Löytyykö Lieksasta yhtään rehellistä demaria?? Tuntuu löytyvän ainakin valtakunnanpolitiikasta aina uusua demari källintekijöitä.
Lieksassa rehellisiä demareita?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyykö yhtään rehellistä issaa?
- Anonyymi
Rehellinen demari? No ei oo edes jälkiä nähty.
Yhtä kyllä vähän epäillään jotta onko se rehellinen vai hölömö... Mites löytyykö yhtään itsensä työllä elättävää persua? 😏
- Anonyymi
Rehellinen demari on kuin Jumala- paljon puhutaan, mutta kukaan ei ole nähmyt
. Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen demari on kuin Jumala- paljon puhutaan, mutta kukaan ei ole nähmyt
.Yhtä harvinainen kuin työssä käyvä persu? 🦍
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Yhtä harvinainen kuin työssä käyvä persu? 🦍
Persukauna on kova vihreällä joutoväellä...
- Anonyymi
Mitäs se tukityöllistetty kyselee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persukauna on kova vihreällä joutoväellä...
Demarit on ihan ok.porukkaa. Mukavia, koko kansan asialla olevia. Mutta kuitenkin se oma lehmä on ojassa heilläkin ja tietty kaikki "ilmaiset" edut sekä hyvä veli -systeemien hyväksikäyttö. (no kun se tuo köyhän raatajan osa ei ole helppo).
- Anonyymi
Poisti vastaukseni, oli nimiä. Tunnen useamman persun jotka on töissä. Oletko sinä.
" En ole minkään poliittisen liikkeen kannattaja" - Anonyymi
Vo voi pönttö löytyy varmasti. Entä sinun työ historia. Taitaa olla aika ohut. Jos on ollenkaan.
- Anonyymi
Jos löytyy työpaikka missä pankko on ollut Ihmettelen. Joten lopeta jauhaminen. Varmasti löytyy töissä käyviä persuja. Mutta suvakit joita on puolenkymmentä Lieksassa ei ainuttakaan töissä. Kuten itsekkin pankko.
- Anonyymi
Minä olen työssä käyvä persu, perheellinen ja reservinupseeri, eli armeijakin on käyty.
Olenko harvinaisuus? Anonyymi kirjoitti:
Minä olen työssä käyvä persu, perheellinen ja reservinupseeri, eli armeijakin on käyty.
Olenko harvinaisuus?Olet yksittäistapaus. 👍
- Anonyymi
Olet yksittäistapaus. 👍
Niin kuin oikeassa tuottavassa työssä oleva suvakkikin.
- Anonyymi
Onhan ne demarit vähän ressukoita, perässä vedettäviä ja helppo ohjailla. Terkkarikin suden suuhun mennyt ellei kaupunginjohtaja olisi puhaltanut peliä poikki, jopa aivan suosiolla luovutettu.
- Anonyymi
Jos ei muuta löyvy niin ainakin yksi mielenvikainen suvakkipankko löytyy.
- Anonyymi
Kyllä Lieksassa on rehellisiä tunareita.
- Anonyymi
Varmasti on persuduunareita. Mutta ei suvakki duunareita. Pönttökin ollut Kelan elätti vuosikymmeniä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791525Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141004Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95902Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot139674- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 74633