Thaimaassa on otsikon mukaisesti ja Pattayan palstamatkailija hyvin usein lausahtaa, että voisin vaikka vetoa lyödä, joten omalta osaltani laukasen, että voisin vaikka vetoa lyödä aiheesta, että Rakas ei ainakaan Rakkaansa kanssa ole käynyt ....
https://aijaa.com/Ccn3HM
Monta on paikkaa käymättä Thaimaassa.
15
<50
Vastaukset
Tämäkin paikka ihan ok, mitä mieltä?
https://aijaa.com/yxMwIe- Anonyymi
Kiva märkä teepaita kuva....
Unohtui ihan kysymys.
- Anonyymi
No mutta nyt en saata muistaa missä olen tuon vaakunan nähnyt.
Mä olen resupedderit jo gäynyt thaimaan jogaisessa gaupunkissa ja koukou paarissa.
Niitä ei oo ku paddajalla. Mulle tuli hilmaston muudos, kun meiän Hilma lähdi tagas thaimaaseen.- Anonyymi
Eipä roiku rinnat niinkuin Utopia alla
- Anonyymi
taivas- ja paratiisikäsityksistä poiketen utopiassa ihmiset voivat itse luoda ihanneyhteiskunnan klotaamalla kiljua Niuvanniemen suljetulla
- Anonyymi
Minä aktiivisena googlematkailijana ole käynyt kaikissa merkittävissä paikoissa Thaimaassa.
- Anonyymi
Kyä mää ainakin senssu uskon, että sulla on thaikkuvaimo, sellaasen saa aikaansaapa suomalainen hönöpetteri aurinkomatkojen 2 viikon reissulla... Jos niin haluaa. Ei kummonenkaan sankariteko. Kuvia kylpylästänne ja bistroistanne kaipaisin? Joko orpotytöt ovat valmistuneet happy daysin ravintolapäälliköiksi..... ja muuttaneet sinun maksamiin omakotitaloihin? Tästä ja muusta sgagan jauhamisesta on kyse. Kuka vaan itsekseen hihitteliä saa kyllä vaimon thaikuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyä mää ainakin senssu uskon, että sulla on thaikkuvaimo, sellaasen saa aikaansaapa suomalainen hönöpetteri aurinkomatkojen 2 viikon reissulla... Jos niin haluaa. Ei kummonenkaan sankariteko. Kuvia kylpylästänne ja bistroistanne kaipaisin? Joko orpotytöt ovat valmistuneet happy daysin ravintolapäälliköiksi..... ja muuttaneet sinun maksamiin omakotitaloihin? Tästä ja muusta sgagan jauhamisesta on kyse. Kuka vaan itsekseen hihitteliä saa kyllä vaimon thaikuista.
Arvaa kaksi kertaa loppuuko sen sadut tuohon erittäin osuvaan analyysiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopu ei.
Monta baikkaa on vaimoni dehnyt ygsityiskäynneillä. Vaatteet ihan amalkaamissa kun kotiin tulee. Haisoo vähä kalalle ja juustolle se amalkaami. zeddar juustoa jonkin verran myöd tukassa. ruoka tunnilla guulema tullud.
- Anonyymi
Onko muilla ollut saarilla mukana kameraa?
- Anonyymi
IPhonea edes?
- Anonyymi
Baarilumpuilla ei ole asiaa lähetystöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715920Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651939- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41961RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922