Kokemuksia ja vinkkejä?
Kuopion paras pizza/kebab
18
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä saa Kuopion parhaimmat pitsat, pitsan täytyy olla ohut pohjainen, reunoiltaan rapea ja pitsa ei saa olla kuiva, rasvaa täytyy olla sen verran että pitsalaatikkoon jää rasvaa pitsasta.
- Anonyymi
Mikä paras pizzeria. Mistä saa rapeimman pitsan
- Anonyymi
Onko tapahtunut muutoksia siihen mikä on paras pitseria? Missä parhaat pitsat toukokuu 2024?
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Nyt ei kysellä enää pitsoista vaan kebabista.
Missä paras kebab, ranuilla.
Sellainen missä rapeat ranut ja kebab lastut on myös sellaisia kuivahko ja. Eikä ranut pehmene kebabin ja mausteiden alla. - Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Missä on Kotipizza?
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.
- Anonyymi
ei oo enään hyviä
- Anonyymi
Tulee olemaan RPS Brewhousessa, mikäli kuunteli eilen Savonaaltojen radiojuttua.
- Anonyymi
RPS brewhouse
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä täysin ylivoimaiselta annokselta kuopiolaisille ravintoloille. Kuopio on Suomen kebab pääkaupunki. Sitä täällä vaihtelevan tasoisena saa joka kadunkulmassa.
- Anonyymi
Pitsa sunnuntai.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162