Kun ottaa ruutu tilaussivun siinä sanotaan; "Tilaajana näet lempisarjasi ennen muita ja ilman mainoksia, nautit Suomen parhaasta live-urheilusta sekä saat pääsyn kattavaan lastenohjelma- ja leffakirjastoon."
Ruudun asiakastukisivulla taas lukee että; "Miksi näen Fox ja National Geographic -ohjelmissa mainoksia, vaikka minulla on Ruutu ?
Fox ja National Geographic -ohjelmat sisältävät mainoksia myös Ruutu -tilaajille, koska nämä ohjelmat eivät ole Nelonen Median omaa sisältöä.
Fox ja National Geographic -ohjelmat sisältävät mainoksia myös Ruutu -tilaajille, koska nämä ohjelmat eivät ole Ruudun omaa sisältöä vaan kuuluvat ilmaiseen lisäpalveluun.
Ruutu -tilaajat eivät näe mainoksia ruudun muissa ohjelmissa"
Ruutu huijaa aika ovelasti
Anonyymi
0
152
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509