Harmi vaan kun vaimo ei välitä koko touhusta. Olen siisti ja luotettava ukkomies Kokkolasta. 45v
Tykkään nuolla
23
89
Vastaukset
- Anonyymi
Teetkö sen sitten jotenkin väärin? Tiedän tapauksia, joissa nainen ei halua tulla nuolluksi, kun heillä mies tekee sen väärällä tavalla eikä se naisesta tunnu hyvältä. Parempi ilman kuin huonoa.
Kerropa tarkemmin mitä tekisit, jos pääsisit toteuttamaan tuota haluasi.Kyllä aikaisemmat kumppanit ovat nuoletuttaneet oikein innokkaasti eikä valituksia ole tullut. Päin vastoin. Puolisoni on sanonut ettei vaan pidä siitä ja että syy ei ole minussa.
- Anonyymi
Näkkälä kirjoitti:
Kyllä aikaisemmat kumppanit ovat nuoletuttaneet oikein innokkaasti eikä valituksia ole tullut. Päin vastoin. Puolisoni on sanonut ettei vaan pidä siitä ja että syy ei ole minussa.
Miksi ei tykkää? Onko hän liian ujo tai estoinen päästämään sinua niin intiimille etäisyydelle? Jos suuseksi ei kelpaa hänelle, niin onko joku tapa, joka sitten on mieleinen?
- Anonyymi
Meillä taasen toisin päin mies ei tykkää nuolla vaan heti sisään😊
- Anonyymi
Voisin auttaa sinua asiassa jos haluut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin auttaa sinua asiassa jos haluut
Olis ihana😊 mut meillä aikamoinen välimatka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihana😊 mut meillä aikamoinen välimatka
No missä sä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missä sä oot
Varkudessa olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkudessa olen
Eksytkö koskaan Kuopioon?
Sano ukollesi, että haluat käydä Ikeassa, saat varmasti lähteä yksin...;)
Kielihoito parkkipaikalla tai jossain muualla?
T. M38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksytkö koskaan Kuopioon?
Sano ukollesi, että haluat käydä Ikeassa, saat varmasti lähteä yksin...;)
Kielihoito parkkipaikalla tai jossain muualla?
T. M38Voisin eksyäkin😋 kevät tulee ja ilmat lämpenee.
- Anonyymi
Mä haluisin nuolla, mut puoliso ei vaan anna nuolla.....eikä kyllä halua muutenkaan seksiä. Oisko Helsingin lähettyvillä mukavaa halukasta varanaista, joka tykkäis nuolettaa ja naida? Kyseleepi mukava puutteessa oleva 41v mies
- Anonyymi
Onhan se hyvä että on valinnanvaraa 😉
- Anonyymi
? Avaantkos hieman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? Avaantkos hieman
Toinen hlö1 ensin lämmittää ja sitten toinen hlö2 yrittää hyötyä tehdystä esityöstä ja kiilata väliin. Epäreilua peliä sanon minä.
- Anonyymi
Samaa epäilen. Tässä pari hyvää syytä evätä pääsy pesälle:
-Pahan hajuinen ukko: hammaskivi, reikiä hampaissa, tupakoi, ei pese hampaita, hiiva suussa,
- Muu vika: parta/sänki raapii tai kutittaa, väärin kysytty, liian tyrkky, muuten vaan vitun ärsyttävä ukko.
- Tekniikkavika: hyökkää kuin beagle ruokakupille, liian raju kielenkäyttö ennen aikojaan, liian hidas tempo, liian nopea tempo, liian yksitoikkoinen tapa nuolla, lopettaa just kun alkaa tuntua hyvältä, kielen lihas väsyy aina ennenaikojaan, huono kunto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa epäilen. Tässä pari hyvää syytä evätä pääsy pesälle:
-Pahan hajuinen ukko: hammaskivi, reikiä hampaissa, tupakoi, ei pese hampaita, hiiva suussa,
- Muu vika: parta/sänki raapii tai kutittaa, väärin kysytty, liian tyrkky, muuten vaan vitun ärsyttävä ukko.
- Tekniikkavika: hyökkää kuin beagle ruokakupille, liian raju kielenkäyttö ennen aikojaan, liian hidas tempo, liian nopea tempo, liian yksitoikkoinen tapa nuolla, lopettaa just kun alkaa tuntua hyvältä, kielen lihas väsyy aina ennenaikojaan, huono kunto.Kannattaisi kaikkien kolmijalkaisten lukijoiden lukea ed. vastaus ja katsoa peiliin. Siellähän se ed. kuvauksen mukainen yrittäjä on, maali jäi vain saavuttamatta. Sen voitti joku toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi kaikkien kolmijalkaisten lukijoiden lukea ed. vastaus ja katsoa peiliin. Siellähän se ed. kuvauksen mukainen yrittäjä on, maali jäi vain saavuttamatta. Sen voitti joku toinen.
Niin ja listaanpa tähän sitten tasapuolisuuden nimissä pari naisesta itsestään aiheutuvaa syytä evätä pääsy pesälle:
- Kuukausikierto: ovulaatio meni jo, kuukautiset alkaa kohta, kuukautiset ovat vielä.
- Arat limakalvot tai hiertymä pilluhuulissa: ei kiinnosta kun sattuu tai kutittaa.
- Huono itsetunto: näyttääköhän pillu rumalta tai haisee pahalta, entä pömpöttääkö maha, en kehtaa päästää miestä niin lähelle. Vähintään hepin matkan päässä on parempi. Itse en pillua nuolisi, miksi siis päästäisin miehen tekemään jotain niin pervoa ja oksettavaa.
- Hups, tuli käytyä vieraissa: Mies maistaa vieraan miehen, sperman tai kortsun maun 24-48h, joten pitää pitää turva-aika, jottei jää kiinni syrjähypystä. Moi, olen Vantaalta. Kaipaan kovasti nuolemista kun en saa omalta mieheltä. Laita minulle viestiä.
Keväänloiste kirjoitti:
Moi, olen Vantaalta. Kaipaan kovasti nuolemista kun en saa omalta mieheltä. Laita minulle viestiä.
S-posti on [email protected]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen hlö1 ensin lämmittää ja sitten toinen hlö2 yrittää hyötyä tehdystä esityöstä ja kiilata väliin. Epäreilua peliä sanon minä.
Keskustelu on avoin kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelu on avoin kaikille
Jep. Ja aina voi muodostaa jonon.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103