Valehteleva Paavali

Anonyymi

Raamatun Totuuden mukaan Paavali oli valehtelija ja eksyttäjä. Jos uskosi on syntynyt Paavalin kirjeiden perusteella, uskosi on valheellista lahkouskoa, joka joutaa mennä romukoppaan. Raamattu on totta.

Paavali tunnustaa olevansa valehtelija ja eksyttäjä.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten ihmeessä joku voi ottaa negatiiviselta kannalta sen, että ihminen myöntää oman vajavaisuutensa?

      • Anonyymi

        Valheeen myöstäminen ei poista sidosta valheiden antajaan.

        Paavali myönsi olevansa valheen orjuuden ikeessä, josta ei päässyt irti.


      • Anonyymi

        "Mutta heidän sanoissaan piili petos, valhe oli heidän kielellään."

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valheeen myöstäminen ei poista sidosta valheiden antajaan.

        Paavali myönsi olevansa valheen orjuuden ikeessä, josta ei päässyt irti.

        Kunpa kaikki uskovaiset olisivat yhtä rehellisiä, mutta vaikea meidän on usein totuuksia itsestämme myöntää.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Kunpa kaikki uskovaiset olisivat yhtä rehellisiä, mutta vaikea meidän on usein totuuksia itsestämme myöntää.

        Paavali etsi kaltaistesi myötätuntoa valehtelemiselleen. Tunteen ei pelasta.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Kunpa kaikki uskovaiset olisivat yhtä rehellisiä, mutta vaikea meidän on usein totuuksia itsestämme myöntää.

        Tämä sananpaikka tuli kaltaisillesi "Tipale" Paavalin lohduttajille.

        "Miten tyhjää on lohtu, jota te tarjoatte! Valhe piilee teidän jokaisessa sanassanne."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavali etsi kaltaistesi myötätuntoa valehtelemiselleen. Tunteen ei pelasta.

        Lue koko Roomalaiskirjeen kolmas luku, niin ehkä ymmärrät, mitä Paavali tarkoittaa. Hän kirjoittaa kaikkien ihmisen olevan syyllisiä Jumalan edessä ja voivan pelastua vain uskon kautta.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Lue koko Roomalaiskirjeen kolmas luku, niin ehkä ymmärrät, mitä Paavali tarkoittaa. Hän kirjoittaa kaikkien ihmisen olevan syyllisiä Jumalan edessä ja voivan pelastua vain uskon kautta.

        Hyppäsit eri kohtaan. Paavali oli Jumalan valittu ase sekä totuudessa että valheessa.
        Koita perustaa uskosi teologin perusta muuhun kuin Paaalin ilmoitukseen. Paavali oli myös valehtelija ja 2.Tess. väkevän eksytyksen toimija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyppäsit eri kohtaan. Paavali oli Jumalan valittu ase sekä totuudessa että valheessa.
        Koita perustaa uskosi teologin perusta muuhun kuin Paaalin ilmoitukseen. Paavali oli myös valehtelija ja 2.Tess. väkevän eksytyksen toimija.

        Eri kohtaan? Samaa juttuahan se koko kolmas luku on.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Eri kohtaan? Samaa juttuahan se koko kolmas luku on.

        Oletko teologian opiskelija?


    • Anonyymi

      Paavali puhui kuitenkin Kristuksen ja Jumalan nimessä. Jos hänen puheensa ovat valhetta tai huijausta niin sitten on Kristus ja Jumalakin huijaajia ja uskon heihin on ollut alusta asti turhaa.
      Samasta lähteensilmästä ei voi pulputa makeaa ja karvasta vettä. Outoa on, että Paavalin joitakin lausuntoja siteerataan tosina ja joitakin valheina.

      Koraanin käsitys Jumalasta onkin hieman erilainen kuin mitä raamatun käsitys. Koraani saanoo, että ei ole Jumalaa suurempaa edes kieroudessa ja että hän on kieroille kiero ja suorille suora. Itse siteeraan Paavalia mielelläni, vaikka hän lausuu roomalaiskirjeessä kadotustuomioita ihmiskunnalle ja siunaa selkeitä pyhän hengen pilkkaajia.

      • Anonyymi

        Paavalin kirjeet sisältävät sekä totuutta että valhetta.

        Valhe nielaistaan varmimmin kahden totuuden keskellä.

        Paavali ole väkevä ase myös valheen levittämisessä.

        Ole varovainen Paavalin tekstien kanssa. Hurmahenget lukevat nenä kirjassa kiinni korintolaistakirjettä, koska sieltä löytyy hyvät eväät eksyttämiseen, koska ne löytyvät Raamatusta. Raamatusta löytyy niin Jumalan puhetta, kuin Saatanan puhetta, väärimielesten puhetta, fariseusten puhetta jne. kenen vaan puhetta. Mutta eivät ne kaikki ole Jumalan sanaa.


      • Anonyymi

        Kyllä voi pulputa ensin totuutta je sitten ihan muuta samasta suusta, kuten kävi Paavalille.
        Paavalin suuhun tuli "The Messenger on Satan" valheen henki. Herran tiet ovat tutkimattomat.

        "Ja niin on käynyt, Herra on lähettänyt valheen hengen näiden profeettojesi suuhun. Onnettomuuden hän on sinun osallesi määrännyt!"


      • Anonyymi

        Jumala ja Jeesus ei ole huijaajia. Kärjistät tilanne

        Kaikki Paavalin sanat eivät ole Jumalan sanoja noudatettavaksi,vaikka ne on Raaamattuun kirjoitettu. Koita ymmärtää.


    • olen lukenut myös paavista että hän kuuluu eksyttäjiin..

      • Anonyymi

        Mitä enemmän valtaa sen suuremmat mahdollisuuden eksyttämiseen.

        Jumala ei ole eikä viihdy käsin tehdyissä temppeleissä.

        Jumalan voit kohdata vaikka metsäpolulla yksinäsi ollessasi. Mutta Vatikaanin matkat menevät ihan hukkaan.


    • Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?

      Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, kun erehtyi pitämään Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina,vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

      Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
      Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

      Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

      Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

      Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

      Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:

      "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan vääryyden ihmisenä, joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

      Paavalin ensimmäinen lähetysmatka alkoi vuonna 47. Silloin alkoi Jumalan lähettämä raju eksytys maailman valloituksen.

      Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
      "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

      Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

      Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
      "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
      Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

      Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
      Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

      "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

      Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

      "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
      Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.
      Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

      Tämä hänen herransa oli Saatana ja hänen valheen armonsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe