Monta on paikkaa käymättä Thaimaassa.

Thaimaassa on otsikon mukaisesti ja Pattayan palstamatkailija hyvin usein lausahtaa, että voisin vaikka vetoa lyödä, joten omalta osaltani laukasen, että voisin vaikka vetoa lyödä aiheesta, että Rakas ei ainakaan Rakkaansa kanssa ole käynyt ....

https://aijaa.com/Ccn3HM

15

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Kiva märkä teepaita kuva....
        Unohtui ihan kysymys.

• Anonyymi

No mutta nyt en saata muistaa missä olen tuon vaakunan nähnyt.

• Mä olen resupedderit jo gäynyt thaimaan jogaisessa gaupunkissa ja koukou paarissa.
      Niitä ei oo ku paddajalla. Mulle tuli hilmaston muudos, kun meiän Hilma lähdi tagas thaimaaseen.

• Anonyymi

Eipä roiku rinnat niinkuin Utopia alla

• Anonyymi

taivas- ja paratiisikäsityksistä poiketen utopiassa ihmiset voivat itse luoda ihanneyhteiskunnan klotaamalla kiljua Niuvanniemen suljetulla

• Anonyymi

Minä aktiivisena googlematkailijana ole käynyt kaikissa merkittävissä paikoissa Thaimaassa.

• Anonyymi

Kyä mää ainakin senssu uskon, että sulla on thaikkuvaimo, sellaasen saa aikaansaapa suomalainen hönöpetteri aurinkomatkojen 2 viikon reissulla... Jos niin haluaa. Ei kummonenkaan sankariteko. Kuvia kylpylästänne ja bistroistanne kaipaisin? Joko orpotytöt ovat valmistuneet happy daysin ravintolapäälliköiksi..... ja muuttaneet sinun maksamiin omakotitaloihin? Tästä ja muusta sgagan jauhamisesta on kyse. Kuka vaan itsekseen hihitteliä saa kyllä vaimon thaikuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyä mää ainakin senssu uskon, että sulla on thaikkuvaimo, sellaasen saa aikaansaapa suomalainen hönöpetteri aurinkomatkojen 2 viikon reissulla... Jos niin haluaa. Ei kummonenkaan sankariteko. Kuvia kylpylästänne ja bistroistanne kaipaisin? Joko orpotytöt ovat valmistuneet happy daysin ravintolapäälliköiksi..... ja muuttaneet sinun maksamiin omakotitaloihin? Tästä ja muusta sgagan jauhamisesta on kyse. Kuka vaan itsekseen hihitteliä saa kyllä vaimon thaikuista.

Arvaa kaksi kertaa loppuuko sen sadut tuohon erittäin osuvaan analyysiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lopu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopu ei.

• Monta baikkaa on vaimoni dehnyt ygsityiskäynneillä. Vaatteet ihan amalkaamissa kun kotiin tulee. Haisoo vähä kalalle ja juustolle se amalkaami. zeddar juustoa jonkin verran myöd tukassa. ruoka tunnilla guulema tullud.

• Anonyymi

Onko muilla ollut saarilla mukana kameraa?

• Anonyymi

IPhonea edes?

• Anonyymi

Baarilumpuilla ei ole asiaa lähetystöön.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1737
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1571
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1131
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      991
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      771
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50