lähteä yksin...;)
        Kielihoito parkkipaikalla tai jossain muualla?
        T. M38


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksytkö koskaan Kuopioon?
        Sano ukollesi, että haluat käydä Ikeassa, saat varmasti lähteä yksin...;)
        Kielihoito parkkipaikalla tai jossain muualla?
        T. M38

        Voisin eksyäkin😋 kevät tulee ja ilmat lämpenee.


    • Anonyymi

      Mä haluisin nuolla, mut puoliso ei vaan anna nuolla.....eikä kyllä halua muutenkaan seksiä. Oisko Helsingin lähettyvillä mukavaa halukasta varanaista, joka tykkäis nuolettaa ja naida? Kyseleepi mukava puutteessa oleva 41v mies

      • Anonyymi

        Onhan se hyvä että on valinnanvaraa 😉


      • Anonyymi

        ? Avaantkos hieman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ? Avaantkos hieman

        Toinen hlö1 ensin lämmittää ja sitten toinen hlö2 yrittää hyötyä tehdystä esityöstä ja kiilata väliin. Epäreilua peliä sanon minä.


      • Anonyymi

        Samaa epäilen. Tässä pari hyvää syytä evätä pääsy pesälle:
        -Pahan hajuinen ukko: hammaskivi, reikiä hampaissa, tupakoi, ei pese hampaita, hiiva suussa,
        - Muu vika: parta/sänki raapii tai kutittaa, väärin kysytty, liian tyrkky, muuten vaan vitun ärsyttävä ukko.
        - Tekniikkavika: hyökkää kuin beagle ruokakupille, liian raju kielenkäyttö ennen aikojaan, liian hidas tempo, liian nopea tempo, liian yksitoikkoinen tapa nuolla, lopettaa just kun alkaa tuntua hyvältä, kielen lihas väsyy aina ennenaikojaan, huono kunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa epäilen. Tässä pari hyvää syytä evätä pääsy pesälle:
        -Pahan hajuinen ukko: hammaskivi, reikiä hampaissa, tupakoi, ei pese hampaita, hiiva suussa,
        - Muu vika: parta/sänki raapii tai kutittaa, väärin kysytty, liian tyrkky, muuten vaan vitun ärsyttävä ukko.
        - Tekniikkavika: hyökkää kuin beagle ruokakupille, liian raju kielenkäyttö ennen aikojaan, liian hidas tempo, liian nopea tempo, liian yksitoikkoinen tapa nuolla, lopettaa just kun alkaa tuntua hyvältä, kielen lihas väsyy aina ennenaikojaan, huono kunto.

        Kannattaisi kaikkien kolmijalkaisten lukijoiden lukea ed. vastaus ja katsoa peiliin. Siellähän se ed. kuvauksen mukainen yrittäjä on, maali jäi vain saavuttamatta. Sen voitti joku toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi kaikkien kolmijalkaisten lukijoiden lukea ed. vastaus ja katsoa peiliin. Siellähän se ed. kuvauksen mukainen yrittäjä on, maali jäi vain saavuttamatta. Sen voitti joku toinen.

        Niin ja listaanpa tähän sitten tasapuolisuuden nimissä pari naisesta itsestään aiheutuvaa syytä evätä pääsy pesälle:
        - Kuukausikierto: ovulaatio meni jo, kuukautiset alkaa kohta, kuukautiset ovat vielä.
        - Arat limakalvot tai hiertymä pilluhuulissa: ei kiinnosta kun sattuu tai kutittaa.
        - Huono itsetunto: näyttääköhän pillu rumalta tai haisee pahalta, entä pömpöttääkö maha, en kehtaa päästää miestä niin lähelle. Vähintään hepin matkan päässä on parempi. Itse en pillua nuolisi, miksi siis päästäisin miehen tekemään jotain niin pervoa ja oksettavaa.
        - Hups, tuli käytyä vieraissa: Mies maistaa vieraan miehen, sperman tai kortsun maun 24-48h, joten pitää pitää turva-aika, jottei jää kiinni syrjähypystä.


      • Moi, olen Vantaalta. Kaipaan kovasti nuolemista kun en saa omalta mieheltä. Laita minulle viestiä.


      • Keväänloiste kirjoitti:

        Moi, olen Vantaalta. Kaipaan kovasti nuolemista kun en saa omalta mieheltä. Laita minulle viestiä.

        S-posti on [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen hlö1 ensin lämmittää ja sitten toinen hlö2 yrittää hyötyä tehdystä esityöstä ja kiilata väliin. Epäreilua peliä sanon minä.

        Keskustelu on avoin kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu on avoin kaikille

        Jep. Ja aina voi muodostaa jonon.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe